Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 23 Feb 2008 19:00 Naslov sporočila: |
|
|
Ne razumite me narobe, ni bil moj namen obravnava konkretno super steera ali prednjega vzmetenja.Gre enostavno za nekaj primerov opreme (opcijske ali serijske), ki je new holland T4000 (še) nima, medtem ko jo nekateri njegovi konkurenti imajo.Tu bi lahko omenil tudi EH vklop kardana (kar imajo njegovi italijanski konkurenti Landini Alpine in Same Dorado), namesto katerega je namešče hidravlični.Ta je sicer boljši kot mehanski, kot npr. pri Lindnerju geotracu (kar je za njegovo ceno milo rečeno presenetljivo).
Citiram: | Na trgih, kjer je pomemben čas in denar bolj kot pri nas je SuperSteer pomemben faktor (sploh pri večjih mašinah). Tam se nihče ne vpraša ali je vozniku udobno med vožnjo in ga ne trese, temveč je pomembno, da v čim krajšem času čimveč opravi. |
Se strinjam, vendar se tudi na teh področjih (npr. Britanija, Francija, v Nemčiji ali Avstriji se pa že od nekdaj proda veliko zelo opremljenih New hollandov) vse bolj zavedajo, da bo voznik bolj učinkovit in se bo lahko bolje skoncentriral na delo, če bo njegovo delovno okolje boljše.
Citiram: | Za transport pa naj bi bili namenjeni predvsem traktorji nad 100KM, zato se tudi pri Steyrju (ki jim je Avstrija osnovno in najpomembnejše tržišče, stranke pa so zahtevne), še ne odločajo za uvedbo vzmetenja prednje preme pri manjših traktorjih!
|
Res je.To me spomni na še en primer:pred leti so pri new holandu in steyrju za serijo TND in Kompakt zatrjevali, da so trivaljni motorji več kot dovolj zmogljivi in da ni nobene potrebe po štirivaljnih, namreč, kdor rabi močnejši traktor, si bo že kupil TL-A ali 9000M.Nato pa so vendarle začeli vgrajevati tudi štirivaljne motorje in danes si poglejte, koliko štirivaljnih TND-jev in kompaktov ste že prodali.
Citiram: | Sicer pa, kaj bi potem sploh še ostalo velikim?
|
Ne vem in me pravzaprav sploh ne zanima. Pri nas rabimo čim manjše ter čim močnejše traktorje in TN95DA je dober primer takega traktorja.
Pa brez zamere za moje dolgovezenje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 23 Feb 2008 21:11 Naslov sporočila: |
|
|
Zanimiva razprava!?
Povprečna Slovenska kmetija vemo kako velika je, pravtako vemo kako zmogljive so finančne zmogljivosti takih kmetij. Povprečno nobena izmed teh kmetij ne bi potrebovala traktorja močnejšega od 70 km, vendar danes čas in pa vremenske spremembe narekujejo "poseganje" po zmogljivejših strojih (seveda je veliko primerov - moram imeti boljši traktor kot sosed). Ti stroji pa morajo biti zaradi specifičnosti terena kompaktni (sorazmerno majhni in močni), in na večini takih kmetij, ne pridejo upoštev tisti "ta veliki" stroji ki "ostajajo drugim".
Kar se tiče tro in štiri valjnih motorjev: Veliko ljudi poznam ki imajo tro-valjne traktorje, pa pravijo "ma ni problema to je stroj, vleče kot...", pa potem po slučaju naleti na podoben stroj z 4-valjnim motorjem, pa se začne "ja če bi imel takega, bi šlo s tisto brano velik lažje, pa morda bi bila še poraba manjša". Tro valjni motorji so po mojem mnenju primerni tja do 60 morda 70 konjev, kar je več je mučenje motorjev.
