Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
peco007 Vajenec
Pridružen/-a: 23.01. 2008, 12:16 Prispevkov: 11 Kraj: Litija
|
Objavljeno: 22 Jun 2008 15:25 Naslov sporočila: |
|
|
ja za tega t40 sm pa slišu ja da je neuničljiv, sej že tko zgleda . Me pa zanima kake ma kej funkcje (če ma dvojno sklopko, mehanski vklop 4x4,...), in še ostali tehnični podatki. pa če ma kdo kakšne izkušnje z njim? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Blaškow Moderator
Pridružen/-a: 17.09. 2007, 10:49 Prispevkov: 734
|
Objavljeno: 01 Jul 2008 08:37 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdrav!!!
Lej naš t40 6 počasnih in 6 hitrih brzin in 2 za rikverc, potem ima avtomatski vklop prvega pogona, kar se sicer da predelat v ročni vklop, napol servo volan, 4 hidravlične izhode, dvosmerno hidravliko, odlične nožne zavore in še bolša ročna, sama širina se da regulirat od 170 pa do 230 pri teh gumah ki jih imamo mi....
Če te še kej zanima pa vprašej |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lenuh Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 22.06. 2007, 21:16 Prispevkov: 214 Kraj: okolica Litije
|
Objavljeno: 05 Jul 2008 08:42 Naslov sporočila: |
|
|
A mislite da bi se mi splačal kupt ltz 55 tko sam za manjša opravila na kmetiji. ubistvu bi bil zamenjava za TVja. Plus mal večji priključki(nakladalka, trosilec...). Gledam še malo za drugimi traktorji sam nekak nism ljubitelj dvopogonskih traktorjev. za tak denar k ga mam na voljo pa pridejo v poštev le dvopogonci pa ltz. tko da zdej pa res ne vem. Če bi dobil kaj takšnega bi blo dobr? http://www.salomon.si/oglas.aspx/26/01/01?id=1793.RA.0172
PS: A se da dobit rezervne dele kje v Sloveniji? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Edo_81 Moderator
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 15:20 Prispevkov: 592 Kraj: Lj-okolica
|
Objavljeno: 10 Jul 2008 11:39 Naslov sporočila: |
|
|
qwer je napisal/a: | Pozdravljeni!
Mi imamo že tri leta ta traktor ltz 55. Glede moči in vzdržljivosti nimam kaj rečt ni griča po katerem ne bi potegnil in ni močvirja s katerega ne bi prišel ven.je pa res da je volan zelo trd. Je pa še en problem glede prvega pogona in krdana. Npr. če greš rikver v brek pa maš kaj težkega priklopljenega in če začne kopat je velika možnost da se stre krdan za prvi pogon.
lp |
Lepo, da imate tudi pri vas tak traktor, samo tema že obstaja tule, kjer imaš tudi že razloženo, kako rešiš težave z volanom in vklopom prednjega pogona.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwer Vajenec
Pridružen/-a: 10.07. 2008, 11:26 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 10 Jul 2008 11:45 Naslov sporočila: |
|
|
Mi imamo že tri leta ta traktor ltz 55. Glede moči in vzdržljivosti nimam kaj rečt ni griča po katerem ne bi potegnil in ni močvirja s katerega ne bi prišel ven.je pa res da je volan zelo trd. Je pa še en problem glede prvega pogona in krdana. Npr. če greš rikver v brek pa maš kaj težkega priklopljenega in če začne kopat je velika možnost da se stre krdan za prvi pogon.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwer Vajenec
Pridružen/-a: 10.07. 2008, 11:26 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 10 Jul 2008 11:47 Naslov sporočila: |
|
|
Zanima pa me nekaj. Bremze so začele zelo slabo prijemat pa smo jih začeli razdirat. Tiste dekle ki so odzadaj za bremze sem odšraufal ze pa ko so ti traki noter kateri stisnejo bobem se (objamejo) za te trake ne vem kako jih naj dol dobim. Morem vzete reduktorje dol ali gredo tu odzadi skoz? Prosim če bi mi gdo razložil kako gredo ti traki ven. Hvala že vnaprej.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lenuh Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 22.06. 2007, 21:16 Prispevkov: 214 Kraj: okolica Litije
|
Objavljeno: 21 Jul 2008 06:44 Naslov sporočila: |
|
|
Gozdar, a si imel ti LTZja kej gozdarsko opremljenega? Zvezan če je biu? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gozdar Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 20.01. 2007, 12:32 Prispevkov: 291 Kraj: Sp. Savinjska
|
Objavljeno: 26 Jul 2008 14:44 Naslov sporočila: |
|
|
Nič nisem imel povezanega.Ima delno šasijo,v kateri je obešen motor.Zdrži zelo veliko,tudi kakšno surovost. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gozdar Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 20.01. 2007, 12:32 Prispevkov: 291 Kraj: Sp. Savinjska
|
Objavljeno: 26 Jul 2008 14:51 Naslov sporočila: |
|
|
qwer je napisal/a: | Zanima pa me nekaj. Bremze so začele zelo slabo prijemat pa smo jih začeli razdirat. Tiste dekle ki so odzadaj za bremze sem odšraufal ze pa ko so ti traki noter kateri stisnejo bobem se (objamejo) za te trake ne vem kako jih naj dol dobim. Morem vzete reduktorje dol ali gredo tu odzadi skoz? Prosim če bi mi gdo razložil kako gredo ti traki ven. Hvala že vnaprej.
Lp |
Ko daš dekle dol,lahko z vijakom nastaviš zavore-stisneš trak bližje k polosovini.Potem primejo malo bolje.Drugače pa reduktorje dol,polosovine priglihati na stružnici,na trake pa nalepiti nove obloge,ki naj bodo mehke,ne trde,ki ne primejo nič.Mi smo to naredili kar dvakrat,je kar težaško delo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svindal Vajenec
Pridružen/-a: 31.08. 2008, 13:55 Prispevkov: 5
|
Objavljeno: 31 Avg 2008 14:50 Naslov sporočila: vprašanje |
|
|
zanima me kje bi lahko kupil dele za belarus ltz 55 let.93
ali imate kakšno tel.št. trgovine,ali pa email
prosim za trgovine v sloveniji ,ne na madžarskem
rabil bi volanski zglob,sedež in snežne verige 38 col |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|