Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Srecko74 Vajenec
Pridružen/-a: 21.02. 2006, 20:35 Prispevkov: 30 Kraj: selškadolina highlands
|
Objavljeno: 30 Avg 2006 20:14 Naslov sporočila: |
|
|
Pa še nekaj vprašanj za poznavalce. Ker se še enim sosedom odločava da kupiva nov trosilec.Sedaj je dilema: SIP ORION 35 R ali TEHNOSTROJ MF 400. Kaj priporočate? V prospektih so pod dodatno opremo našteta hidravlična vrata pred trosilno napravo in zadnji zaščitni pokrov. Zanima me uporabnost teh dveh dodatkov in vaše izkušnje z njima. Hvala že vnaprej za odgovore! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 31 Avg 2006 10:14 Naslov sporočila: |
|
|
Če te pravilo razumem je to zadnja divžna vrata za trosilno napravo in pred njo. Nevem ali res ti modeli to ponujajo...
Uporabnost prednja vrata ti omogočajo da pri zagonu ni gnoj ali drug tovor v neposrednem stiku z valiči se pravi, da je zagon veliko lažji poleg tega pa tovor ne pada na tla med transportom. (prevoz silažne koruze, ali gnoja, žaganja...).
Zadnja vrata pa so ravno tako uporabna saj ti zaščitijo zadnji del valičov vam za večje trosilc da omogočajo obe varjanti...
Na zadnjih vratih so nameščene tudi luči.
Uporabna pa je ravno tako da ne izgubljaš tovora po cesti in zaščitiš valiče proti temu da bi se kdo poškodoval.
Mislim pa da so omenjene pregrade ali vrata pri vseh modelih dvigljive z hid cilindri.
LP M |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 31 Avg 2006 10:36 Naslov sporočila: |
|
|
po moje je tako, da obojega nima smisla met gor (ker če nimaš zadnjega pokrova lahk luči kam drugam namontiraš). zato če je na izbiro mislim da je najboljše, če vzameš vrata pred valji, ker s tem podaljšaš življensko dobo pogonskega sklopa za valje in kardanske gredi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 31 Avg 2006 14:53 Naslov sporočila: |
|
|
Ena vrata od teh dveh bi že bilo dobro imeti. Predvsem zato da ne stresaš gnoja po cesti. Boljše pa je, da imaš vrata pred valji, da ti na začetku trošenja ne vrže ven celega kupa gnoja.
Sicer pa več kot imaš delov na trosilcu več jih moraš oprati in več se ti jih lahko pokvari. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Srecko74 Vajenec
Pridružen/-a: 21.02. 2006, 20:35 Prispevkov: 30 Kraj: selškadolina highlands
|
Objavljeno: 31 Avg 2006 15:46 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | Uporabnost prednja vrata ti omogočajo da pri zagonu ni gnoj ali drug tovor v neposrednem stiku z valiči se pravi, da je zagon veliko lažji poleg tega pa tovor ne pada na tla med transportom. (prevoz silažne koruze, ali gnoja, žaganja...).
Zadnja vrata pa so ravno tako uporabna saj ti zaščitijo zadnji del valičov vam za večje trosilc da omogočajo obe varjanti...
Na zadnjih vratih so nameščene tudi luči.
Uporabna pa je ravno tako da ne izgubljaš tovora po cesti in zaščitiš valiče proti temu da bi se kdo poškodoval.
|
Po cesti pri nas itak ne vozimo veliko.Z nakladanjem pa tud ne pretiravamo zaradi nagnjenih terenov, kjer vsaka kila čez kritično maso pomeni smrtno nevarnost. Tako običajno za valje ne gre preveč velik kup gnoja. Se pravi tudi zagon trosilne naprave ni preveč sunkovit. Torej te dve reči zame ne prideta v poštev.
Ponujajo pa oboja vrata pri tehostroju MF 400 za doplačilo kot opcijo. Za sip Orion 35 R pa zadnji zaščitni pokrov prav tako dodatno plačaš.
Glede na to, da oba z sosedom ne narediva veliko ur z razvozom gnoja, pride v poštev tudi rabljen trosilec . Da je le solidno ohranjen. Bo potrebno malo pogledat po oglasih. Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 31 Avg 2006 17:00 Naslov sporočila: |
|
|
Seveda, tudi nakup rabljenega ni slaba ideja. Se najde tudi trosilec, ki je v 10 letih morda naredil le 10× po nekaj fur in bil potem skrbno očiščen. Če najdeš takega za ugodno ceno narediš bolje kot da za novega plačaš morda dvakrat toliko.
Veliko sreče pri nakupu! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
profarm Trgovina Profarm
Pridružen/-a: 13.05. 2006, 15:04 Prispevkov: 77 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: 31 Avg 2006 18:48 Naslov sporočila: |
|
|
Prednja vrata niso namenjena le lažjemu zagonu valjev oz. da preprečujejo, da bi gnoj zadaj padal iz trosilca, ampak tud regulaciji doziranja materjala k dozirnim valjem (predvsem to velja za apnenje, no pa tudi za hlevski gnoj. Če pustiš vrata odprta le 1 meter potem imaš vedno enako količino gnoja, ki pride do valjev.
Seveda pa morajo ta vrata pritisk gnoja tudi zdržat - ne vem če bi Tehnostrojeva to zdržala?
Ah ja, pa še ena zanimivost, ki sem jo prebral v navodilih za uporabo pri Tebbe trosilcih: gnoj naj bi se na trosilec nakladal od zadaj naprej, ker bo tako tudi šel dol! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
klemen81 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 26.06. 2006, 07:07 Prispevkov: 269
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 31 Avg 2006 20:54 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi jaz ne vem kaj je s to smerjo nakladanja gnoja. To nam bo pa moral profarm pojasniti, če je kaj na tam!
PROFARM, PROFARM!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|