Glede opremljenosti traktorjev: Mnogi izmed zastopnikov v Sloveniji prodajate zelo zelo "oskubljene" varjente traktorjev po cenah za katero dobite v sosednjih državah kar nekaj opreme več,... S tem da vam na pamet prihajajo izjave ki mi jo je zadnjič podal nek prodajalec (tisti ko je to rekel točno ve): Ja veste take pakete opreme dobimo , in tu ni veliki za izbirati, če pa vas kaj moti, greste lahko h konkurenci, morda boste tam dobili več za manj denarja. Konec koncev meni se ne gre za denar, ko se odločim da bom kupil določen stroj določene znamke, samo se mi pa gre da za ta denar dobim kar mislim da je v tujini standard (pa recimo da so to lovilne posodice za olje na hidravljičnih porabnikih, kar je enemu največjih prodajalcev traktorjev v Sloveniji povsem odvečna stvar).
Glede vzmetenja: Imel sem možnost peljati dva povsem enaka traktorja, s tem da je bil eden z drugi pa brez vzmetenja. Še vprašate katerega bi vzel? Vzmetenega, večja varnost, večji komfort, veliko manj tresljajev, mnogo večja zivljenska doba stroja, seveda pa je potrebno v zakup vzeti cca 3000 eurov razlike v ceni.
Kar se tiče kaj bi ostalo velikim?
Moč in teža, in s tem zmožnost hitrejšega dela, seveda če so zato pogoji!
Upam ne smetim preveč, in upam da ne bo zamer!
LP JCB FAST TRACK |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24 Prispevkov: 2688 Kraj: štajerska
|
Objavljeno: 23 Feb 2008 21:48 Naslov sporočila: |
|
|
če dobimo pozitivno rešen razpis(ampak ČE dobimo) bomo kupil kompakten traktor(cca 3 tone), ampak kar želim povedati je to, da če bi bila možnost prednjega vzmetenja, bi jo vzeli, če bi bila možnost elektronskih kiperjev, tudi, tudi brezstopenjski menjlanik bi bil zanimiv.
Vem, da je to na "malih" traktorjih neekonomično, ampak udobje je tisto, ki mi ogromno pomeni in nekateri bi ga bili tudi pripravljeni (do)plačat.
Pa saj ne pravim da bi to morali serijsko imet, ampak kot opcija?
konec koncev, NHjev se v SLO proda največ, torej morejo sigurno imeti odlično razmerje cena/kvaliteta/udobje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
trac Kmetovalec
Pridružen/-a: 17.12. 2007, 10:04 Prispevkov: 92
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
New Holland Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.12. 2007, 20:41 Prispevkov: 1116 Kraj: Slovenj Gradec
|
Objavljeno: 24 Feb 2008 09:50 Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče bi lahko imeli malo več seriske opreme, vendar sam sem bol prevrženc na mehanske vklope kot pa elektronske! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 24 Feb 2008 13:38 Naslov sporočila: |
|
|
Prav veseli me, ko vidim da se razplete takšna debata.
Verjemite mi, da če bi imeli možnost bo dobavili vsakomur takšen traktor, kakršnega si želi, pa naj bo to TN-DA z vzmeteno premo, elektronsko upravljanimi distributorji in še s 50km/h. A na žalost je realnost takšna, da pač lahko ponudimo tisto, kar proizvajalec zagotavlja oziroma, kar stranke želijo.
Da smo lahko med vodilnimi na tržišču je zelo pomembno, da lahko zagotovimo zadostno količino traktorjev, zato je naša zaloga skoraj vedno skoraj 100 traktorjev. To pa zelo veliko stane. Zato se na zalogo vedno vzamejo traktorji, katerih po izkušnjah tudi največ prodamo. Zavedajte se, da kupci običajno niso mladi fantje, ki surfajo po internetu, pišejo po forumih in poznajo sodobno tehnologijo. Večina je srednjih ali starejših let, ki zamenjujejo dotrajane Zetorje, IMT-je, Štorovčane ipd. In to so ljudje, ki jih ne zanima ali ima traktor hitre spojke, posodico za odvečno olje, Power shuttle, ali že ima Tier 3 motor ipd. To so ljudje, ki jim finance običajno ne dopuščajo, da bi uresničevali svoje želje na dodatni oprema ampak, da si poiščejo zamenjavo za svoj star traktor, ki pa ga nato tako in tako obdržijo, saj vedno pravijo da za to in ono bo že še dober. Sam sicer ne delam v prodaji, vseeno pa velikokrat vidim, da so to družinski nakupi, kjer se odloča celotna družina, najmlajši je voznik, njegov oče izbira model in moč, stari oče da denar, mama pa pravi katera barva in oblika ji je všeč.
