Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 19 Avg 2008 20:11 Naslov sporočila: |
|
|
Venc je napisal/a: | ...ena cola je 2.56cm |
Če natančno zaokrožimo je ena cola (palec) 2,54cm. Še več decimalnih mest pa TUKAJ. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ŠTILARCA Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 30.05. 2008, 08:31 Prispevkov: 269
|
Objavljeno: 20 Avg 2008 16:21 Naslov sporočila: |
|
|
eric ms361 ni treba ulavfavati ker je že farbrško ulavfana...samo kvalitetna mešanca pa gas |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 20 Avg 2008 18:32 Naslov sporočila: |
|
|
ŠTILARCA je napisal/a: | eric ms361 ni treba ulavfavati ker je že farbrško ulavfana...samo kvalitetna mešanca pa gas |
Ti pa si za hece!
Ne bi bil rad pamete, vendar še nisem videl nobenega stroja, ki bi bil tovarniškoo utečen, posebaj ne motorke. Ko sem jaz kupoval motorko, mi je zastopnik za Stihl dejal, da je potrebno prav vsko motorko uteči, 2-3 rezervoarje goriva, je naj nebi "žgal" do konca, s tem da naj bi najprej motorko utekel v prostem teku (en rezervoar goriova). Tisti ki se profesjonalno ukvarjate z gozdarstvom, bi morali vedeti kako se stvari streže, ker potem nekateri smetite forum z nepotrebnimi izjavami, kako je naka na neki motorki slabo narejeno in da je na skoraj novi batnico udtrgalo,....
LP JCB FAST TRACK |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 20 Avg 2008 20:32 Naslov sporočila: |
|
|
Pod to se podpišem ni važn kakšna je mašina prve dihljaje mora it počas da se obrusi ipd. Sej se tudi pri f1 ko se sestavi jo najprej ulavfajo mašino ne pa not dajo pa gass do fula tega jaz še nisem doživel, al pa pri traktorjih sej je fent al pa deutz-fahr al pa class, valtra top firme z top line motorji pa jih morajo ko so novi ulavfat tako da se pod pod izjavo JCB-ja podpišem.
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Venc Kmetovalec
Pridružen/-a: 15.04. 2007, 20:43 Prispevkov: 86 Kraj: Pivka
|
Objavljeno: 20 Avg 2008 22:33 Naslov sporočila: |
|
|
Se strinjam tudi jaz.En rezervoar najmanj pod minimom, |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ŠTILARCA Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 30.05. 2008, 08:31 Prispevkov: 269
|
Objavljeno: 22 Avg 2008 10:28 Naslov sporočila: |
|
|
kromiranga cilindra in bata ni treba ulavfavati.....pri novejših žagah ne...če je cilinder kovinski in bat aluminij potem potrebuje ulavfavanje zaradi obročkov in prileganja aluminija na kovino....novejših hardcrom cilindrov pa ni treba ulavfavati(piše vse na spletu)
tako kot stihl in husqvarna pa morata biti ulavfana že tovarniško ker imaš na žagi nalepke kateri testi so bili narejeni. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 22 Avg 2008 12:25 Naslov sporočila: |
|
|
ŠTILARCA je napisal/a: | kromiranga cilindra in bata ni treba ulavfavati.....pri novejših žagah ne...če je cilinder kovinski in bat aluminij potem potrebuje ulavfavanje zaradi obročkov in prileganja aluminija na kovino....novejših hardcrom cilindrov pa ni treba ulavfavati(piše vse na spletu)
tako kot stihl in husqvarna pa morata biti ulavfana že tovarniško ker imaš na žagi nalepke kateri testi so bili narejeni. |
Lahko, da piše in lahko je vse to res. Samo vsak gibajoči sklop potrebuje določen čas, da se uteče tudi bat v cilindru. Nekateri proizvajalci (no kar večina) sicer res, da govorim o dizel in oto 4- taktnem motorju priporočajo prvo menjava olja pri 100 urah ali pa 5000km ali drugače rečeno na prvem servisu? In zakaj so se tega zmislil? Predvsem zato, da se delci kateri se nahajajo v olju odstranijo iz motorja. In ti delci pridejo v motor zgolj zaradi obrabe v prvih nekaj urah- kilometrih obratovanja. Tudi za razne druge sklope je podobno recimo reduktorje multiplikatorje. Recimo pri kosilnici Vicon priporočajo prvo menjavo olja po 10h obratovaja.
Sedaj kako je pri motorkah ne vem. Vem pa to, da je dobro motor utekati neobremenjenega. Saj kakšno uro da se motor lepo uteče. Tisti tank mešanice pa tudi ni nič v primerjavi z delovno dobo motorne žage.
LPM |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ŠTILARCA Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 30.05. 2008, 08:31 Prispevkov: 269
|
Objavljeno: 24 Avg 2008 16:08 Naslov sporočila: |
|
|
no ja seveda ni nič narobe če pokuri en rezervar na prostem teku samo moje mnenje je da to ne spremeni nič...jaz prvi rezervar pustim da laufa 5min tok da mešanca nafila ležaje in dele ki morajo biti mazani potem pa normalno delam |
|
Nazaj na vrh |
|
|
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 24 Avg 2008 20:29 Naslov sporočila: |
|
|
Mešanica pa ležaji pa najbrž težko skup pridejo... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
H-usqvarna Kmetovalec
Pridružen/-a: 30.05. 2008, 10:16 Prispevkov: 90
|
Objavljeno: 24 Avg 2008 21:00 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem moje motorke pustil, da se utečejo z enim tankom bencina. Ne moreš motorke takoj kar na polno matrat.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|