Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




new holland
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 198, 199, 200  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

jakakorenjak
Administrator & Forumovec leta 2008
Administrator & Forumovec leta 2008


Pridružen/-a: 09.01. 2006, 18:56
Prispevkov: 1256
Kraj: Dramlje/Celju

PrispevekObjavljeno: 12 Jun 2008 16:58    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


kmet je napisal/a:
Ne išči dlake v jajcu! Mislim da vsak ve da je to kot med skrajnima legama!

Drugače me pa preseneča nekoliko nizek navor za 4,5L prostornine, zato je tudi bolj poskočen motor, v hrib pri težkem priključkom se pa verjetno zelo hitro pozna?


Pozdrav.

Ja, navor je že lahko nizek za 4.5l, vem da ima marsikdo še več, vendar v tem razredu vseeno nima konkurence. Seveda imajo večje navore traktorji večjega razreda enake prostornine, imajo pa zato večjo maso, tako da smo na istem.
Glede brega je pa tako, brega skoraj ne vidi, če ima zadaj primerljiv priključek za ta traktor. Če je priključek 10t, pa seveda upravičeno "zašvica" preden pride do vrha.

Lp,
Korenjak

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

New holland TD
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29
Prispevkov: 706
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 12 Jun 2008 17:15    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Citiram:
Drugače me pa preseneča nekoliko nizek navor za 4,5L prostornine, zato je tudi bolj poskočen motor, v hrib pri težkem priključkom se pa verjetno zelo hitro pozna?


Serije T5000 ni primerljiva z npr. valtrino serijo N, ampak s serijo A, ki pa nima tako zmogljivega motorja (tudi po zdajšnji posodobitvi euro III ne).Zmore pa cnh-jev 4,5l motor tudi več kot 600Nm navora s power plusom, ampak seveda v seriji profi/T6000.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

kmet
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32
Prispevkov: 1157

PrispevekObjavljeno: 12 Jun 2008 17:49    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


No mogoče je prišlo do manjšega nesporazuma, ker nisem napisal za turbo intercooler da je nizek navor.
Sicer pa je navor najbolj važen v hribovitih terenih, v ranini pa zelo prav pride malo bolj poskočen motor.
Drugače je pa tako, koliko mu daš nafte toliko ti vrne moči, pa naj bo motor kateregakoli proizvajalca.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

CNH
Uradni uvoznik CNH


Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11
Prispevkov: 400

PrispevekObjavljeno: 12 Jun 2008 18:15    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


jakakorenjak je napisal/a:
...V rezervar za gorivo gre po podatkih proizvajalca 127l, v resnici lahko nalijemo pri zelo praznem rezervarju vanj le 100l goriva...


Veliko varnih in uspešnih delovnih ur!

Čudi me pa za rezervoar, zato sem takoj še enkrat preveril podatke proizvajalca. Navajajo 127l, opcija je edino dodatni rezervoar 40l, tako da ne morem komentirati zapisanega, ne vem pa kolikšna je rezerva.
Drugače pa lahko dodam edino to, da so vsi motorji v novih NH-jih s turbino in hladilnikom polnilnega zraka (Intercooler), to pa predvsem zaradi enostavnejšega doseganja Tier III normativov s ponovnim izgorevanjem dela izpušnih plinov, prostornine v cm3 pa so 3200 (4cil), 4500 (4cil) in 6800 (6cil). So pa seveda različne izpeljanke.

LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

kmet
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32
Prispevkov: 1157

PrispevekObjavljeno: 12 Jun 2008 18:30    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


CNH je napisal/a:

Drugače pa lahko dodam edino to, da so vsi motorji v novih NH-jih s turbino in hladilnikom polnilnega zraka (Intercooler), to pa predvsem zaradi enostavnejšega doseganja Tier III normativov s ponovnim izgorevanjem dela izpušnih plinov, prostornine v cm3 pa so 3200 (4cil), 4500 (4cil) in 6800 (6cil). So pa seveda različne izpeljanke.

