Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Makaron Traktorist
Pridružen/-a: 04.12. 2006, 15:19 Prispevkov: 121 Kraj: Komenda
|
Objavljeno: 28 Dec 2007 13:48 Naslov sporočila: |
|
|
MarkoSkače je napisal/a: | Se poplnoma strinjam s tabo JCB FAST TRACK. Življenska doba stroja je v veliki meri odvisna od človeka, ki z strojem dela.
Zaenkrat še nihče na svetu ni naredil stroja, ki se ga nebi dalo uničiti, in ga verjetno tudi nigdar ne bodo. |
Saj to ni v interesu prodajalcev. Zakaj bi naredili neuničljiv oz. zelo vzdržljiv stroj, ker jih to vodi v propad. Ker vse znamke služijo pri rezervnih delih pa naj bodo to avtomobili, traktorji, stroji..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
VALTRA Traktorist
Pridružen/-a: 21.11. 2006, 19:01 Prispevkov: 185 Kraj: Dolenjska
|
Objavljeno: 30 Dec 2008 10:11 Naslov sporočila: |
|
|
Klasični menjalniki so še vedno boljši za težka poljska dela ker se moč motorja na menjaknih prenaša le preko sklopke,pri brezstopenjskih pa 99% na hidrostatiko tako so pri visokih obremenitvah izgube veliko večje.
Drži pa dejstvo da so brezstopenjski menjalniki varčnejši pri transportu ker dobra elektronika (npr TMS) katera krmili motor in menjalnik tako da z nižjimi obrati motorja dosegamo konstantne maximalne končne hitrosi, in tako lahko privarčujemo tudi do 20% goriva. Kar se pa tiče samih brezstopenjskih menjalnikov seveda je njihova uporaba enostavna vendar je edini problem teh menjalnikov elektronika, ki vodi sklope menjalnika ta pa lahko marsikdaj zataji. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mpuhek V.I.P
Pridružen/-a: 21.01. 2006, 13:19 Prispevkov: 270 Kraj: Dragatuš
|
Objavljeno: 30 Dec 2008 12:35 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdrav!
Z napisanim da tms prišpara gorivo pri transportu se nebi najbolj strinjal.
Iz prakse povedano. Obrati so po cesti večji od potrebnih, traktor ko začuti hrib se vanj preveč zažene z obrati.
Druga stvar je na njivi, kjer ti zadeva močno poenostavi samo delo. Traktor si dodaja gas kolikor ga potrebuje zaradi manjših hitrosti traktor lepše odreagira enakomeno dodaja plin in zmanjšuje hitrost.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bjk Vajenec
Pridružen/-a: 02.04. 2008, 19:20 Prispevkov: 24
|
Objavljeno: 30 Dec 2008 13:31 Naslov sporočila: |
|
|
mpuhek je napisal/a: | Pozdrav!
Z napisanim da tms prišpara gorivo pri transportu se nebi najbolj strinjal.
Iz prakse povedano. Obrati so po cesti večji od potrebnih, traktor ko začuti hrib se vanj preveč zažene z obrati.
Druga stva je na njivi kjer ti zadeva močno poenostavi samo delo. Traktor si dodaja gas kolikor ga potrebuje zaradi manjših hitrosti traktor lepše odreagira enakomeno dodaja plin in zmanjšuje hitrost.
Lp |
Živjo ja tkole nevem ke si ti to vidu da so obrati na cesti večji. Osebno sm letos vozil krompir z fendtom 415 vari tms in z 10 tonsko prikolico Brantner . In ko sem vozil po cesti so bilo obrati vedno 1700 - 1800 v hrib pa je postopoma zmanjševl hitrost obrati pa so bili vedno enaki. Vendar hitrost ni nikoli padla pod 40km/h z povhno prikolico. Drugače pa tms zelo prišpara gorivo saj pri 150 konskemu traktorju ni bila poraba nikoli nad 10l pa sem z nemu vozil krompir, orav njive, frezov... lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mpuhek V.I.P
Pridružen/-a: 21.01. 2006, 13:19 Prispevkov: 270 Kraj: Dragatuš
|
Objavljeno: 30 Dec 2008 14:34 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo!
