Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 25 Dec 2008 23:04 Naslov sporočila: |
|
|
Pri lanskem ni bilo nekih posebnosti. Nobenega knigovodstva, FADN,... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mehanik123 Traktorist
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 16:26 Prispevkov: 190 Kraj: Ljubljana - Mrzli vrh
|
Objavljeno: 26 Dec 2008 09:03 Naslov sporočila: |
|
|
FFarmer je napisal/a: | JCB FAST TRACK je napisal/a: | Tako kot je napisal mehanik123, t.i. turbo sklopka deluje povsem normalno, neglede na strmino, drugače pa zadostuje da funkcionira že samo to da traktor lavfa (mislim da redko kateri traktor sploh lahko živi pri 500 obratov na minuto, pod pa sigurno ne). Dobra lastnost te sklopke je, da jo je nemogoče skurit, razen z vztrajnostjo skakanja po njej, se lahko olje ki je medij med "lamelami" pregreje, samo ko se ohladi, ali pa če ga zamenjamo, zadeva deluje normalno.
|
To ne bo čisto držalo - v klanec Fendt polno naložen ne bo speljal pod 'štand gasom' oz. povedano drugače - v primeru da spustiš sklopko traktor ne bo crknu, ampak bo stal na mestu. Brez zamere obema, samo ni vse tako, kot pravi teorija (če se ne motim vi2 ne vozita Fendta). Naj še kak lastnik Fendta pove, kako izgleda vse skupaj (predvsem pri speljevanju na kateremkoli terenu in vožnji v klanec s (pre)veliko prestavo). |
Seveda če imaš ti naloženih 10ton neboš speljal brez gasa z katrim koli traktorjem zato ti ko mehanik povem dapri turbo sklopki neboš nič poškodoval pri suhi sklopki moraš to vskladit sam po klancu te pa tovor poganja in ravno tako z večjimi obrati ustvarja trdno vez med motorjem in menjalnikom |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mpuhek V.I.P
Pridružen/-a: 21.01. 2006, 13:19 Prispevkov: 270 Kraj: Dragatuš
|
Objavljeno: 26 Dec 2008 09:27 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdrav!
Mislim da turbo sklopka v hribih nebi smela biti slaba zadeva.
Primer da v klancu speljuješ s polno prikolico. Iz mesta ti lahko štartaš v 2. brzini ali pa celo v 3. in traktor bo postopoma pospeševal do dane brzine ne da bi kaj mašino morilo.
Dobra stvar je tudi to da ti do vrha nebi bilo treba šaltat in s stem odpade tudi možnost da se zašaltaš.
Še en primer v katerem ti sam traktor stoji na mestu in daš v najvišjo prestavo(40.). Traktor ti nebo crknil vendar bo enakomerno pospeševal vse do 40 km/h.
Sicer pa najboljše da traktor dobiš na probo, da vidiš kako se zadeva obnese v praksi.
Lp
Vesele praznike |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Savinjčan Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 30.10. 2008, 14:56 Prispevkov: 538 Kraj: savinjska dolina
|
Objavljeno: 26 Dec 2008 09:59 Naslov sporočila: |
|
|
Jest mam doma FENDT-a 308C,dela pa tut v hribih z njem.Glede sklopke pa je tako,traktor lahko spelje iz mesta brez gasa ,ampak samo da dolačene prestave pol pa je treba dat gaspa gre,jest vozim z njim 6000 l cisterno po hribih, brez problema.Turbo sklopka prektično preprečuje da bi ti traktor ugasnu ko ti obrati padejo do spodnje meje,pol pa moriš prestavit tak kot pri vsakem traktorju. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 26 Dec 2008 11:14 Naslov sporočila: |
|
|
hribovc je napisal/a: |
JCB FAST TRACK hvala,prav tako ostalim.No uporabljal bi ga pravzaprav za tista dela,ki jih je moral do sedaj opravljati zetor 7245.Ampak je že bogi,pa tudi 65 ps je premalo za vožnjo polno naložene prikolice(gozdarske)cca.10 t.Pri zetorju so kritične zavore..nima hidravličnih zavor za prikolico,prav tako pa je nevarno,da ko traktor visi močno naprej,prav tako ne moreš zavirati z "kiper ventilom".Olje v menjalniku namreč steče naprej in tako si odvisen včasih samo od tistega zgoraj
Se pravi,to kar je do sedaj delal zetor,bi delal fendt |
Ja če si do sedaj vse delal z Zetor-jem, mislim da ne bi smelo biti nobenega problema, da sedaj z Fendt-om tega ne bi moral delat, predvsem kot si rekel so tukaj zavore take kot morajo biti.
