Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
AGROMEHANIK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 07.11. 2007, 17:07 Prispevkov: 653
|
Objavljeno: 25 Avg 2008 12:19 Naslov sporočila: |
|
|
no tle sm sliko dobil |
|
Nazaj na vrh |
|
|
koprcan Kmetovalec
Pridružen/-a: 27.05. 2008, 06:39 Prispevkov: 69
|
Objavljeno: 25 Avg 2008 22:09 Naslov sporočila: |
|
|
je tema že malo mimo pa vseeno :
Se bi zahvalil g. Fireman Petru za obširna pojasnila glede naštelanja predvžiga na Tomo Vinkoviču tv 818,
res so oznake - pikice za predvžig in za GMT na plehu zgoraj skrite za rezervoarjem hidravličnega olja, faza pa na jermenici,
skratka Tomo je slabo vžigal in komaj sam sebe vlekel, je bil tovarniško ven iz faze, odstranil sem na pamet obe podložki pod dizel pumpo, pa je bilo malo boljše, vendar je bila faza krepko premaknjena preko GMT, tako da sem imel na izbiro ali razstavit motor -predrago ali zbrusit sedišče dizel pumpe in tako mi je strugar zbrusil dizel pumpo, tako da sedaj je faza nekaj milimetrov po piki za predvžig - zbrusil sem kar 2 mm torej z podlozkami je bilo narobe kar 2,7 mm ,
mehanik, ko je videl Tomota je rekel, a to so bili tisti Tomoti rdeči, ki so jih sestavili v Zagrebu in so imeli ljudje z njimi veliko težav,bil je čas inflacije ...
skratka Tomo zdaj dela v redu in se enkrat hvala Fireman Peter in lep pozdrav ,
kaj si po poklicu ?
fireman.peter je napisal/a: | Ja, pri TV 731 je puščica narisana na bloku, nad jermenico. Oznaki (piki) za predužig in GMT pa sta na jermenici.
Ti imaš (kot sem prebral v prejšnjih postih) TV 818, ki pa mislim, da ima enak motor kot TV 420.
Pri TV 420 pa mislim, da je tkole:
Zaradi ventilatorja in ohišja okrog njega se blok ne vidi, zato so oznake na pločevini in sicer:
- piki za predužig in GMT sta na pločevini ohišja nad jermenico
- pika, ki pokaže stanje- fazo motorja pa je na vrtečem delu pločevine ki se vrti skupaj z jermenico
No v tem primeru je pač mal drugač pocahnan (GMT in P.užug sta na pločevini - ki se ne vrti, pri TV 731 pa sta ti dve oznaki na jermenici. Zaradi tega se stvar nič ne spremeni. Način dela je isti.
Poanta je, da brizgne gorivo ko se pokrijeta pika na vrtečem delu in prva pika na nevrtečem delu. Druga pika na nevrtečem delu je pa GMT. Tko je na TV 420 tvoj ma pa pomoje enak motor- LDA 100 oz. nova oznaka 4LD 705.
Upam, da štekaš zadevo.
Še tole:
Če gre pika na vrtečem delu mimo prve pike (oznaka za p.užig), pol uzameš podložko ven izpod pumpe.
Pa takrat ko brizgne nafto takoj ustavi jermenico, priporočam da jo vrneš za ene 3 mm nazaj, ker tolk greš zihr čez tud če se potrudiš.
Sicer pa tuki nekaj milimetrov ni tolk aklah, po domače povedano.
Pač probi čim bolj točno narest pa bo ok. |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 26 Avg 2008 09:36 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | skratka Tomo zdaj dela v redu in se enkrat hvala Fireman Peter in lep pozdrav ,
kaj si po poklicu ? |
Me res veseli, da sem ti s svojimi nasveti pomagal še bolj pa to, da si napako uspešno odpravil. Tako je bil namen vsega dosežen.
Imel si prav smolo, da se stvar ni več dala nastaviti (s podložkami) in si celo moral zbrusit in znižati črpalko. Res pa je, da sem jaz pri mojem TVju komaj zvozil, da ni bilo treba brusit.
Nastavitev predvžiga bi priporočil še marsikomu, še posebej pa tistim katerim TV slabo vžiga.
Praviš, da si zbrusil kar 2 mm, kar je res ogromno glede na to, da se nastavlja po 0,1 mm. To je blo pol na cahnih vidno kar v centimetrih.
Mislim, da je obraba materiala naredila svoje. Odmikač in njegov nasprotni del na črpalki (mogoče še kaj) sta se obrabila. No, seveda je lahko tudi tovarniška nenatančnost dodala svoje in vse skupaj je bil rezultat slabega delovanja motorja.
