Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
klemen81 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07 Prispevkov: 269
|
Objavljeno: 01 Sep 2006 16:38 Naslov sporočila: |
|
|
Eric, vidim, da si ti slab šofer, če si bremze pregrel s tem peskom. Kaj mogoče še ne veš, da so bremze na traktorju samo zato, da se ustaviš pred križiščem (USTAVIŠ). Po klancu mora bremzati motor , ne pa bremze na traktorju.
Podobno je pri kamionih, po klancu navzdol bi mogli bremzat z motorji, ne pa z bremzami, zato pa jih skurijo, kto si storil tudi ti.
Tako da, bremzej z motorjem in reduktorjem , pa ti ne bo treba snemat koles in popravljat bremz. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtigolf Traktorist
Pridružen/-a: 24.02. 2006, 15:46 Prispevkov: 122 Kraj: šoštanj
|
Objavljeno: 01 Sep 2006 18:59 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | Eric, vidim, da si ti slab šofer, če si bremze pregrel s tem peskom. Kaj mogoče še ne veš, da so bremze na traktorju samo zato, da se ustaviš pred križiščem (USTAVIŠ). Po klancu mora bremzati motor , ne pa bremze na traktorju.
Podobno je pri kamionih, po klancu navzdol bi mogli bremzat z motorji, ne pa z bremzami, zato pa jih skurijo, kto si storil tudi ti.
Tako da, bremzej z motorjem in reduktorjem , pa ti ne bo treba snemat koles in popravljat bremz. | pri nas mamo s tem tud slabe iskušne,smo enkrat posodli MF-a enmu ko je po enih bregih navzdol neki furov pa je bremze čist frderbu tk da sta 2 diska šla nov pa 1 košta 90k |
|
Nazaj na vrh |
|
|
klemen81 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07 Prispevkov: 269
|
Objavljeno: 01 Sep 2006 20:57 Naslov sporočila: |
|
|
Največ nesreč se zgodi, ko traktorist preceni svoje in traktorjeve zmogljivosti ter podi s polno prikolico. Napaka, nič ne bo profitiral, kvečjemu bodo šle zavore ali pa se bo zgodilo še kaj hujšega - prevrnitev in poškodbe. No, drugače je po ravnini.
Ampak po ovinkasti in strmi cesti navzdol pa ni heca, zakaj ne bi dal traktorja v reduktor in počasi peljal s tem, da bremza motor traktorja, še posebno, če je teža tovora večja kot sama teža traktorja. Zavore na prikolici so zato, da ti pomagajo traktor hitro ustavit v kočljivih situacijah npr. pred križiščem, srečanje na ozki cesti, okvara ipd.. in ne zato, da jih boš neprestano in polno preobremenjeval ali celo skuril.
Glavna zavora je traktorski motor z najmanjšimi prestavami, pomožnosti reduktorjem, še posebno, če je traktor veliko lažji od tovora, ki ga pelje.
Po pameti fantje, pa boste prišparali sebe in stroje, klinc gleda tistih 5 minut, ko boste prišli prej na cilj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
eric V.I.P
Pridružen/-a: 07.02. 2006, 22:14 Prispevkov: 307 Kraj: ZG.Savinjska
|
Objavljeno: 01 Sep 2006 21:05 Naslov sporočila: |
|
|
kolikor jz vem, je reduktor za počasno vožnjo in male obremenitve...Ja sej sem v prvi peljal, sam kaj ko sem mel sposojeno prikolico brez bremz, moja ma itak zračne, pa se kompresor je na traktorju, ampak kljub temu, da sem sel v prvi sem moral z zavorami pomagat. pa ne bi bil problem, če ne bi samo ena prjemala-dal sem ilustracijo za primer kaj se lahk zgodi če bremze ne delajo tk ko je treba. sem pa seveda pretiraval s peskom!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deutz_ Traktorist
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41 Prispevkov: 103 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 01 Sep 2006 21:36 Naslov sporočila: |
|
|
Lep pozdrav alkoholik ter ostali.
Ja hidralika na Deutzu je močna, pa hitra če primerjam IMT-ja. Sicer pa ob težkih bremenih se čuti, da cuka......pa saj ko bo crknilo, pa vas vprašam za kak nasvet. Vidim da ste tukaj oz. vas je dosti, ki se spoznate na stroje.
Ja v klanec se pelje res v predstavi ter motor zavira. Res pa je da včasih nam ne uspe preosit, v kateri predstavi naj se peljemo dol ter ker je breme pretežko, motoru nabije vrtljaje in v tem pri meru pa nam ne preostane druga kot da zaviramo, sredi brega bi bili neprimerno in težko vstavit ter dat eno predstavi niže.
