Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
GTC Moderator
Pridružen/-a: 15.10. 2007, 07:22 Prispevkov: 1156 Kraj: Notranjska
|
Objavljeno: 16 Maj 2008 09:35 Naslov sporočila: |
|
|
obstaja multiplikator za kardansko gred, vsaj jaz sem jo že videl, vendar ne vem, kje bi se jo dalo dobiti, poleg tega je po moje vprašljiva tudi moč na kardanski gredi, potem ko montiraš gor multiplikator. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 16 Maj 2008 12:58 Naslov sporočila: |
|
|
GTC je napisal/a: | obstaja multiplikator za kardansko gred, vsaj jaz sem jo že videl, vendar ne vem, kje bi se jo dalo dobiti, poleg tega je po moje vprašljiva tudi moč na kardanski gredi, potem ko montiraš gor multiplikator. |
Fantje, moč je taka kot je, saj me more izginjati kar v neznano! Zmanjša se le za izgube v multiplikatorju, ki so glede na vse ostale izgube po poti od kurilne vresnosti D2 do koristnega dela, zanemarljive. V principu je pa moč konstantna.
Saj si morda mislil prav, vendar je veličina, ki se zaradi multipliciranja zmanjša, MOMENT ali NAVOR.
Moč (W) =navor (Nm) × (obrati na sekundo ×2×pi)
Sicer je pa z multiplikatorjem težko, predvsem z vidika dolžine kardanske gredi. V multiplikatorju moraš imeti vsaj tri zobnike, da se ti ohrani smer vrtenja in to pomeni že kar precejšen volumen, kakor se vidi tudi na sliki. Sploh je to težavno na torpedotu, ker ima kardan zelo ven pomaknjen, pa nobenega konkretnega prostora ni. Na sliki je zetor ki ima kardan precej noter pa priklopna gred kar konkretno ven pogleda. S tem se konkretno spremeni kinematika traktor-stroj.
V samem menjalniku pa tudi ni toliko prostora, da bi spreminjal dimenzije zobnikov, pa še lahko je kakšen zobnik na gredi vrezan (sicer malo verjetno)...Ponavadi so ohišja zelo tesno prilagojena zobnikom, da je treba čimmanjši volumen olja za zadostno mazanje.
Ne znam reči kaj bi bilio pametno.
Večja slika:
http://www.moj-album.com/slike/2350386/q23cZkmjUDNwUV_c.jpg
EDIT: Na žalost se tudi vsebine v članku ne da nagraditi z aplavzom, saj je tudi tam greška, malo prehuda za moje pojme, saj TIN-a ne berejo samo tisti, ki imajo 6 razredov OŠ.
Če se multiplikator obrne dobiš reduktor in niti tedaj se moč na kardanu ne poveča. Poveča se le NAVOR, moč pa kot produkt vrtljajev in navora ostaja enaka.
Nazadnje urejal/a SimonKR 16 Maj 2008 14:12; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
GTC Moderator
Pridružen/-a: 15.10. 2007, 07:22 Prispevkov: 1156 Kraj: Notranjska
|
Objavljeno: 16 Maj 2008 13:50 Naslov sporočila: |
|
|
Res je, zmanjša se navor, ne moč, sm hotel samo zadevo malo posplošit. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|