Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor4340 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.02. 2008, 17:21 Prispevkov: 583
|
Objavljeno: 01 Apr 2009 14:53 Naslov sporočila: |
|
|
SimonKR je napisal/a: | To še zdaleč ni le ploščica. "Če Hočeš videti bistvo moraš gledati z gedorami"(od znotraj)
V teh krivuljah se mora ujeti en konec pasu in del vzvoda na katerem je pritrjen drugi konec pasu, da se potem naredi vzvod in z veliko silo zategne pas okolu bobna. Zaviralna sila ročne zavore pri zetorju ni bila nikoli problem. Težava se pojavlja pri delovni zavori, ki je resnično poddimenzionirana. Ali drugače, za dežele za železno zaveso je bilo vse dobro.
|
Pr nas dobr vemo, da ni le ploščica!!! Vse drugo zamenjaš in si sploh mislt ne morš, da bi blo lahk to, a na koncu je ravno v tem problem!! Pa nej povem, da še pocen ni, sedaj ne vem kolk je en komad takrat koštal, vem pa, da ni bil pocen!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetormatic Traktorist
Pridružen/-a: 12.12. 2010, 14:49 Prispevkov: 122 Kraj: notranjska
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor 5011 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14 Prispevkov: 1594 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 24 Dec 2010 10:33 Naslov sporočila: |
|
|
Če ti ne popusti je za to kriv mehanizem, kjer sta upeti zajla od kardanske sklopke in zajla od ročne (če se uležeš pod traktor se to nahaja med kestlom za zrak in ohišjem menjalnik) tista dva mehanizma se morata gibati vsak posebej, čeprav sta nameščena tesno en ob drugega in nasajena na isto os. Pri našem sta zarustala vkp in, če si potegnil kardansko sklopko si zategnil ročno, če pa ročno si pa še kardansko sklopko in je kardan počakal. Sem se tudi sam kar skoraj cel dan valjal okol traktorja, da sem ugotovil kaj je. Sem potem vse skp podru fajn pošmirglal, namazal z mastjo in zmetal nazaj skup. Zdej to dela kot mora, bo pa treba u kratkem ročno mau našponat, ker prime čisto na koncu. Imam v namenu tist mehanizem še enkat malo pregledat (sicer ga zdej kar redno mažem, da nebi spet vse skup zarustalo). Tam umes bi ubistvu mogu nekaj dat umes, da se oba mehanizma nebi stikala skupaj amapk bi bila ločena z kakšno "plastično" podložko ali kaj podobnega. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetormatic Traktorist
Pridružen/-a: 12.12. 2010, 14:49 Prispevkov: 122 Kraj: notranjska
|
Objavljeno: 25 Dec 2010 11:33 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala, bomo pogledali |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jery79 Kmetovalec
Pridružen/-a: 17.05. 2007, 21:09 Prispevkov: 82
|
Objavljeno: 25 Dec 2010 18:45 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo jaz tudi imam problem z ročno sem že menjal trake štelal, pa vedno desna ročna ne prime, samo pri meni se je vedno sne trak, sedaj pe je mehanik dal šplinto in je kljub temu malo pred tehničnem ni prijela ročna. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
asebok Kmetovalec
Pridružen/-a: 18.11. 2007, 15:08 Prispevkov: 41
|
Objavljeno: 26 Dec 2010 01:37 Naslov sporočila: |
|
|
Pri zetorju je en problem, kdej menjaš zavore obvezno moraš paziti kako je nastavljen diferencijal. Če imajo sateliti preveliko zračnost, se ti začne polosovina vibrirat. In če je polosovina nestabilna ti takoj uniči semering. Za nekaj časa ti začne uhajati olje iz menjalnika na zavore in je problem tu. Kdaj popravljaš zavore začni od začetka (diferencijal,semering, obloge, zavorni cilinder,gumice in trak) To je pravi postopek in boš imel mir. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ursus Traktorist
Pridružen/-a: 09.01. 2007, 20:35 Prispevkov: 120
|
Objavljeno: 28 Feb 2012 10:42 Naslov sporočila: |
|
|
Če hočem menjat pasove ročne ,ali je potrebna demontaža polosovine ali se da kako drugače? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|