Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




new holland
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 198, 199, 200  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

Savinjčan
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 30.10. 2008, 14:56
Prispevkov: 538
Kraj: savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 26 Jan 2009 19:40    Naslov sporočila: Re: 1

Odgovori s citatom


Pa še dve slike ena od T7000

pa še od T8000

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

New_Holland
Vajenec


Pridružen/-a: 27.01. 2009, 23:13
Prispevkov: 5

PrispevekObjavljeno: 28 Jan 2009 10:12    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ok

Nazadnje urejal/a New_Holland 22 Mar 2009 13:43; skupaj popravljeno 1 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

ekofrik
Vajenec


Pridružen/-a: 25.09. 2008, 20:23
Prispevkov: 30
Kraj: Lj.

PrispevekObjavljeno: 28 Jan 2009 19:43    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Za @CNH imam vprašanje:

Pri seriji T4000 sem gledal kolotek in mi ne gre skupaj, zakaj je minimalni prednji kolotek (sredina gum) širši od zadnjega za 285 mm ?
Front wheel track setting 4WD (mm) 1545 - 1945
Rear wheel track setting (mm) 1260 - 1932

Pri bivši TND-A sta spredaj in zadaj skoraj enaka, zakaj je tu taka razlika ali gre za napako. Še T5000 je ožji: 1443-2151 mm !!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

CNH
Uradni uvoznik CNH


Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11
Prispevkov: 400

PrispevekObjavljeno: 29 Jan 2009 10:00    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Območje nastavitve kolotekov je odvisno od uporabljenih pnevmatik in načina sestave nastavljivih platišč (lahko do osem kombinacij), zato so v prospektih običajno navedene tudi dimenzije pnevmatik, pri katerih je podan kolotek (seveda pa tudi lahko pride do napak pri navedbi).
Medtem ko kolotek zadnjih koles pogojujeta zgoraj našteti zadevi pa se pri prednjem koloteku pojavi obračalni kot in pa nihanje prednje preme, kar lahko pri najožjih kolotekih privede do stika med pnevmatikami in pokrovom motorja. Zaradi tega so na prednjih premah nameščeni vijaki za omejevanje obračalnega kota, velikokrat pa je pri tem potrebno odstraniti tudi blatnike.
Zaradi naštetega je za dejanske širine kolotekov najbolje pogledati v Navodila za uporabo, kjer so opisane vse možne in tudi dovoljene kombinacije sestave platišč pri določeni dimenziji pnevmatik, ne glede na to pa ostaja pa še vedno prisotna omejitev obračalnega kota prednjih koles.

LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

ekofrik
Vajenec


Pridružen/-a: 25.09. 2008, 20:23
Prispevkov: 30
Kraj: Lj.

PrispevekObjavljeno: 29 Jan 2009 11:39    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Aha. Potem gre tudi spredaj bolj skupaj, le da ne moreš popolno izkoristiti volana. Se bom oglasil pri Lahu in pogledam od blizu.

Hvala za razlago. Wink

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

SIMAFO
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 26.12. 2008, 13:46
Prispevkov: 45
Kraj: SMREČJE

PrispevekObjavljeno: 30 Jan 2009 18:16    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Standardno je pri seriji 4020 zadnja širina koloteka 1530 mm, spredaj pa 1574 mm, ko prišteješ še širino pnevmatik(zadaj 380, spredaj 300) dobiš spredaj zunanjo širino1874 mm, zadaj pa 1910 mm. Se pravi za 4cm spredaj ožje kar je čisto normalno. Jaz sem na svojem vsako kolo stisnil za 5 cm, ker mi to bolj odgovarja in stvar normalno deluje naprej. Samo malo čudno zgleda ker so zadaj blatniki malo širši od koles.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Čiber
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 05.08. 2008, 13:02
Prispevkov: 333
Kraj: Tuhinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 30 Jan 2009 23:51    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pozdravljeni zanimamo se za nakup NH serije t4040 oz. t4050. Vendar se ne mormo odločt kerega bi uzeli. Zanimiv podatek na strani itro je poraba ki je pri t4040 večja kot pri t4050. Zanima zakaj bi prišlo do tega če je t4050 močnejši.
Kako se obnesejo te novi motorji ki jih NH vgrajuje, kakšna je sploh razlika med bivšimi Iveco motorji. Ter realna poraba teh motorjev, ker za Ivekotove pravijo da so šparovčki, pa me zanima če za te tud to drži?

Potem pa sama oprema namen imamo uzet zračno vzmeten sedež, hidravlične bremze za priklopnike ter odločam se še za čelno hidravliko s kardanom.
V zvezi s čelno hidrvliko me zanima glede na to da se menda vrti v obratni smeri kot zadnja ter ima 1000 obratov na minuto. Bi lahko delal na čelni z tračnim obračlnikom, ter cepilcem na sveder? Ali bi potreboval nek redukotor za spremembo smeri vrtenja kardana ter zmanšanja števila obratov na 540??