No pa še odgovor: po poklicu sem gasilec, kot je tudi moje ime tukaj na forumu. Drugače pa sem po izobrazbi iz strojne stroke, vendar pa se stvari, ki jih pišemo tukaj nisem naučil v strojništvu. To je bolj moj hobi in veselje, se pravi da sem bolj samouk kot kaj drugega.
Me veseli, da si nam tudi pojasnil kako si zadevo popravil. To bo mogoče še komu prišlo prav. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
koprcan Kmetovalec
Pridružen/-a: 27.05. 2008, 06:39 Prispevkov: 69
|
Objavljeno: 26 Avg 2008 13:52 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljen fireman peter
ja kar v cm je bilo preko GTM ( tovarniška napaka ), sedaj je še pikica faze na jermenici cc 2 cm preko prve pikice predužiga gledano na plehu ,verjetno je bilo prej kar 4 cm preko GMT- vse skupaj kar cc 6 cm narobe - traktor je žgal auspug, ker je nafta zgorevala v auspuhu ) , kaj predlagaš, da dam še enkrat zbrusit tam nekje 0,3 mm, da pride do prve točke - da se ujemajo obe pikici , sedaj traktor dela v redu,
kaj se bo zgodilo, če pride pikica faze pred točko predužiga na jermenici ?
pa lep pozdrav
( ko premikam jermenico - držim dekompresor, gledam na pumpo, kdaj nafta pritece - mozno je narediti napako nekaj mm ?!?
fireman.peter je napisal/a: | Citiram: | skratka Tomo zdaj dela v redu in se enkrat hvala Fireman Peter in lep pozdrav ,
kaj si po poklicu ? |
Me res veseli, da sem ti s svojimi nasveti pomagal še bolj pa to, da si napako uspešno odpravil. Tako je bil namen vsega dosežen.
Imel si prav smolo, da se stvar ni več dala nastaviti (s podložkami) in si celo moral zbrusit in znižati črpalko. Res pa je, da sem jaz pri mojem TVju komaj zvozil, da ni bilo treba brusit.
Nastavitev predvžiga bi priporočil še marsikomu, še posebej pa tistim katerim TV slabo vžiga.
Praviš, da si zbrusil kar 2 mm, kar je res ogromno glede na to, da se nastavlja po 0,1 mm. To je blo pol na cahnih vidno kar v centimetrih.
Mislim, da je obraba materiala naredila svoje. Odmikač in njegov nasprotni del na črpalki (mogoče še kaj) sta se obrabila. No, seveda je lahko tudi tovarniška nenatančnost dodala svoje in vse skupaj je bil rezultat slabega delovanja motorja.
No pa še odgovor: po poklicu sem gasilec, kot je tudi moje ime tukaj na forumu. Drugače pa sem po izobrazbi iz strojne stroke, vendar pa se stvari, ki jih pišemo tukaj nisem naučil v strojništvu. To je bolj moj hobi in veselje, se pravi da sem bolj samouk kot kaj drugega.
Me veseli, da si nam tudi pojasnil kako si zadevo popravil. To bo mogoče še komu prišlo prav. |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 26 Avg 2008 15:45 Naslov sporočila: |
|
|
Jest bi reku takole:
Mislim, da je od točke predužiga do točke GMT cca 6,5 - 7 cm. Torej če imaš ti fazo (točko na jermenici) za 2 cm čez točko predvžiga je to še zmer kar nekaj zamude- skoraj 1/3 razdalje med točkama.
Ker mi drugi pravijo, da sem natančen človek bo moj nasvet takle.
Jest bi še mal zbrusil, za koliko pa si sedaj že dobil malo izkušenj. Tudi če boš malo preveč to ne bo slabo.
Če boš preveč zbrusil bo pol pika faze pred piko predužiga.
Če pride točka faze pred točko predužiga bi bilo to celo zaželjeno, saj imaš potem nekaj pridobljenega maneverskega prostora za štelanje. S tem mislim, da je to dobro za naslednjič- če bo potrebno štelat. Če bo pika faze pred piko predvžiga boš pač podložil nekaj podložk. Te se da kupiti in so raznih dimenzij (0,1mm, 0,5mm...). Jest sem nabavil kar komplet tesnil za cel motor in notri je tudi nekaj teh. Dobil jih boš na Lombardini servisu - Agromehanika Kranj, pa tudi v vašem koncu je servis. Kje točno pa poišči tukaj:
http://www.lombardinigroup.it
Tesnila te pridejo cca 20-30€.
Čudi me, glede na to kolk je blo narobe naštelan, da je traktor sploh vžgal. Zdej si zadevo že veliko veliko izboljšal
Še en nasvet, kako kar najbolj točno nastavit zadevo.
