Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




new holland
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 198, 199, 200  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

FFarmer
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56
Prispevkov: 3562

PrispevekObjavljeno: 18 Feb 2008 10:20    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom




drugače ne zgleda slabo, samo tole me pa moti, da je del upravljanja EHR čist zadaj (dobr, da jih niso dal vem), glede na to, da je vmesni prostor na blatniku prazen.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

jakakorenjak
Administrator & Forumovec leta 2008
Administrator & Forumovec leta 2008


Pridružen/-a: 09.01. 2006, 18:56
Prispevkov: 1256
Kraj: Dramlje/Celju

PrispevekObjavljeno: 19 Feb 2008 13:48    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pozdravljeni!

No, g. FFarmer, tele nastavitve EHR so zadaj čisto upravičeno. Prvič, ker so to fine nastavitve in z njimi delaš samo takrat, ko prideš na določeno njivo oz pred pričetkom dela, vmes med delom imaš večjo kroglco spredaj, ki je lepo na dosegu roke. Drugič je to zato, ker je tam spredaj kjer je odvečen prostor, kakor si rekel, tisto je naslonjač za roko, ko delaš ves dan z hidravliko, kar prija tisti prostor, preverjeno. In tisti prostor je zato, ker si lahko na Steyr-ju tam gori umisliš še prednjo EHR oz. EFH, kakor se temu reče strokovno. Spodaj na sliki imaš prikazano.



Pa lep pozdrav,
Korenjak

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

FFarmer
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56
Prispevkov: 3562

PrispevekObjavljeno: 19 Feb 2008 17:50    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


saj se strinjam s teboj. mogoče je to stvar (moje) navade in mi je bolj priročno če so vse komande hidravlike na enem mestu.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

jakakorenjak
Administrator & Forumovec leta 2008
Administrator & Forumovec leta 2008


Pridružen/-a: 09.01. 2006, 18:56
Prispevkov: 1256
Kraj: Dramlje/Celju

PrispevekObjavljeno: 19 Feb 2008 19:17    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


FFarmer je napisal/a:
saj se strinjam s teboj. mogoče je to stvar (moje) navade in mi je bolj priročno če so vse komande hidravlike na enem mestu.


Pozdrav!

Ja točno tako, kakor se navadimo, tako je. Meni je čisto ok, če je to zadaj, drugim spet ne, kakor kateremu... Vsak porizvajalec po svoje, je pa res, da se eni načini z leti izkažejo kot boljši, drugi kot slabši....
Tako to je.

Pa lep pozdrav,
Korenjak

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

New holland TD
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29
Prispevkov: 706
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 20 Feb 2008 20:27    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


EFH je pri Steyrju kompaktu ponavadi v povezavi s hidravliko na prednji osi.Tako hidravlika na prednjo os omogoča boljše prilagajanje tlom (večinoma pri košnji), EFH pa skrbi za to, da na hidravlični dvigalki vzdržuje tak tlak, da kosilnica po tleh ne drsi ampak ''lebdi''.Gre torej za razbremenitev prednjega priključka, kar uporabljajo tudi gorski traktorji.Tega nima noben drug standardni traktor v tem razredu in glede tega je kompakt zelo dobro opremljen za delo na travinju.Škoda pa je, da pri novem kompaktu/T4000 niso dodali strešnega okna za delo z prednjim nakladačem, končne hitrosti pri znižanih obratih tudi še ni, prav tako prednjega vzmetenja, elektronskih proporcionalnih ventilov v poljedelskem traktorju človek ne pogreša tako hudo, se pa ta traktor zaradi svojih mer uporablja tudi za specialne namene, zato ne bi bilo tako napačno, če bi bili v opcijski opremi (tako kot že prej omenjena oprema).So pa zato motorji v vrhu v tem razredu, oz. trenutno najverjetneje ni motorja v tem razredu, ki bi bil zmogljivejši od T4050.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Miha7
Foto leta 2012


Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40
Prispevkov: 1254
Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje

PrispevekObjavljeno: 21 Feb 2008 18:10    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Če bi imel vse to kar si naštel bi cena kar drastično poskočila Wink

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

New holland TD
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29
Prispevkov: 706
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 21 Feb 2008 23:56    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Seveda, nekaj bi že narasla, vendar glede na to, kakšen traktor bi za ta denar dobil, ne bi bilo tako hudo.Npr. prednje vzmetenje pri fendtu stane okoli 3300 Eur.Ugotovil pa sem, da se da tudi pri new hollandu dobiti strešno okno, ampak pri hmeljarski verziji:

