Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Gozdar Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 20.01. 2007, 12:32 Prispevkov: 291 Kraj: Sp. Savinjska
|
Objavljeno: 30 Jan 2008 19:44 Naslov sporočila: |
|
|
Blaškow,torej imaš ti model T40.Ta je imel drugačne zavore kot LTZ 55 A.Vsaj ročna je držala v nulo,tako so mi rekli pohorci.Ampak brez zamere,Zetor je boljši. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 30 Jan 2008 22:02 Naslov sporočila: |
|
|
kar se zavor tiče dvomim da je zetor boljši od katerega drugega traktorja... ima pa druge prednosti... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
same dorado V.I.P
Pridružen/-a: 01.02. 2006, 22:05 Prispevkov: 2186
|
Objavljeno: 30 Jan 2008 22:09 Naslov sporočila: |
|
|
kmet je napisal/a: | kar se zavor tiče dvomim da je zetor boljši od katerega drugega traktorja... ima pa druge prednosti... | on je mislu od ltz da je bolsi ti si spet mislu da je bolsi od valtre ti novi zetorji se z bremzami lahko kosajo z valtro upam stavit. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 30 Jan 2008 22:14 Naslov sporočila: |
|
|
sem kr prav mislil, ker 15+ let stari zetorji so katastrofa glede zavor!!! novih pa ne poznam, zato jih tudi ne komentiram... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
UTB Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 14.01. 2008, 17:30 Prispevkov: 213
|
Objavljeno: 01 Feb 2008 17:49 Naslov sporočila: |
|
|
mi mamo doma Zetorja letnik 1990,pa bremze čist vredu primejo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Edo_81 Moderator
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 15:20 Prispevkov: 592 Kraj: Lj-okolica
|
Objavljeno: 02 Feb 2008 11:26 Naslov sporočila: |
|
|
mstrek je napisal/a: | .....blokirale.... |
Napisal si bistveno besedo blokirale Smo imeli doma Ltz 55a, zetor 7340, imt 560.... Zavore pri IMT-ju in zetorju primejo dost podobno- rade blokirajo, ko so mrzle, največji problem je ,da ali leva ali desna... če bi obe hkrati bi še nekako šlo, ko se segrejejo pa slabo primejo. Pri LTZ pa moraš malo bolj pritisnit, blokirajo pa nikoli. Ltz- jeva ročna je pa taka(vsaj pri našem je bila) da je vezana direktno na zavoro. Se pravi, da če ti zavore primejo, ti tudi ročna, v nasprotnem primeru imaš za štelanje ročne pod kabino vijak.... Drugače ima pa tale LTZ nekaj zanimivih rešitev(vzmetenje prednjih koles-posamično, invertor, po višini nastavljiv volan, 40 km/h , dvostranska hidravljika, pokrov havbe se cel odpira,sedež nastavljiv po nagibu, dekompresija...), problem je samo v materialu+ pocasto narejeno. Po 3200 du je šla kurblvela, ripne na bočnih reduktorjih so se skorej znucale-jih je bilo samo še 1mm, kuplunga... štelanje vsak mesec,.... Je pa zanimiva izkušnja, čez 40 km/h, traktor širok 1,80m visok 3m, sediš čisto pod stropom- kot vlak smrti, če ne probaš ne verjameš.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
peco007 Vajenec
Pridružen/-a: 23.01. 2008, 12:16 Prispevkov: 11 Kraj: Litija
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
UTB Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 14.01. 2008, 17:30 Prispevkov: 213
|
Objavljeno: 02 Feb 2008 20:44 Naslov sporočila: |
|
|
ja sm js tut to slišu da so deli ful pocen in to na Madžarskem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
traktorboy Kmetovalec
Pridružen/-a: 14.01. 2007, 14:44 Prispevkov: 68
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|