Kaj pa mislite se splača uzet klimo, gramer priklop, el. invertor kar avtomatsko pomeni še el. polovičke. In če je še kakšna zadeva ki si se jo splačalo uzet?

Aja pa še to se splača uzet varjanto pogonske gredi s 1000 obrati na min. na zadnji pogonski gredi?? In pri katerih priključkih oz. kakšenm delu bi mi prišel prav??

Ter velikost pnevmatik oz. dimenzija, kaj priporočate glede na to da bi delal v strmini. Kar pa pomen če bi imel široke gume ki bi bile primerne, bi mogel zamenjat plug:D.

Hvala za odgovore! Ter lahko napišete izkušje (dobre, slabe) sami lastniki.


Nazadnje urejal/a Čiber 31 Jan 2009 00:01; skupaj popravljeno 1 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Grega S
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13
Prispevkov: 3586

PrispevekObjavljeno: 31 Jan 2009 00:00    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Čiber je napisal/a:
Pozdravljeni zanimamo se za nakup NH serije t4040 oz. t4050. Vendar se ne mormo odločt kerega bi uzeli. Zanimiv podatek na strani itro je poraba ki je pri t4040 večja kot pri t4050. Zanima zakaj bi prišlo do tega če je t4050 močnejši.
Kako se obnesejo te novi motorji ki jih NH vgrajuje, kakšna je sploh razlika med bivšimi Iveco motorji. Ter realna poraba teh motorjev, ker za Ivekotove pravijo da so šparovčki, pa me zanima če za te tud to drži?

Potem pa sama oprema namen imamo uzet zračno vzmeten sedež, hidravlične bremze za priklopnike. Kaj pa mislite se splača uzet klimo, gramer priklop, el. invertor kar avtomatsko pomeni še el. polovičke. In če je še kakšna zadeva ki si se jo splačalo uzet?
Aja pa še to se splača uzet varjanto pogonske gredi s 1000 obrati na min.?? In pri katerih priključkih oz. kakšenm delu bi mi prišel prav??
Hvala za odgovore.


Ja, razlika v porabi pa je 1 g/kWh, kar pa verjetno ne boš opazil. Osebno bi vzel T4050, ker le ima 11KM več od T4040, pa še bolje je imeti nekaj rezerve pri težjih priključkih.

Za dodatno opremo pa je najbolje, da napišeš kakšne priključke misliš voziti. Lahko se obrneš tudi na kakšnega lestnika Steyr Kompakt, ker je le drugačne barve kot ta NH, drugače pa je isti.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

New_Holland
Vajenec


Pridružen/-a: 27.01. 2009, 23:13
Prispevkov: 5

PrispevekObjavljeno: 31 Jan 2009 12:59    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Vsekakor 97 konjev. Dokazano bolše!

Nazadnje urejal/a New_Holland 22 Mar 2009 13:44; skupaj popravljeno 1 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

New holland TD
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29
Prispevkov: 706
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 31 Jan 2009 14:45    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Moje mnenje glede opreme:
-motor raje T4050 (poraba v g/kWh pomeni specifično porabo motorja glede na moč in ne absolutno porabo, zato ni nujno, da T 4050 porabi manj kot T4040).Sicer pa so iveco CNH motorji trenutno v vrhu, kar je vidno tudi v številnih testih kjer jih vedno hvalijo zaradi zmogljivosti in ugodne porabe.V marsikaterem razredu traktorjev je težko najti bolj zmogljive motorje, kot je to v razredu T4000.
-zračno vzmeten sedež, analogno digitalna armatura (sicer bo standardni števec skoraj tak kot v štore 402), hidr. zavore, klima (ker v primerjavi s konkurenco ni draga), kramer kljuka, 2 dvojno delujoča hidr. ventila sta za standardno uporabo dovolj,
-prednja hidravlika in kardan sta seveda priročna, ampak ju lahko dogradiš tudi kasneje, v tem primeru gre za Folger hidravliko, ki je močnejša od tovarniške (obrati prednjega kardana so lahko 1000 ali 540 obratov).
-pnevmatike so razmeroma dovolj široke že standardno (360/70R20 in 420/70R30), lahko pa zadaj do debeline 520mm in spredaj do 405mm. Možno pa je traktor tudi poširiti ker ima nastavljiva kolesa.
-glede teže ni nič narobe, če je traktor lahek.Tako bo pri enakem motorju v vsakem primeru nosil manj teže, kot npr. T5000, kar pomeni tudi manjšo porabo.Če pa je treba se ga da tudi obtežiti.Edina slaba lastnost majhnosti traktorja je pribl. 600kg manjša nosilnost od T5000.Ima pa zato T4000 nižje težišče kot T5000 in je zato za strmine bolj primeren.

Takšno opremo bi bilo dobro imeti ne glede razmere v katerih traktor dela.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 198, 199, 200  Naslednja
Stran 71 od 200

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.