Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
vinko732 Vajenec
Pridružen/-a: 13.11. 2008, 13:16 Prispevkov: 28 Kraj: koper
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 17 Nov 2008 08:59 Naslov sporočila: |
|
|
Aha, zdej vidim na sliki.
Samo moj TV ima drugač narejeno. Ima na vrhu šob povratni vod. Mogoče je treba najprej vod stran pobrat, pol pa odvit ta zgornji del in bi blo pol notri mogoče ta vijak za nastavitev?
Verjetno pol ko na tem vijaku dodaš nafto, motor bolj kadi?
Drugač pa sem dobu vtis, iz teh dveh slik, da je ta TV kar ohranjen? A je tvoj? Kolk ur ima? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 17 Nov 2008 09:26 Naslov sporočila: |
|
|
hmm
morda se motim ampak s temle samo urejate odpiranje dize (pri kaksnem tlaku se odpre). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 17 Nov 2008 09:38 Naslov sporočila: |
|
|
Ma ja, tko sem tud jest rekel (v rubriki meh. delavnica- tomo vinkovič 732), da količino nafte regulira Bosch pumpa. Da se pa na to vplivat - nastavit na centrifugalnem regulatorju.
No drugač je tudi logično, če nastaviš da se diza odpre pri nižjem tlaku, pol se zapre tudi pri nižjem tlaku. Zaradi tega je pol daljši čas odprta, posledica tega je pol tudi večja količina izbrizgane nafte. Mogoče tud ta teorija drži, pa ima zaradi tega po svoje tudi prav Vinko732?
Po moje bo to kar držal (navedena teorija), ker pravi, da se pol po nastavitvi na šobah poveča prosti tek motorja in ga je treba znižat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vinko732 Vajenec
Pridružen/-a: 13.11. 2008, 13:16 Prispevkov: 28 Kraj: koper
|
Objavljeno: 17 Nov 2008 11:31 Naslov sporočila: sporočilo |
|
|
Pozdrav. Pumpa je na servisu nared bo v sredo. Glede dodajanja nafte pa je zadeva mnogo krat preverjena od strani serviserjev lombardini motori,celo priporočajo po menjavi obročkov pri starejšem motorju.dodati mal nafte z vijakom ki je na sliki.Fireman ti pa imaš na vrhu mal drugače odviješ najprej odvod in pol po sliki naprej. Če pa demontiraš komplet injektorje, moraš obvezno menjati bakreno podložko,ki je pod injektorjem,ali pa jo segreješ na plinskem štedilniku,da zažari potem takoj v hladno vodo,da postane baker mehek ker se samo tako lahko spet lepo prileže in tesni. Tomek je moj ima 1040 ur. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 17 Nov 2008 14:46 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | moraš obvezno menjati bakreno podložko,ki je pod injektorjem,ali pa jo segreješ na plinskem štedilniku,da zažari potem takoj v hladno vodo,da postane baker mehek |
Ja, to pa vem, mi pravimo temu: " da se dihtnge ausgera"
Me res zanima, če bo pol vredu, kaj bodo rekli mojstri za pumpo.
Pol sem dobu taprav vtis, da je tomi ohranjen, glede na to da ima dobrih 1000 ur, kar ni veliko. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|