Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
hanzi11 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 16.07. 2008, 05:20 Prispevkov: 841 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 07 Mar 2009 21:50 Naslov sporočila: Fiat, l. 74 šibka |
|
|
Na 35KS Fiatu mi pri šibki meče olje ven (iberlaufa kot ga imajo univerzali....nima)
POsledično je v garaži olje pod traktorjem pa tudi dolivat ga je treba seveda občasno.
Sedaj pa
Bi nova šibka zadržala olje v karterju?
Se nova šibka dobi?
Ali lahko samo dodam kako tesnilo na vrhu šibke?
Kakšen "zamašek" lahko namesto nje uporabim?. Šibko pa bi imel v garaži za občasno preverjanje nivoja olja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 07 Mar 2009 22:14 Naslov sporočila: |
|
|
Da ni motor že zelo ubog in ima slabo kompresijo katera je kriva za tiščanje olja iz karterja pri merilni paličici? Morda imaš zamašeno cevko, ki vodi z glave motorja do sesalne cevi za zrak, kamor se odvaja odvečen zrak (zrak, ki uide pri batnih obročkih) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 09 Mar 2009 08:57 Naslov sporočila: |
|
|
zdravo
nekje bi moral imeti "oddušek".
da pa teče olje na šipki ven je pa kriva obraba motorja... generalna kliče. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 09 Mar 2009 09:35 Naslov sporočila: |
|
|
alkoholik je napisal/a: | zdravo
nekje bi moral imeti "oddušek".
da pa teče olje na šipki ven je pa kriva obraba motorja... generalna kliče. |
Sklepam na podobnost motorjev med fiatom 300 in 350....ta oddušek je vsaj pri našem speljan v sesalno cev za zrak, je pa zelo malega premera in je bil zapacan s katranom. Tako je, ko se nam je to dogajalo je bil motor "zrel" za generalno obnovo. Po obnovi ni bilo več tovrstnih težav. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hanzi11 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 16.07. 2008, 05:20 Prispevkov: 841 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 10 Mar 2009 21:08 Naslov sporočila: |
|
|
hvala, bom preveril cev odduška
generalna: predvidevam da ni ravno poceni....bo še nekaj časa klepal... saj zdaj ima "pomoč" ki opravi večja dela namesto njega... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dragunov Traktorist
Pridružen/-a: 22.08. 2007, 18:56 Prispevkov: 124 Kraj: Radlje ob dravi
|
Objavljeno: 20 Mar 2009 12:06 Naslov sporočila: |
|
|
Pri našem štoretu404 je bilo podobno in sicer je olje teklo iz oddušne cevi. Kriva je bila obraba batnih obročkov in cilindrov. Po generalni pa ni več teh problemov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hanzi11 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 16.07. 2008, 05:20 Prispevkov: 841 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 20 Mar 2009 12:45 Naslov sporočila: |
|
|
cevka ki pelje na filter (oddušek ) je prehodna,
tako da nekoč kliče generalna.
Ker nas je pred desetlejem nekdo že "nategnil" z generalnim popravilom (očitno je bila samo cena generalna ) kar sem posumil kmalu po prevzemu traktorja (takrat še mulo) ampak bremze, sklopka niso veliko drugače delale kot pred popravilom, kljub temu da so bile "obnovljene" Isto je bilo najbrž z motorjem, čeprav tam se vsaj vidi da so nekaj praskal po "šravfih".
Ker smo prvi lastniki in s traktorjem sicer ni večjih težav in ga mislimo še nekaj časa imeti bi "še enkrat" delal generalno, preden se na njem naredi še večja škoda. Tokrat bom mehaniku gledal pod prste in mu ne zaupam trakotrja za dva tedna oziroma bom dal delat preverjenu.
Koliko torej pride generalna na motorju za tako "zverino". (koliko pride na Štoretih, univerzalih,ki imajo praktično isto "notranjost samo 1-2 clindra več)
Kje se nabavlja roba? (obročki, bati, tesnila,...) Iščem v okolici LJ
enkrat sem že gledal na traktor data (al kaj že je tista stran) in sem videl da je v tistem obdobju kar nekaj trakotrjev imelo take mašine. Razlika je bila samo v številu cilindorv in potem v bosch pumpi najbrž.
Naš 350 ima še dva cilindra. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 20 Mar 2009 20:19 Naslov sporočila: |
|
|
Ko smo mi delali generalno na fiatu 300dt na motorju, smo nekaj rezervnih delov kupili v Itro v Štorah, kar pa tam ni bilo ustrezno oz. niso imeli pa smo kupilo od enega švercerja, ki očitno dobro obvlada trg rezervnih delov. Bosch pumpo pa je dal mehanik, ki nam je delal obnovo obnoviti nekomu, za to pa malo dvomim, če je bila obnovljena tako kot mora biti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 23 Mar 2009 09:13 Naslov sporočila: |
|
|
dele lahko kupiš pri alp-agria na dolgem mostu. cena bo pa kar tam okoli 1000€... ce bos hotel da bo vse narejeno tipi top... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|