LP


Če smo natančni pri dizelskem motorju je tako, da Intercooler hladi zrak, kar poveča vstopno količino zraka v motor, kar je jasno vidno iz enačbe: p*V=n*R*T, ker pa je v notranjosti posledično večja količina zraka dosežemo zudi večji navor (temparatura izgorevanja je približno enaka) (sila je odvisna od tlaka na površino diska).
S tem dosežemo tudi nekoliko boljše izgorevanje. Kar se pa tiče emisij je pa tako, da je turbina narejena tako, da gre ISTI zrak 2x v proces izgorevanja, kjer nastanejo večje molekule ogljikovodikov, ki jih nato katalizator absorbira oz. se ustavijo na "filtru trdih delcev", zato je posledično izpust CO2 manjši.

Pri izgorevanju ima zelo pomembno vlogo tudi črpalka, ki naj bi čim bolj razpršila gorivo, tako da bi v idealnem primeru dobili v cilindru idealno zmes plinasto zmes zraka in goriva. Najbližje temu pa danes dosega tehnologija commonrail s pomočjo piezzo kristalov, ki na ventilih razpršijo gorivo.
Upam da nisem preveč zakompliciral.

lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

CNH
Uradni uvoznik CNH


Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11
Prispevkov: 400

PrispevekObjavljeno: 12 Jun 2008 21:04    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Je malo zakomplicirano in tudi ne povsem točno!
Pri trenutno veljavni direktivi TIER 3 gre predvsem za zmanjšanje dušikovih spojin in ne ogljikovih. Te so že od TIER 2 (2003-2004) praktično nespremenjene, takšne pa bodo še nekaj let, saj tudi ko stopi v veljavo TIER 4 (2012-2013), ta ne predpisuje zmanjšanja.
Ločiti je potrebno med dieselskimi motorji za cestna vozila in ostalimi, kamor se prištevajo tudi traktorji. Tu so predpisi in tudi načini omejevanja škodljivih izpustov drugačni. Zato se tudi uvaja ti. sistem EGR (Exhaust Gas Recirculation), saj le ta omogoča popolnejše izgorevanje DUŠIKOVIH spojin, stranski učinek pa je na žalost lahko več trdih delcev v izpuhu. To bo potrebno rešiti do uvedbe TIER 4, ki zahteva drastično zmanjšanje le teh. Zato bo ena od rešitev filter trdih delcev, katerega trenutno Steyr že preizkuša na seriji PROFI.
Eden od problemov pri uvajanju EGR je tudi lastnost samih traktorjev (in podobnih vozil ter delovnih strojev) da večino časa vozijo zelo počasi, zato se proizvajalci tudi poslužujejo različnih načinov, da ustvarijo zadosten tlak, da potisne del izpušnih plinov ponovno v izgorevanje. Pri cestnih vozilih (npr. tovornjakih) teh težav ni saj je pretok zraka in s tem tudi tlak večino časa zadosti visok.
Bodi zadosti...težava je le, da pozitivni vplivi na okolje na žalost prinašajo negativne na učinkovitost motorjev!
LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

bostjan18
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 06.05. 2007, 11:14
Prispevkov: 243

PrispevekObjavljeno: 16 Jun 2008 14:43    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Lp...mene pa zanima če ima kdo izkušnje s tem traktorjem,če mi lahko poveste čim več o tej seriji??poraba vozne lastnosti?

http://www.bager.org/si/kmetijska-mehanizacija/koda/prikaz/st/28775/nazaj/112/oglas/NEW%20HOLLAND_NEW%20%20HOLLAND%20%20TS%20100%2C%20let.%202000.html

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

metodjagodic
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 15.06. 2008, 10:59
Prispevkov: 69
Kraj: možjanca

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2008 07:12    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


mene pa nekaj zanima ali je traktor newholland serije 4000 dober ali pa ne in kako je uporaben v hribovitem terenu prosim povejte

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov

trac
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 17.12. 2007, 10:04
Prispevkov: 92

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2008 07:23    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


metodjagodic je napisal/a:
mene pa nekaj zanima ali je traktor newholland serije 4000 dober ali pa ne in kako je uporaben v hribovitem terenu prosim povejte


Mi mamo T4050 pa imamo več kot polovico travnikov na zelo strmem terenu. Zaenkrat brez pripomb, malo ga morš poširit. Odlična izbira za strmino...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

metodjagodic
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 15.06. 2008, 10:59
Prispevkov: 69
Kraj: možjanca

PrispevekObjavljeno: 24 Jun 2008 12:20    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


aha vredu hvala

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 198, 199, 200  Naslednja
Stran 58 od 200

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.