Takšno pač je stanje v Sloveniji.
Če pa že pride kakšen HI-tech freak, ki želi imeti res nekaj posebnega pa nas je v firmi še nekaj z drugih področij, ki mu lahko pomagamo oz. razložimo, kaj je še vse možno dobiti kot dodatno opremo.
Oprema je za celotno Evropo enaka (sem že enkrat napisal), in povsod dobavljiva. kar pomeni tudi pri nas. Vsakdo, ki želi imeti traktor po svojih željah, ga lahko tudi dobi, vendar je takrat potrebno čakati nekaj mesecev!!! Tako je pri vseh blagovnih znamkah, ne samo pri nas!
Ljudje pa po večini kupujejo traktor takrat, ko ga potrebujejo in tudi izbirajo med tistimi, ki so na zalogi.
Povsem enostavno je na zalogo naročiti "full" opremljen traktor, se pa zgodi, da je ta potem zelo zelo zelo dolgo na zalogi, ker je pač glavni faktor pri nakupu še vedno cena. Vedno pa se bomo potrudili, da tistemu ki je pripravljen čakati omogočimo da dobi vso dodatno opremo, ki je na voljo. Je pa tudi res, da od vas fantov na forumu verjetno marsikdo da po tehničnem znanju (in po zahtevah) v koš verjetno marsikaterega od prodajalcev (tudi pri drugih blagovnih znamkah). Ste pač nova generacija kmetovalcev, ki jim internet ni tuj in jim pred nakupom ne bo zadoščal le prospekt in cena ampak še kaj več. Mi smo vam na voljo tako za tehnična vprašanja, kot tudi za kaj drugega, v čemer vam lahko ustrežemo. Zato pa smo na vašem forumu!!!
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 24 Feb 2008 13:43 Naslov sporočila: |
|
|
Prav je tako, da ste zraven, marsikatero koristno pojasnilo pride od vas...Kaj čakajo zastopniki ostalih firm = ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 24 Feb 2008 13:46 Naslov sporočila: |
|
|
....še tole.
Ne boste verjeli, kolikokrat grem v našo prodajo vprašat, ko vidim, da se za znanega kupca naroča kakšen težji in boljši traktor, ali je z naročilom res vse v redu?!
Želi imeti popolnoma opremljen traktor (Fast Steer, radar, vzmetenje,...) ne želi imeti pa elektronsko upravljanih distributorjev. Ali pa spet podobno opremo kot zgoraj, pa kljub minimalni razliki v ceni brez 50km/h. Odgovor....hvala, ne potrebujem, nočem,...
To je realnost! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakakorenjak Administrator & Forumovec leta 2008
Pridružen/-a: 09.01. 2006, 18:56 Prispevkov: 1256 Kraj: Dramlje/Celju
|
Objavljeno: 24 Feb 2008 14:42 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
No, tale debata je pa res kar zanimiva ja.
No, kakor je povedaj CNH, je popolnoma pravilno. Je veliko kupcev, ki ne kupijo traktor zaradi možne dodatne opreme, ki jo serija ponuja, ampak zato, da imajo drug traktor, ki je vsekakor na prvem mestu varnejši, novejši in spet za nekaj let skoraj brez vzdrževanja (tudi leta zdelajo traktor). Je pa seveda tudi nekaj takšnih kupcev, ki želijo imeti traktor za profi uporabo in to z vso opremo. Res je in vsekakor drži, da se da naročiti vse, kar NH ponuja za določeno serijo. Ti samo rečeš, in vse dobiš, seveda, če si pripravljen potem toliko odšteti. Sistem je enostaven. Kolikor daš, toliko dobiš, tu ni kaj debatirat.
Lep pozdrav,
Korenjak |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
Objavljeno: 24 Feb 2008 15:09 Naslov sporočila: |
|
|
...in za konfiguracijo po želji tudi čakati več mesecev! Druga zgodba je ekonomska upravičenost. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|