Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
Objavljeno: 18 Dec 2007 10:03 Naslov sporočila: |
|
|
Edo_81 je napisal/a: | je pa velika razlika, če imaš na traktorju vzmeteno prednjo premo in je ne izklopiš pri delu, kjer je potrebna vlečna sila... če imaš vklopljeno vzmetenje traktor zelo razbremeni spredaj... |
torej praviš, da je bolje prednje vzmetenje na njivi izklopiti? Jaz sem ravno o tem debatiral z avstrijskim serviserjem, ko je bil zadnjič pri nas in nekako smo zaključili, da je na polju bolje brez vzmetenja delat, saj potem recimo pri oranju prilagajanje prednjega vzmetenja vpliva na sile pluga in posledično na uravnavanje hidravlike; vsaka gruda pod kolo lahko pomeni "izravnavo" prednje preme, posledično se spremenijo sile na hidravliki in sledi korekcija EHR.
Tudi ob začetku, ko spustiš plug ali kako podobno orodje ki gre v zemljo, povzroči, da se traktor opre najprej na zadnje gume, to povzroči da se spredaj kao nekoliko dvigne in zaradi tega je potrebno prilagajanje prednjega vzmetenja, kar pa povzroči aktivnost hidr.črpalke, kar še posebej zaznaš če imaš odprto zadnjo steklo, občutiš pa lahko tudi po nekoliko zmanjšani moči. Zaradi nepotrebnosti delovajna prednjega vzmetenja ob tako nizkih hitrostih kjer sploh ne pride do pozitivnih učinkov ampak le negativno vplivajo na samo delovanje, sem se odločil da mi serviser nastavi tako, da bo ob majhnih hitrostih (do 10 km/h) delovanje prednjega vzmetenja "izklopleno". |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 18 Dec 2007 10:40 Naslov sporočila: |
|
|
Se mi ne zdi, da so bili ravno pred časom!? Veliko balasta vedno in povsod s sabo! Morda so bili pred časom, samo po tem, da so imeli utež ki se je gibala... V principu je pa vse kar se dogaja okoli uteži le pomikanje težišča traktorja naprej in čisto nič drugega. In težišče premakneš naprej tudi takrat ko traktorju priklopiš utež na sprednjo hidravliko. V principu torej isto.
Če prav berem sliko je to bolj zasnova za ogrodni traktor in na taki zasnovi je nesmiselno gradit traktor za dela kot so jih s tem Schlüter-jem opravljali. -> Enako kot bi hotel z Fendt GTA ali Xylon-om nesti nevem koliko brazdni plug in bi traktorja priredil tako, da bi imela enako utež kot jo ima ta traktor na sliki. Traktorji za taka dela kjer moraš prenašati težka bremena naj imajo motor spredaj in potreba po velikem in nepotrebnem balastu odpade. Le zakaj bi trošil gorivo zato, da boš vedno prevažal oz. pospeševal še balastno maso? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 18 Dec 2007 11:52 Naslov sporočila: |
|
|
mislim da so pa bili kar veliko pred casom... oz so na stvar gledali malo drugace (morda nisi opazil a traktor ima tudi celno hidravliko...) zakaj bi stroojnik izgubljal cas s pripenjanjem in odpenjanjem balasta... problem je pa se s samo pametno "razporeditvijo" (obremenjenost / razbremenjenost prve preme...) glede na prikljucek... zagotovo ima ta sistem veliko prednosti...
pac schulter je bil kar dobro pred ostalimi... in to ga je pokopalo... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 18 Dec 2007 12:11 Naslov sporočila: |
|
|
Se strinjam, da ta sistem ima nekaj prednosti, ima pa tudi hude slabosti. Poraba in materiala in goriva. Gorivo se troši zato, ker vedno voziš s seboj utež, to je tako, kot bi vedno vozil s sabo še recimo 700kg (ali kolikor pač tehta ta utež) prikolico in to se takrat ko uteži ne potrebuješ odraža na brezpotrebni povečani porabi goriva.
Če bi obesili utež na sprednjo hidravliko bi dosegli enak učinek že z lažjo utežjo.
Za moje pojme taka utež ni Kostengünstig, kot bi rekli Nemci.
S trditvijo, da je Schlüter-ja pokopalo to, da je bil pred časom se pa tudi ne strinjam. V kolikor si korak pred časom in vidiš, da rineš v zgubo, boš znal stopiti tudi korak nazaj, da boš vzporeden z ostalimi, v rezervi pa boš še vedno imel prednost tistega koraka, za katerega že veš v katero smer ga je potrebno narediti. Ponavadi podjetja propadajo, ker so korak zadaj.
