Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
joze.kidric Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07 Prispevkov: 1478 Kraj: Šmarje/Jelšah
|
Objavljeno: 31 Dec 2008 12:07 Naslov sporočila: |
|
|
@ jack...tu se pa ne morem strinjati. V bistvu sedaj sploh ni več Iveco motorjev ampak CNH. Na tej povezavi si poglej ocene za motor, ki je vgrajen v Steyr-ja, narejen v CNH-ju: http://www.interexport.si/ff/Kmetijstvo/Mediji/teh_03_06_test.pdf
V glavnem...pometel z konkurenco... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 31 Dec 2008 14:25 Naslov sporočila: |
|
|
jack je napisal/a: | Daj še malo napiši o teh motorjih elite, nisem za to še nikoli slišov. |
Kaj kunkretnega bo moral napisat kakšen poznavalec NH-jev. Stvar je v tem, da imajo ti NH z opremo Elite boljši motor kot pa pri opremi Delta oz. Plus in ti motorji imajo eno najboljših karakteristik, vsaj na papirju - sem pa govoru z enim, ki je imel možnost primerjat NH T6000 (6 valjni motor) ter isto močnega JD-ja (z istim priključkom), pa je rekel, da je imel občutek, kakor da se JD boji klancev in že na vznožju omaga (malo razlike je bilo tudi zarai brezstopenjskega menjalnika pri JD, samo po njegovem mnenju nebi smela biti tolikšna). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 31 Dec 2008 16:05 Naslov sporočila: |
|
|
kidrič jaz tiste povezave ne morem odpreti nevem zakaj imam adobe reader pa mi vseeno ne odpre kakšna je bila konkurenca ker nevem kdo so bili konkurent pa najpomemneje v čem so se primerjali. Farmer tisto o JD-ju ti pa čisto verjamem ker brezstopenjski menjalnik pravijo vsaj nekateri da začne prepozno nabijati gas in to je lahko potem posledično.....
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joze.kidric Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07 Prispevkov: 1478 Kraj: Šmarje/Jelšah
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 31 Dec 2008 17:02 Naslov sporočila: |
|
|
Ja sem odprl in si podrobno prebral. Najbolj me je presenetila valtra z neverjetno dvižno silo. Drugače pa kar se motorja tiče pa ni ravno cnh pometel z konkurenco pojdi še enkrat čez vse pa primerjaj deutza pa cnh mašino pa boš videl da ima deutz največ navora od vseh, kot sem že prej rekel okreten ni. Poraba se vseeno pozna ampak je imel več konje več navora pa več je imel za peljat kot pa cnh mašina če si opazil je bil fendt težji kot pa styer. Razlike v porabi so pa tako majhne med njima da bi lahko rekel da so zanemarljive to je le statistika 1 g več 10g več pa ne to ni nič. Edino všeč mi je tisti pover boost 132km to je pa osupljivo samo poraba gre pa v višave, ampak opozarjam to so bile 4 valnje mašine jaz sem dajal poudarek na 6-valnjih mašinah deutzove proizvodnje. Trenutno še zmeraj nima cnh skupina po mojem mnenju za ponuditi več kot pa sdf, pojdi čez podatke še enkrat primerjaj podrobno pa poš videl, Jd pa itak vemo da so žejni k pijanci vina in me že zaradi tega traktor odvrača od nakupa, zanimivo pa je da se čedalje bolj uveljavljajo razni japonski konkurenti ki imajo zelo nizke porabe goriva to so recimo kubote in pa podobni...
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 01 Jan 2009 02:24 Naslov sporočila: Re: new holland |
|
|
groznik.roman je napisal/a: | Mene pa zanima kateri traktorji in do katerega leta proizvodnje so bili delani v Turčiji.Pa naj odgovori CNH,ali kdo drug,če mogoče ve? |
Bi moral preveriti po arhivih, vendar pa že kar nekaj let ne več. Težava je v tem, da se pri traktorjih še vedno ljudje preveč ukvarjajo s tem kje je kaj sestavljeno...sicer pa sem o tem že enkrat pisal. Pri avtomobilih nihče več ne vpraša kje je bil kateri sestavljen...le kako je mogoče da nemci kupujejo Audije TT, ki so vsi narejeni na Madžarskem in da se Fiat 500 prodaja kot vroča žemlja, narejen pa je Poljskem (kot tudi nova Fiesta).