LP FAST TRACK |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 26 Dec 2008 11:21 Naslov sporočila: |
|
|
FFarmer je napisal/a: |
To ne bo čisto držalo - v klanec Fendt polno naložen ne bo speljal pod 'štand gasom' oz. povedano drugače - v primeru da spustiš sklopko traktor ne bo crknu, ampak bo stal na mestu. Brez zamere obema, samo ni vse tako, kot pravi teorija (če se ne motim vi2 ne vozita Fendta). Naj še kak lastnik Fendta pove, kako izgleda vse skupaj (predvsem pri speljevanju na kateremkoli terenu in vožnji v klanec s (pre)veliko prestavo). |
Ja to, je povsem res, vendar tukaj jaz nisem mislil samo speljevanje, ker noben traktor ti ne bo speljal v klanec naložen pod "štant gasom", dejstvo je da pri turbo sklopki ne uničuješ samega motorja in sklopke, če imaš klasično sklopko bo traktor ugasnil, pa najveretneje bo malo "zadišalo" po sklopki, se pravi matraš motor in sklopko. Dejstvo je tudi to, da turbo sklopke ne moreš skurit, kar se pri klasičnih zgodi kar hitro.
Sicer tu niti ni pomembno kaj voziš, pač nimam Fendt-a, sem pa že kar nekjakrat vozil različne modele Fendt-ovih traktorjev, tako da sistem poznam.
LP JCB FAST TRACK |
|
Nazaj na vrh |
|
|
VALTRA Traktorist
Pridružen/-a: 21.11. 2006, 19:01 Prispevkov: 185 Kraj: Dolenjska
|
Objavljeno: 26 Dec 2008 12:14 Naslov sporočila: |
|
|
sam sem tut naredu kar nekaj delovnih ur s traktroji fendt 309 ci pa vam povem da speljevnje iz mesta ni priporočljivo z visoko brzino, traktor seveda bo speljal vendar se vse skupaj enkrat konča. Sklopka začne drset kot vsaka obična, pa se naprimer pelješ v breg traktor vleče kot nor moči dovolj kar naenkrat pa sklopka samo zadrsi pol pa ustavt pa lepo s prvo spelat počasi pošasi. Priporočam da z fino težko prikolico speljjete kar z prvo maximalno z drugo prestavo z praznim traktorjem pa z tretjo. Bo sklopka delovala večno brez problemov. In ko šponate v breg pa se hitrost zmanjšuje obrati motorja povečujejo pa prestavite v nižjo prestavo, da sklopka ne drsi in da ne bo zavrelo olje v sklopki. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
hribovc Kmetovalec
Pridružen/-a: 09.04. 2006, 15:56 Prispevkov: 44
|
Objavljeno: 26 Dec 2008 12:58 Naslov sporočila: |
|
|
Valtra.....če prav razumem,zaradi prestavnega razmerja,prav tako lahko sklopka "drsi",čeprav ima motor dovolj obratov.Danes sem govoril z znancem,ki mi je namignil,da se problem pokaže tudi pri kardanu-cepilec,vitla-....Zmeraj bolj tole postaja zanimivo branje,saj sam z fendtom nimam prav nobenih izkušenj.Vse informacije dobivam od vas forumašev in, se vam zato tudi zahvaljujem.Včasih pač ni dobro biti preveč pameten in je treba vprašati tiste,ki imajo izkušnje.Star rek pravi: ni vse zlato.....,zato ni rečeno,da je pač traktor odličen za vse pogoje dela.Verjetno včasih pač tudi manj znana znamka opravi delo boljše.
Pač,hvala bogu,da se danes pridobivajo informacije na lažji in bolj pošten način,saj "šola"lahko stane res preveč.
Hvala za informacije in seveda še za kakšno mnenje glede fendta
Lep pozdrav in še lepše praznike
Hribovc |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 26 Dec 2008 14:16 Naslov sporočila: |
|
|
Turbinska sklopka je super stvar, ampak kot vsako lagodje je treba tudi to plačati. Žal je poraba goriva nekoliko večja kot pri klasični sklopki.
Ne vem točko kakšno imajo Fendti vgrajeno ampak tule je obdelan primer sklopke s premostitveno sklopko, katera malo izboljšuje izkoristek.
http://www.fs.uni-lj.si/kes/LTE/EStroji/Opis-HidrodinamicniPrenosnikMoci.pdf |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|