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

CNH
Uradni uvoznik CNH


Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11
Prispevkov: 400

PrispevekObjavljeno: 22 Feb 2008 13:58    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Še enkrat ponavljam, kar sem pred časom že napisal...tržišča ne kažejo zadostne potrebe po vzmetenju prednje preme v razredu "kompaktnih traktorjev" oziroma drugače, cenovna razlika ne upraviči povpraševanja in proizvodnje! Kot sem že dejal je bila ta prema za bivši TN-A oz. TN-DA že razvita, v serijsko proizvodnjo pa ni prišla.
Je pa praksa, da ljudje vedno pravijo kako bi bilo dobro, če bi traktor imel še to, pa še ono,..., ko pa se potem odločajo za nakup pa ponavadi ne potrebujejo ne Power shuttla, ne elektronskega upravljanja hidravlike, ne klimatske naprave, ne ventila za hidravlično zaviranje...četudi določene komponente stanejo le nekaj 100€ in ne nekaj 1000€.
Glavni faktor je pač še vedno cena, kar je tudi prav, saj mora vsakdo sam vedeti kaj zares potrebuje. Če pa že kdo želi vzmeteno prednjo premo, pač doda k ceni TN-DA oz. Kompakta 3300€ in kupi Fendt-a!!! Wink
LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

New holland TD
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29
Prispevkov: 706
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 23 Feb 2008 01:00    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Tržni analitik za te zadeve res nisem, vem pa da se v Sloveniji proda zaenkrat še precej zelo osovno opremljenih new hollandov, vendar se to spreminja.Če imam prav, se je letos prodalo več TND-jev kot TDD-jev, kar nakazuje na to, da se mišljenje kupcev počasi spremija (predvsem gre tu za kupce, ki imajo kmetijo za dopolnilno, ne pa glavno dejavnost, profiji so po večini že zdavnaj prenehali s sprejemanjem takih kompromisov).
Ne gre pa zato da pač nekaj napišem samo z namenom, ker ja pač nekaj treba skritizirati.Gre za moje mnenje o tem, kar se mi zdi da bi lahko tak traktor imel v opcijski opremi.TND oz T4000 se mi sploh zdi zanimiv primer.Ima namreč opcijo, da ima nameščeno prednjo os super steer, ki je razmeroma kar komplicirana zadeva.Je zelo uporabna pri vinogradništvu in sadjarstvu, manj nujna pa je za travniška opravila in poljedelstvo.Zato se teh TNS-ov proda razmeroma malo, jaz ga v Sloveniji še nisem videl pa tudi drugod (kolikor spremljam trg rabljenih traktorjev) so redki.Zanimivo pa je to, da pri new hollandu pri tem delu serije še vedno vztrajajo z novim T4000 super steer, čeprav je to bolj domena T4000F.Skoraj prepričan sem, da bi prodali več T4000 deluxov z vzmetenjem kot pa T4000 super steerov.Uporaba traktorja za transport se povečuje.
Vem pa tudi, da je šlo v tem primeru bolj za prilagoditev emisijskim normam euro III (oz. tierIII v ZDA), kot pa za neko obsežnejšo prenovo serije.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

CNH
Uradni uvoznik CNH


Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11
Prispevkov: 400

PrispevekObjavljeno: 23 Feb 2008 11:30    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


SuperSteer je New Hollandova posebnost, ki je zelo tehnično dovršena in zato ga tudi ohranja pri praktično vseh serijah od T4000 pa navzgor. Na seminarju, kjer sem v preteklosti bil prisoten sem v zvezi z motorji enkrat vprašal, zakaj pač nekaj ponujajo. Njihov odgovor je bil da zato, ker lahko (kar je pomenilo, da imajo tehnologijo in motorje na voljo).
Tako je tudi pri SuperSteeru.
Na trgih, kjer je pomemben čas in denar bolj kot pri nas je SuperSteer pomemben faktor (sploh pri večjih mašinah). Tam se nihče ne vpraša ali je vozniku udobno med vožnjo in ga ne trese, temveč je pomembno, da v čim krajšem času čimveč opravi.
Kar pa se tiče namena uporabe traktorjev, pa je Slovenija v mnogočem tu posebnost. Specialki TN-VA (vinogradniški) in TN-FA (sadjarski) se pri nas uporabljata ravno za obraten namen!!!
Za transport pa naj bi bili namenjeni predvsem traktorji nad 100KM, zato se tudi pri Steyrju (ki jim je Avstrija osnovno in najpomembnejše tržišče, stranke pa so zahtevne), še ne odločajo za uvedbo vzmetenja prednje preme pri manjših traktorjih!
Sicer pa, kaj bi potem sploh še ostalo velikim?

LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 198, 199, 200  Naslednja
Stran 49 od 200

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.