Sestavljanje serije TDD se je iz Turčije prestavilo v Italijo predvsem zaradi pritiska grkov, ker kot vemo ta dva naroda ne živita ravno v sožitju, v nasprotnem primeru bi še vedno prihajali iz Turčije, saj je to eden najpomemnejših traktorjev na tem področju in so tako tudi stroške proizvodnje najnižji. Za vse evropske države pa se že teh nekaj let sestavljajo v Italiji.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 01 Jan 2009 02:31 Naslov sporočila: |
|
|
FFarmer je napisal/a: | jack je napisal/a: | Daj še malo napiši o teh motorjih elite, nisem za to še nikoli slišov. |
Kaj kunkretnega bo moral napisat kakšen poznavalec NH-jev. Stvar je v tem, da imajo ti NH z opremo Elite boljši motor kot pa pri opremi Delta oz. Plus in ti motorji imajo eno najboljših karakteristik, vsaj na papirju - sem pa govoru z enim, ki je imel možnost primerjat NH T6000 (6 valjni motor) ter isto močnega JD-ja (z istim priključkom), pa je rekel, da je imel občutek, kakor da se JD boji klancev in že na vznožju omaga (malo razlike je bilo tudi zarai brezstopenjskega menjalnika pri JD, samo po njegovem mnenju nebi smela biti tolikšna). |
Na kratko...Seriji T6000 Delta in Plus imata 4 in 6-valjne motorje z mehanskim vbrizgom goriva, T6000 Elite pa 4-valjne (od letos !2009! tudi 6-valjne) z elektronskim vbrizgom goriva (enako tudi T6000 Power Command in Range Command modeli, ki pa so vsi 6-valjni).
Elektronski vbrizg goriva omogoča povečanje moči po potrebi oz. Power Boost pri transportu ali delu s priključno gredjo.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 01 Jan 2009 02:50 Naslov sporočila: |
|
|
jack je napisal/a: | Drugače je pa moje mnenje sledeče, sušlja se da naj bi imeli vsi v cnh skupini po novem sisu motorje, tako da bo to velik napredek, ... je tudi deutz prvi ki je naredil traktorski motor ki laufa na 100% biodizel. |
Še tole na hitro odgovorim...na tujih internetnih straneh lahko preberete, da se NH predstavlja kot vodilni na področju uporabe Biodizla, to pa zaradi tega, ker ima v svoji ponudbi že kar nekaj časa največ modelov, ki so 100% kompatibilni s tem gorivom (http://www.biodiesel.newholland.com/UK/), so pa s tem gorivom povsem drugačne zahteve za servisiranje, kar verjetno tudi marsikdo od članov foruma ve (servisni intervali se prepolovijo,...).
Kar pa se tiče SISU motorjev, jih bo CNH skupina prej opustila kot pa širila, saj je lastnik tako CNH-ja kot tudi IVECO-ja Fiat in bi bilo kar skregano z logiko, da bi motorje razvijali in kupovali drugje kot pa v lastnem koncernu. CNH poskrbi za prilagoditev Iveco motorjev namenu kmetijskih strojev (manjše hitrosti, konstantnejši vrtljaji, drugačna odzivnost motorjev,...).
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakakorenjak Administrator & Forumovec leta 2008
Pridružen/-a: 09.01. 2006, 18:56 Prispevkov: 1256 Kraj: Dramlje/Celju
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 03 Jan 2009 19:14 Naslov sporočila: |
|
|
...T7000 CVT naj bi se imenoval T7000 Auto Command!
Kar pa se tiče CVT prenosa v seriji T5000 (kot piše v članku) pa sem malce skeptičen. Pa saj tudi piše samo, da pri NH o tem razmišljajo. Po mojem ga bomo prej videli v T6000! Ali pa se mogoče motim?
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|