Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 06 Jan 2009 23:24 Naslov sporočila: |
|
|
DEUTZ-FAHR-AGROTRON je napisal/a: | brezstopeski menjalnik se hitro pokvari polek tega pa je še večja potrošnja
na perutnini ptuj imajo same fende in menjalniki se pokvarijo na okrog 5000 ur - 70000 ur
menjalnike pa menjajo v 2 urah
fend, stayer deutz fahr in JD pa imajo vsi enake menjalnike ZF |
noooot!
Fendt ima kot sem napisal Zobnike in ohišje svoje, hidravliko pa Sauer-danfoss.
JD ima lastne menjalnike.
Steyr in Claas imata ZF (s-matic) DF pa ZF (Eccom). (hidravlika Bosch).
kar se pa tiče okvare je pa odvisno kdo dela s traktorjem in predvsem kako ravna.
Sicer se je pa zgodilo pri Claas-u da so spustila neka tesnila in je bilo za čez 5000 eur popravila :S |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pzaksek Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 23.04. 2008, 22:24 Prispevkov: 315
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
DEUTZ-FAHR-AGROTRON Kmetovalec
Pridružen/-a: 03.01. 2009, 10:06 Prispevkov: 67
|
Objavljeno: 07 Jan 2009 14:21 Naslov sporočila: |
|
|
z nemečije pride serviser in celi menjalnik odškrne pa da novega zraven pa ga zaškrne in je menjalnik menjan
drugačik pa če be radi vedle pa ima deutz fahr fend in JD ZF menjalnike |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 07 Jan 2009 15:08 Naslov sporočila: |
|
|
ne proizvajalci so tisti kot so napisani!!!
zdaj še reči da ima valtra ZF :S |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 07 Jan 2009 15:22 Naslov sporočila: |
|
|
kmet je napisal/a: | v bistvu bi bil najboljši takšen, da bi imel 10- 20 stopenj, znotraj teh pa brezstopenjsko območje... vendar je to neizvedljivo zaenkrat... |
Zakaj?
kmet je napisal/a: |
je pa zanimivo to da niso že v preteklosti delali stopenjskih menjalnikov, ki dosežejo končno hitrost pri npr 1300 rpm... |
Na kakšen način bi pa omejil končno hitrost? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 07 Jan 2009 16:31 Naslov sporočila: |
|
|
1. Ker bi bilo več hidr. črpalk, bi imele manjše območje delovanja in s tem boljši izkoristek, hkrati pa bi se zmanjšala stopnja okvar.
2. Omejitev je elektronska. Ko dosežeš končno hitrost, računalnik omeji povišanje obratov motorja. Npr: če se zdaj peljem z h4 in 2 tretjinko grejo obrati motorja do 2000rpm, ko pa prestavim v 3 tretjinko pa so max obrati 1800 rpm. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 07 Jan 2009 16:52 Naslov sporočila: |
|
|
Ad1. problem je, ker moraš prenašati moč motorja na kolesa. Ta gre preko olja in pretok in tlak sta oba v števcu (ulomka), tako, da je za zmanjšanje črpalke potrebno povečati tlak, ta pa ima svojo zgornjo mejo. Manjše črpalke za večje moči so zagotovo dražje.
Ad2. Saj to je v digitalni dobi rešeno tako kot si napisal. Ob besedi "preteklost" sem imel v mislih traktorje kot so TD 9006 ipd. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
GTR Kmetovalec
Pridružen/-a: 24.11. 2008, 19:10 Prispevkov: 75
|
Objavljeno: 07 Jan 2009 16:59 Naslov sporočila: |
|
|
No ko je govora glede porabe sem ravno zadnjič zasledil test v eni reviji, ko so testirali MF oba identična traktorja, s tem da je eden imel vario menjalnik eden pa klasičnega.
Razultat testa porabe pa je bil da traktor z vario menjalnikom pri težjem delu na polju porabi tudi 15% več goriva kot pa traktor z klasičnim menjalnikom. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zemljakd Kmetovalec
Pridružen/-a: 20.03. 2006, 13:57 Prispevkov: 85 Kraj: Haloze
|
Objavljeno: 07 Jan 2009 21:47 Naslov sporočila: |
|
|
Da ne boste kar nekaj na pamet o menjalnikih, sem vam priskrbel nekaj gradiva, ki vam bo razjasnilo poglede na menjalnike.
V vednost:
- menjalnik ZF ECCON vgraujejo v SDF, JOHN DEERE in CLAAS XERION
- CNH skupina in CLAAS (razen XERION) vgrajujejo ZF S-matic
http://www.moj-album.com/vstopnica/bvhdywx4lp/ VEČJE SLIKE!!!
LP Daniel |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 07 Jan 2009 21:59 Naslov sporočila: |
|
|
glede jd sem imel v mislih ameriški trg, se opravičujem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|