Jest ko štelam, vzamem brizgalno šobo ven iz cilindra, odklopim napeljavo za nafto na pumpi, obrnem in montiram nazaj na pumpo tako, da je šoba povezana s pumpo stoji pa zunaj izven motorja.
Pol počasi previdno vrtim motor in ko brizgne iz šobe ustavim. Jermenico vrnem za 3mm nazaj (ker ne ustaviš v hipu takoj ko brizgne). To je tisto k si že ti napisal- možna napaka. Pol vidiš v kakšni fazi je, podložiš ali pa odvzameš podložko. Pol spet preveriš in po potrebi ponoviš postopek.
Zdej pač ni sile če je zgrešeno za neki mm. Mislim pa, da je bolš še zmeri če faza mal zamuja kot pa prehiteva.
No pa velik sreče
PS
Kolk pa te stane brušenje?
Brusit je pa res treba natančno, s tem mislim, da se površina ki jo brusiš - njen kot se ne sme spremeniti. Se pravi, da bo pumpa stala v motorju pod istim kotom kot prej. Šla bo samo globje v motor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
koprcan Kmetovalec
Pridružen/-a: 27.05. 2008, 06:39 Prispevkov: 69
|
Objavljeno: 26 Avg 2008 17:58 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljen Peter
bom še malo zbrusil naslednje dni,
brušenje pri strugarju me je stalo 10 evrov, 5 minut dela,
za nafto pa gledam takole, dam dol s pumpe priključek za nafto , ki pelje do injektorja in ko vrtim jermenico stiskam dekompresor in gledam, kdaj nafta pride na vrh navojnice na pumpi ( s prstom grem najprej čez navojnico, kjer pride nafta in tako nastane cc 1 - 2 mm praznega prostora za nafto in potem, ko vrtim jermenico, se le ta napolne z nafto in gre čez rob navojnice, kot sem že napisal je zdaj ta točka 2 cm faze po točki predvžiga,
zaradi slabega predvžiga, nam je traktor v preteklosti uničil par auspuhov in s tresljaji kar nekaj krat polomil železje, ki drži pokrov motorja in ostalo,... sam sem se traktorju posvetil tako delu kot popravilu šele letos . |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 27 Avg 2008 08:07 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljen Koprčan.
Glede na to, da je to majhen strošek se ti res splača zadevo še mal zbrusit in nastavit.
Drugač pa sem tud jaz že tko dalal kot ti praviš, da samo odviješ napeljavo iz pumpe, pa pol tam gledaš. Sam ne vem kolk se na ta način da točno nastavit. Bolje bo zihr.
Drug način je tudi, da vzameš eno staro napeljavo. Le to pol skrajšaš, da imaš od matice še en kratek konec cevi. To cevko na koncu mal stisneš, vendar pa ne sme popolnoma tesniti. Zaradi te stisnine se pol tlak nafte v cevki poveča in pol briga curek. Na ta način se tudi lepo vidi kdaj je faza.
Še najbolj točno pa je tako kot sem to že v prejšnjem postu opisal- s šobo.
Drugač pa praviš, da 2cm še zamuja. To se splača še mal popravit.
Traslaji pa so stalnica teh traktorjev. Ker ima motor samo 1 cilinder. Zaradi tega se material tudi utrudi in pol poka pleh še bolj. Ni kaj, pač zavariš nazaj pa je. Dobro je tudi če vsakič mal stvar ojačaš z novim materialom. To tudi malo pomaga.
LP
PS
Če imaš kako sliko od svojega TVja, pa če si pri volji jo pa prilepi gor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
carraro V.I.P
Pridružen/-a: 13.02. 2006, 22:00 Prispevkov: 1073 Kraj: blizu Tolmina - Baška grapa
|
Objavljeno: 27 Avg 2008 09:22 Naslov sporočila: |
|
|
tresljaji pri tv-ju so zaradi tega ker je en celinder in motor je kopija lombarinijevga. To pa pomeni da ga niso dobro ubalansirali, ker naprimer kakšen pasquali z original lombardini na 1 celinder se skoraj nič ne trese. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Antonio Carraro Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 17.09. 2007, 12:30 Prispevkov: 224
|
Objavljeno: 27 Avg 2008 09:32 Naslov sporočila: |
|
|
Naš carraro, ima original Ruggerini motor z enim cilindrom pa od nekdaj precej trese. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 27 Avg 2008 09:45 Naslov sporočila: |
|
|
Jest mislim, da je vibracijam predvsem vzrok to da ima samo en cilinder.
Ne bom rekel, da tud ni nekaj na na tem uravnoteženju, sam glavni vzrok je pa en cilinder.
Carraro, a ima tvoj original italijanski motor |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|