Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Jelenc Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 18.01. 2008, 18:18 Prispevkov: 247 Kraj: Ševlje
|
Objavljeno: 27 Feb 2008 10:15 Naslov sporočila: |
|
|
Drugač pa Mare veliko srečnih ur z njo...naj ti dobro služi! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kirchner Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.08. 2007, 21:07 Prispevkov: 804 Kraj: Poljanska dolina
|
Objavljeno: 27 Feb 2008 10:20 Naslov sporočila: |
|
|
Pri nas imamo eno švedsko Jonsered(kakor koli se že napiše) že dvajset let pa do zdej dela vredu, učeri jo je blo pa treba mal opucat sej ni tok hitr užgla kot ponavadi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jelenc Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 18.01. 2008, 18:18 Prispevkov: 247 Kraj: Ševlje
|
Objavljeno: 28 Feb 2008 22:24 Naslov sporočila: |
|
|
Sj Jonseredke so v redu motorke in so identične Husqvarna oz. so cenejša varianta Husqvarne...Glede čiščenja sem pa jaz pristaš, da je treba motorko vsaj vsak teden enkrat očistit, najboljš bi bilo pa vsak dan, če jo redno uporabljaš...Glede vžiga je pa lahko napaka tudi v filtru za bencin...tega je pa v takem primeru najboljš zamenjat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Venc Kmetovalec
Pridružen/-a: 15.04. 2007, 20:43 Prispevkov: 86 Kraj: Pivka
|
Objavljeno: 28 Feb 2008 23:13 Naslov sporočila: |
|
|
Pri motorki je najbolj važno da je čist zračni filter ter utor ki maže verigo.To jaz očistim vsak dan ostalo pa enkrat na teden ali na 14 dni odvisno kaj sečem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kirchner Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.08. 2007, 21:07 Prispevkov: 804 Kraj: Poljanska dolina
|
Objavljeno: 29 Feb 2008 09:13 Naslov sporočila: |
|
|
Pa drugo olje bo treba devat notr. Je ta olje kod je zdej preredko!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kirchner Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.08. 2007, 21:07 Prispevkov: 804 Kraj: Poljanska dolina
|
Objavljeno: 29 Feb 2008 09:28 Naslov sporočila: |
|
|
Je pa Jonsered 630
Sem kr iz prospekta skeniral. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Blondi Traktorist
Pridružen/-a: 18.03. 2008, 16:36 Prispevkov: 159 Kraj: Savinjska
|
Objavljeno: 18 Mar 2008 16:41 Naslov sporočila: |
|
|
Jas imam 2 Jonsereds M 801, in morm povedat da je motorka kot se šika.Za podiranje je odlična za obžagovanje vej pa je pretežka...
Je pa odlična z 80 ccm. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
arksi Vajenec
Pridružen/-a: 18.03. 2008, 20:07 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 18 Mar 2008 20:22 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Imam Husqvarno 380s, ki je že zelo stara pa mi še vedno za silo služi, dokumentacije pa žal nimam več. Zanima me, če kdo ve koliko ima ta žaga konjskih moči in koliko kubičnih centimetrov ima cilinder. To me zanima zato, ker nameravam v bljižnji prihodnosti nabaviti novo žago, ki bi bila enakih karakteristik kot Husqvarna 380s. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
357xp Kmetovalec
Pridružen/-a: 15.11. 2007, 22:10 Prispevkov: 72
|
Objavljeno: 18 Mar 2008 20:50 Naslov sporočila: |
|
|
upam, da ti bo to v pomoc:
Model: 380S
--------------------------------------------------------------------------------
MANUFACTURED BY: HUSQVARNA VAPENFABRIKS AB
HUSKVARNA, SWEDEN
SERIES OR ASSEMBLY NUMBER:
YEAR INTRODUCED: 1974
YEAR DISCONTINUED:
ENGINE DISPLACEMENT: 77cc (4.7 cu. in.)
NUMBER OF CYLINDERS: 1
CYLINDER BORE: 52mm (2.05 in.)
PISTON STROKE: 36mm (1.42 in.)
CYLINDER TYPE: Chrome plated aluminum
INTAKE METHOD: Piston ported
MANUFACTURER ADVERTISED H.P.:
WEIGHT : 8.5 kg. with 45cm bar & chain
18.7 lbs. with 18 in. bar & chain
OPERATOR CONFIGURATION: One Man operation
HANDLEBAR SYSTEM: Anti-vibration
CHAIN BRAKE: Yes
CLUTCH: Centrifugal
DRIVE TYPE: Direct
CONSTRUCTION: Die cast magnesium
MAGNETO TYPE: Bosch
CARBURETOR: Tillotson HS-122A, 169A, B series
MAJOR REPAIR KIT: RK-23HS
MINOR REPAIR KIT: DG-5HS/T
AIR FILTER SYSTEM: Nylon mesh element
STARTER TYPE: Husqvarna automatic rewind
OIL PUMP: Automatic, adjustable
OPERATING RPM: 8,000
IGNITION TIMING: fixed
BREAKER POINT SETTING: 0.3mm to 0.4mm (0.012 in. to 0.016 in.)
FLYWHEEL/COIL AIR GAP: 0.3 mm (0.012 in.)
SPARK PLUG TYPE: Bosch WS7F or Champion CJ7Y
SPARK PLUG GAP: 0.5mm (0.020 in.)
CRANKSHAFT MAIN BEARINGS: Ball
FUEL TANK CAPACITY: 0.85 litres (28.7 oz.)
FUEL OIL RATIO: 40:1 (4%)
RECOMMENDED FUEL OCTANE: Regular
MIX OIL SPECIFICATION: Two-cycle mix oil
CHAIN PITCH: 9.525mm (.375 in.) 3/8"
CHAIN TYPE: Oregon
BAR MOUNT PATTERN: 17 link
SHORTEST GUIDE BAR SUPPLIED: 45cm (18 in.)
LONGEST GUIDE BAR SUPPLIED:
COLOUR SCHEME: Husqvarna Orange
PAINT CODES:
ILLUSTRATED PARTS LIST:
SERVICE MANUAL:
--------------------------------------------------------------------------------
lp
robert |
|
Nazaj na vrh |
|
|
arksi Vajenec
Pridružen/-a: 18.03. 2008, 20:07 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 19 Mar 2008 12:18 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdrav!
357XP hvala lepa za te popdatke, sem kar nekaj časa brskal po netu pa nisem nikjer nič našel o tem "oldtamerskem" modelu 380S. Škoda, ker nikjer ne piše koliko ima konjskih moči no, neko približno sliko sem si pa že ustvaril s temi podatki. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|