Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Daniel Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.02. 2006, 10:41 Prispevkov: 1392 Kraj: Prlekija
|
Objavljeno: 01 Mar 2008 09:17 Naslov sporočila: |
|
|
Navadno olje pač zmešaš z mastjo, z kakšno pripravo za na vrtalni stroj za mešanje barve, smo tudi uporabili to metodo pri SIP BRK160 |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
_Pepe Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.08. 2006, 17:13 Prispevkov: 643 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 01 Mar 2008 10:06 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da bo to dovolj dobra varianta, če ne bom dobil. Tukaj se zobniki gotovo vrtijo bistveno počasneje kot v rotacijski kosilnici. Edino vprašanje je, kaj bodo po toliko letih rekli semeringi, če jim sestava ne bo všeč. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
_Pepe Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.08. 2006, 17:13 Prispevkov: 643 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 11 Mar 2008 14:33 Naslov sporočila: |
|
|
No, da malo poročam:
1. (Pol)Tekočo mast sem dobil v AC (Agrocenter) Šempeter.
2. Zavor nisem šel "iskat". Reduktorja torej nisem naprej razdiral, ker sem ugotovil, da bi potreboval "abciger", da bi snel ležaj in zobnik.
Vse skupaj sem torej sestavil nazaj in je stvar vozna. Namesto tesnila sem uporabil kit. Nekaj časa sem posvetil še grebenu. Obrnil letev tik za koso, menjal pritiskače, nabrusil koso... Menjal olje v menjalniku po res dolgem času... Sledi še motorno in v zračnem filtru.
Ima tudi slabo iskro in moram pogledati platine, ki so sicer skupaj z vžigalno tuljavo bile lani nove, ampak možno je, da sem jih kje slabo izoliral. Ker nekaj časa je vžigala res odlično, potem pa vse slabše. Manjka mi tudi en vijakec na vplinjaču (lahko tudi razlog, ker mislim da vleče dodatni zrak) in še kaj bi se našlo. V glavnem, še kaki dve uri ji posvetim, ker sem se zadnjič tudi spomnil, da sem nekaj dal narobe skupaj in moram vajo delno ponoviti . Ampak tega pa raje ne povem. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
Poljanc V.I.P
![V.I.P V.I.P](http://tbn0.google.com/images?q=tbn:dmLF7UAv8V4D_M:http://www.h2oteam.com/forum/images/ranks/rank_vip.gif)
![](images/avatars/traktor/103419379943ebca3bab371.jpg)
Pridružen/-a: 09.02. 2006, 12:18 Prispevkov: 520 Kraj: Poljanska dolina (Škofja Loka)
|
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
_Pepe Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.08. 2006, 17:13 Prispevkov: 643 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 19 Maj 2008 07:00 Naslov sporočila: |
|
|
Poljanc, to si pa res lepo poročal. Kako si pa uspel olje naliti, da ni teklo ven? |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
Poljanc V.I.P
![V.I.P V.I.P](http://tbn0.google.com/images?q=tbn:dmLF7UAv8V4D_M:http://www.h2oteam.com/forum/images/ranks/rank_vip.gif)
![](images/avatars/traktor/103419379943ebca3bab371.jpg)
Pridružen/-a: 09.02. 2006, 12:18 Prispevkov: 520 Kraj: Poljanska dolina (Škofja Loka)
|
Objavljeno: 19 Maj 2008 21:31 Naslov sporočila: |
|
|
Na četrti sliki se vidi ene luknja, skozi tisto luknjo sem natočil olje, kar je kar podvig za SAE140, saj bolj slabo teče. Nivo olja je do te luknje je pa to luknja v katero je po moje privijačen nosilec za voziček na katerem se lahko pelješ. Vsaj mislim da nisem pa 100%. Je pa zanimivo narejeno saj ne moreš zamenjat poltekoče masti drugače, kot da vse skupaj podreš. Vsaj jaz nisem našel drugačnega načina. Pri menjavi v menjalniku oz. transmisiji pa je spodaj čep, da lahko olje izpustiš ven. Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
_Pepe Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.08. 2006, 17:13 Prispevkov: 643 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 20 Maj 2008 07:35 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, to so luknje nosilca za voziček.
Po mojem ni predvideno, da bi v življenski dobi kosilnice to mazivo menjal. Podobno tudi pri avtomobilih danes ni neke variante, da bi kar tako izpustil olje iz ročnih menjalnikov. Ni predvidena menjava.
Jaz sem pri menjavi pozabil vstaviti zagozdo (ali razcepko - ne vem kako se prav reče) pri ležaju in ko sem dal vse skupaj, sem se na to spomnil čez nekaj ur. Tako da sem vajo ponovil in naslednjič je šlo že hitreje. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
tonik Vajenec
Pridružen/-a: 20.04. 2008, 19:54 Prispevkov: 24 Kraj: bela krajina
|
Objavljeno: 01 Jun 2008 11:04 Naslov sporočila: |
|
|
ja dobro si se potrudil.
ti bom pomagal še kako se nalije poltekoča mast.
tam na mostu,ki ga žal nisi slikal iz desne proti levi,je en plastičen beli čep,ki se lahko šraufa samo z viličastim ključem.To je mesto kjer se naliva poltekoča mast in to je obenem merica,ko tam priteče ven je dovolj masti.Tisti O na katerega se natakne voziček,pa je za izpust "olja".To ima BCS kosilnica serija II,stara je 37 let sigurno,ker jo imam doma in sem to razdiral zaradi zavor,ki niso prijele.OLje v menjalniku je enota zase.Bočni reduktor je tudi na desni strani,tako kot na levi in ima tisti plastični vijak za nalivanje,ki je konusen,zato pazi da ga ne pretegneš. Nebo puščalo olje ne se bat italijan je to dobro naredu. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|