Verjetno nisi probal vožnje s samim joystikom brez tmsa z nožnim gasom.
S katerim se peljem (govorim za ravnino)z 9500l polno cisterno gnojevke z 1500 obrati 53km/h,(s TMS-om bi se peljal 1700-1800). Če je cisterna prazna gre pa brez problemov traktor pri 1400o/min 53km/h.
Situacija, ko se pelješ s priključkom 10t v hrib, prideš na vrh traktor prvo poveča obrate (zaradi viška moči) dokler ga bolokda nazaj ne zmanjša šele zatem začne račulanlnik zmanjševati obrate.
V primeru uporabe samega joystika z nožnim gasom pa šofer vse skupaj naredi prej, bolj mirno in se lahko pelje naprej z nižjimi obrati.
To je samo moje mnenje jaz tmsa za transport ne uporabljam.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bjk Vajenec
Pridružen/-a: 02.04. 2008, 19:20 Prispevkov: 24
|
Objavljeno: 30 Dec 2008 14:51 Naslov sporočila: |
|
|
Žvijo ja prvič poraba pri traktorju z nožnim gasom je ful višja saj ko sm vozil na gas za ene 3-4l višja kot pa če sm vozil na tms. Saj tms si vzame točno toliko obratov kolikor jih potrebuješ z nožnem gasu maš pa kuj preveč obratov. Jas pa osebno zmerej vozim pri transportu na đojstik zaradi manše porabe. Če predvidš da ti bo traktor zakopav ali, da pa da bo potreboval večje obrate v tistem trenutku pa še vseno lahko povečaš ubrate motorja z nožnim gasom.lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
Objavljeno: 30 Dec 2008 17:38 Naslov sporočila: |
|
|
V Kmetovalcu je en lep prispevek klasični vs. vario menjalnik (isti traktor, ista opravila...) V glavi mi je ostala razlika cca 8% pri porabi goriva....
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
skrjanecjanez V.I.P
Pridružen/-a: 22.05. 2008, 12:50 Prispevkov: 1214 Kraj: Dolenjska
|
Objavljeno: 30 Dec 2008 18:59 Naslov sporočila: |
|
|
Simon MS je napisal/a: | V Kmetovalcu je en lep prispevek klasični vs. vario menjalnik (isti traktor, ista opravila...) V glavi mi je ostala razlika cca 8% pri porabi goriva....
LP |
S katerim menjalnikom je manjša poraba? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 30 Dec 2008 19:27 Naslov sporočila: |
|
|
skrjanecjanez je napisal/a: |
S katerim menjalnikom je manjša poraba? |
Pri delu na polju s klasičnim, pri transportu z brezstopenjskim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mpuhek V.I.P
Pridružen/-a: 21.01. 2006, 13:19 Prispevkov: 270 Kraj: Dragatuš
|
Objavljeno: 30 Dec 2008 19:36 Naslov sporočila: |
|
|
Žvijo ja prvič poraba pri traktorju z nožnim gasom je ful višja saj ko sm vozil na gas za ene 3-4l višja kot pa če sm vozil na tms. Saj tms si vzame točno toliko obratov kolikor jih potrebuješ z nožnem gasu maš pa kuj preveč obratov. Jas pa osebno zmerej vozim pri transportu na đojstik zaradi manše porabe.lp
Uporabljaš joystik v kombinaciji s tmsom ali v kombinaciji z nožnim gasom?
Sicer je pa tako vsak voznik ima svoj "stil" vožnje. V sosednji vasi ima kmet 716 tms pa ga nikoli ne pelje z jojstikom samo stopalka v kombinaciji s tmsom.
Jaz sem se po opravljenih 1800 urah s traktojem nekako navadil po cesti vozit s kombinacijo stopaka-joystik, saj mam občutek da traktor tako najlepše laufa in da se peljem z manjšimi obrati kot bi se računalnik. TMS uporabljam pri setvi s kombinacijo včasih tudi v oranju.
Sem pa že v prejšnji objavi napisal da je to samo moje mnenje.
S katerim menjalnikom je manjša poraba?
Napisano je bilo da je poraba manjša z klasičnim menjalnikom.
Lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|