Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sebc2 Kmetovalec
Pridružen/-a: 10.02. 2009, 20:22 Prispevkov: 80 Kraj: Šentjernej
|
Objavljeno: 20 Mar 2009 16:10 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="hanzi11"]Ah ja nisem ekspert za turbine... ampak se pa da z njimi delat "čudeže"..
POznam bolj avto sceno kot pa traktor, ker v traktorje se nihče ne spušča zaradi "tuninga".
Turbina osnovnemu motorju lahko doda tudi skoraj 100% konjev ali več.
VW dizel mašina 1,9 ima v osnovi (starost kakšnih 10 let) 64 KS. Prva turbina (TDI) je prišla na 90, potem 110, 115,130, 150. In to je dal VW ven serijsko. Za osnovo je bil več ali manj isti motor, spreminjali so samo "dodatke"Z dodatno predelavo no nekateri prišli tudi do 200 PS.
Dodatki so: turbina, intercooler, šobe, čip in podobne zadeve.[/q
Od motorja je isti samo blok. Puše, bati, ročična gred, obmična gred,... so pa različne po kakovosti in po obliki (odmična gred mora odpirat ventile pod drugačnimi koti) Tako da ko si to povedu da lahko povečaš do 100% moč samo s turbino, intercoolerjem in čipom si se zmotu. Moraš zamenat še en kup drugih stvari da prideš do teh KM. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Rok Vajenec
Pridružen/-a: 27.03. 2009, 12:43 Prispevkov: 6 Kraj: Konjšica
|
Objavljeno: 27 Mar 2009 23:35 Naslov sporočila: |
|
|
Mi imamo zetorja 5245.Kdaj pa kdaj se zašalta v rikverc, hidravlika ima pa samo zadnjo tretjino hoda.Drugače pa fajn traktor, mogoče malo pretežak za svoje konje.
Glede turbin je pa tako, da se z turbino tudi poraba poveča.
Pa se strinjam z sebc2, v mašini je vse preračunano da je cenovno najugodnejše.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|