Brez zamere! to je moje mnenje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tractor V.I.P
Pridružen/-a: 17.04. 2006, 17:17 Prispevkov: 535
|
Objavljeno: 18 Dec 2007 12:24 Naslov sporočila: |
|
|
Pa vendarle tak način pride v poštev bolj ali manj za ogrodne traktorje, s tem, da se na ogrodnika lahko tja, kjer je zdaj utež in zaseda prostor, lahko priključi še kakšen drug stroj, zato pa izdelujejo različne vrste traktorjev za namensko uporabnost. Za standardnega je še najboljši približek te funkcionalnosti tisti Claasov pomični sistem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Edo_81 Moderator
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 15:20 Prispevkov: 592 Kraj: Lj-okolica
|
Objavljeno: 18 Dec 2007 19:15 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | Zaradi nepotrebnosti delovajna prednjega vzmetenja ob tako nizkih hitrostih kjer sploh ne pride do pozitivnih učinkov ampak le negativno vplivajo na samo delovanje, sem se odločil da mi serviser nastavi tako, da bo ob majhnih hitrostih (do 10 km/h) delovanje prednjega vzmetenja "izklopleno". |
SimonMS, ali se ti traktor ob izklopu prednjega vzmetenja ne spusti dol? Pri nas se ob izklopu vzmetenja traktor spredaj spusti dol za ca 20 cm...mislim, ali se ti traktor potem nenehno spušča in dviguje pri vsaki spremembi hitrosti <,>10km/h moj prejšnji post se je pa nanašal predvsem na vleko prikolice... npr. smo na barju in se mi zdi, da ko ti začne prikolica zadaj "gazit", traktor veliko bolje vleče, če imam vzmetenje izklopljeno... če je vklopljeno se mi zdi, da sprednji pogon nima pravega efekta(bolj koplje v prazno)... da se več teže prenese na zadnja kolesa, ker se spredaj bolj dvigne... upam, da razumeš kaj hočem povedat.... Seveda uporaba prednje uteži to popolnoma izniči... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
Objavljeno: 18 Dec 2007 19:49 Naslov sporočila: |
|
|
govorim o tem ko je vzemetenje vklopljeno; ko je vklopljeno in se spremeni teža na sprednjo premo, se izvrši korekcija točke po višini...tako mi je vsaj razlagal serviser... če izklopiš prednjo vzmetenje pa se res da spusti za cca nevm kolko centimetrov (cca 10cm?)...tedaj dopumpanja oz.spuščanja olja iz sistema prednjega vzmetenja ni. Se pa res poveča moč vleke prednje osi, pomoje samo zaradi večje obtežitve na predni premi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Edo_81 Moderator
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 15:20 Prispevkov: 592 Kraj: Lj-okolica
|
Objavljeno: 18 Dec 2007 20:03 Naslov sporočila: |
|
|
Simon MS je napisal/a: | govorim o tem ko je vzemetenje vklopljeno; ko je vklopljeno in se spremeni teža na sprednjo premo, se izvrši korekcija točke po višini... | To mi je čist jasno, in se popolnoma strinjam Pri meni v knjigi celo piše, da je pri oranju in ostalem globinskem delu prepovedana uporaba vzmetenja.... Zanima me samo, ker si rekel, da imaš (oz. boš imel)nastavljeno Citiram: | da bo ob majhnih hitrostih (do 10 km/h) delovanje prednjega vzmetenja "izklopleno". | ali se ti traktor vsakič (ne samo pri oranju),ko zmanjšaš hitrost pod 10 km/h spusti dol in ko povečaš čez 10 km/h dvigne ali kako?Ker to je včasih kar dostkrat? zato sprašujem.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
profarm Trgovina Profarm
Pridružen/-a: 13.05. 2006, 15:04 Prispevkov: 77 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: 18 Dec 2007 20:40 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | Enako kot bi hotel z Fendt GTA ali Xylon-om nesti nevem koliko brazdni plug in bi traktorja priredil tako, da bi imela enako utež kot jo ima ta traktor na sliki. |
Točno to so dosegli - ali pa želeli doseči.
http://www.schlueterbilder.de/eurotrac/index.html
Sicer pa mislim da je gibljiva prednja utež nekaj povsem drugega kot pa toga. Na ta način si lahko premikal težišče oz. razporeditev teže traktorja na predjno in zadnjo os brezstopenjsko. Če bi to naredili danes, mislim da bi lahko računalnik na osnovi trenutne teže traktorja in dela, ki ga bo upraljal avtomatsko obremenil prvo os traktorja tako da bi imel traktor najboljši izkoristek štirikolesnega pogona.
Se pa strinjam, da je stalna vožnja dodatnega balasta tudi negativna plat. Kot ideja, ki bi jo proizvajalci morali peljati naprej, pa mislim da sploh ni slaba.
Mogoče pa celo že obstaja materjal, ki bi mu lahko spreminjali specifično težo??? Če obstaja beton, skozi katerega prehaja svetloba , potem mogoče obstaja tudi kaj takega http://www.litracon.hu/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
Objavljeno: 19 Dec 2007 08:44 Naslov sporočila: |
|
|
Edo_81 je napisal/a: | Simon MS je napisal/a: | govorim o tem ko je vzemetenje vklopljeno; ko je vklopljeno in se spremeni teža na sprednjo premo, se izvrši korekcija točke po višini... | To mi je čist jasno, in se popolnoma strinjam Pri meni v knjigi celo piše, da je pri oranju in ostalem globinskem delu prepovedana uporaba vzmetenja.... Zanima me samo, ker si rekel, da imaš (oz. boš imel)nastavljeno Citiram: | da bo ob majhnih hitrostih (do 10 km/h) delovanje prednjega vzmetenja "izklopleno". | ali se ti traktor vsakič (ne samo pri oranju),ko zmanjšaš hitrost pod 10 km/h spusti dol in ko povečaš čez 10 km/h dvigne ali kako?Ker to je včasih kar dostkrat? zato sprašujem.... |
Torej lahko je vzmetenje vklopljeno (dvignjeno, amortizirajoče) ali izklopljeno. Preko računalnika pa lahko nastavlja ob kaki hitrosti se blaženje sploh pojavlja. Torej kljub temu da je vklopljeno in je prema dvigjnena se ne vršijo korekcije, ko pa se preseže določena hitrost pa le to začne delovati. (zakaj bi ob zelo majhni hitrosti obremenjeval cel sistem vzmetenja, če pa ob mali hitrosti itak ne čutiš "grbin") |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|