Mani so rekli pri AGROCENTRU KRAJNC na Ptuju, da naj vlijem v hidraliko motorno olje! Torej v torpedota 45KM.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
klemen81 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07 Prispevkov: 269
|
Objavljeno: 02 Sep 2006 06:38 Naslov sporočila: |
|
|
Menda ja ne!!?? Motorno olje v hidravlični sistem!?? To pa so malo zabluiili pri Kranjcu. Kaj vse ti še maže hidravlično olje, menjalni, in samo hidravliko, kaj pa bremze? kakšne maš? Mehanske, ali oljne?
Hidravlično olje ima drugačno viskoznost, kot pa motorno olje in se ne meša med seboj.
Mi smo ga kupili v Ljubljani v firmi OLMA; ki se ukvarja s temi olji in sicer TRANSHYDRO 85W. Cena tega litra pa pride malo več kot 500 tolarje, kar je zelo ugodno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 02 Sep 2006 09:15 Naslov sporočila: |
|
|
he he to pa ni pametno... tudi sama stisljivost motornega olja je druga kot hidravlicnega...
no me pa hudicev zanima kak ste resl tezave z zavorami... to me najbl jebe moram jih pa drug tedn zrihtat ker grem vozit silazo... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deutz_ Traktorist
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41 Prispevkov: 103 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 02 Sep 2006 10:57 Naslov sporočila: |
|
|
Lep pozdrav.
Kar se olja tiče se je mene podobno čudno zdelo, kot se vam in še vedno sem skeptičen v to stvar.
Bil sem pri Agrocentru kajnc pa so mi reklo motorno, pa sem še drugič pa vprašal tam drugega trgovca pa mi je rekel enako. Tma delajo samo mehaniki, tak da bi naj meli nekaj pojmao teh stvareh. Za enega vem, da je na bivšem tehnoservisu šraufal traktore.
S tem Krajncom nisme ravno zadovoljen, zato sem že iskal po mariboru trgovini z deli za traktorje, pa mi še ni uspelo najdt. VE KDO ZA KATERO? torej trgovino v Mariboru al kje drugje v mariborski regiji.
To olje je samo za hidraliko, menjalnik ima svoje pa kipar cev si vzame olje z menjalnik, tako da to olje torej za hidraliko je samo za hidraliko in nič druga.
Zavore ima mehanske.
Ajde komentirajte dalje...
Dejan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deutz_ Traktorist
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41 Prispevkov: 103 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 02 Sep 2006 10:58 Naslov sporočila: |
|
|
Deutz_ je napisal/a: | Lep pozdrav.
Kar se olja tiče se je mene podobno čudno zdelo, kot se vam in še vedno sem skeptičen v to stvar.
Bil sem pri Agrocentru kajnc pa so mi reklo motorno, pa sem še drugič pa vprašal tam drugega trgovca pa mi je rekel enako. Tma delajo samo mehaniki, tak da bi naj meli nekaj pojmao teh stvareh. Za enega vem, da je na bivšem tehnoservisu šraufal traktore.
S tem Krajncom nisme ravno zadovoljen, zato sem že iskal po mariboru trgovini z deli za traktorje, pa mi še ni uspelo najdt. VE KDO ZA KATERO? torej trgovino v Mariboru al kje drugje v mariborski regiji.
To olje je samo za hidraliko, menjalnik ima svoje pa kipar cev si vzame olje z menjalnik, tako da to olje torej za hidraliko je samo za hidraliko in nič druga.
Pa mislim da je v tej temi še nekdo drug rekel, da je motorno olje vlil v hidraliko.
Sicer pa se olja mešajo, mislim da morajo bit enaka po teh oznakah 15-40 itd, torej da majo enaka gostoto. Sam jih nene mešam, kar vlivam enako notr, le v hudraliko sem vlil verjento drugo olje notr. Neki pogoj je za mešanje olj, samo ne vem keri.
Zavore ima mehanske.
Ajde komentirajte dalje...
Dejan |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
eric V.I.P
Pridružen/-a: 07.02. 2006, 22:14 Prispevkov: 307 Kraj: ZG.Savinjska
|
Objavljeno: 02 Sep 2006 15:06 Naslov sporočila: |
|
|
kolikor so men mehaniki pravli, ki so šraufali torpede, je v hidravliki motorno olje zato, ker če ti gre črpalka, pol olje steče v mašino. Ja jz sem ravno zato,ker ma hid.olje drugačne lastnosti ga dal v hidravliko, je pa desetkrat slabše..., tk da ga bom ob prvem servisu zamenjal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|