Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
tomaz Kmetovalec
Pridružen/-a: 07.04. 2006, 11:34 Prispevkov: 56 Kraj: VIŠNJA GORA
|
Objavljeno: 11 Apr 2006 15:47 Naslov sporočila: |
|
|
smo zakaj pa so tako slabi ti ruski traktorji??pa pozabimo njegovo robustnost kako se ostalo obnese??? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miha Kmetovalec
Pridružen/-a: 23.01. 2006, 16:08 Prispevkov: 69 Kraj: Begunje
|
Objavljeno: 11 Apr 2006 19:42 Naslov sporočila: |
|
|
Prednost Ursusa je predvsem robustnost in poceni rezervni deli. Mislim tastare 335 in 360 (ima motor od zetorja). Pr nas imamo oba in en in drug delata k urca. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomaz Kmetovalec
Pridružen/-a: 07.04. 2006, 11:34 Prispevkov: 56 Kraj: VIŠNJA GORA
|
Objavljeno: 11 Apr 2006 19:43 Naslov sporočila: |
|
|
jano pol niso tko slabi,pa kaj veš se da gor monterat 4x4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miha Kmetovalec
Pridružen/-a: 23.01. 2006, 16:08 Prispevkov: 69 Kraj: Begunje
|
Objavljeno: 11 Apr 2006 19:46 Naslov sporočila: |
|
|
Prvi pogon vgrajujejo gor od Đemsa. Sam baje da pocasne brzine (reduktorji) ne delajo. Tako da ti prav pride samo za na polje. Taki prvi pogoni so pa baje zelo trdni. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
same dorado V.I.P
Pridružen/-a: 01.02. 2006, 22:05 Prispevkov: 2186
|
Objavljeno: 11 Apr 2006 20:22 Naslov sporočila: |
|
|
moj stric ima ursusa 904 z 90KM in ima zraven 4 brazne 12col. pluge to če ne vidiš neveš kako to gre motor pa ima od zts |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomaz Kmetovalec
Pridružen/-a: 07.04. 2006, 11:34 Prispevkov: 56 Kraj: VIŠNJA GORA
|
Objavljeno: 14 Apr 2006 19:37 Naslov sporočila: |
|
|
nevm fantje ampak jaz sem slišal da je važn samo to na kateri zobnik priklopiš prednji pogon???
to bi se bilo daobr kje pozanimat??!!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 15 Apr 2006 20:50 Naslov sporočila: |
|
|
A ni bolje traktor zanejat za enega, ki ima original prednji pogon. Jst nad tako predelavo ne bi bil čisto nič navdušen. Menjalnik, ki je predviden za enopogonski traktor je vprašljiv glede dodatnih obremenitev s strani prednjega pogona. Pa še lep ni tak traktor, ker je verjetno spredaj bolj dvignjen. Na koncu koncev pa dokup in motiranje prednjega pogona sploh nista poceni. Če pa sešteješ, koliko dobiš za enopogonski traktor, ki ga že imaš in koliko daš še za sprednji pogon, pa verjetno lahko kupiš že soliden traktor z original prednjim pogonom. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 16 Apr 2006 10:47 Naslov sporočila: |
|
|
ltz55....
to je pa res ornk kramp... njegov najvecji problem je tudi samodejni vklop prvega pogona (ne mors zablokirat zadeve) poznam enega ki se je ze 3x prebrnu z njemu... enostavno mu je po klancu navzdol naenkrat vkloplu prvi pogon... traktor cuknu pa je zletu ko macola:))
sem ga enkrat ornk testiru... za vzig ga najprej brcnes v glavno stikalo zalaufas pol pa kar se da na silo... bolj ga teras bolj te ma rad... je pa krampast do kraja... ima enako st. brzin za naprej in nazaj... vse merilnike prakticno podvojene (npr. nivo nafte... imas v kabini stevec pa se v rezervoarju sipko)
najvecji njihov problem so pa REZERVNI DELI! jih v SLO prakticno ni... v bosni je tega dosti...
motor je zracno hlajen s dekompresorjem za zimsko vziganje... laufa lepo...(jaz sem testiral enega ki je imel 8.000 ur dela v hosti za seboj!!!) hujsih tezav ni... je pa tak da ce bos nanj priklopil 2 brazdni 10" plug se ti zna zgodit da bo plug ravn ko prides do konca njive:))) pa tudi drugace vec pomendras kot naredis... imas pa iz kabine dober pregled...
no v glavnem primeren bi bil za kaksno delo v hosti, kaksno tezko vleko... kaj takega... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 16 Apr 2006 10:52 Naslov sporočila: |
|
|
Pa še to! Pri enopogonskih traktorjih je teža razporejena tako, da je več teže zadaj in če dodaš sprednji pogon nisi na vlečni sili traktorja ne pridobiš toliko.
Za varnost je pa nujno potrebno poskrbeti Kdor ima strme terene in naj res poskrbi za dobre zavore, še več pa pomeni prednji pogon, če ga že sedaj nimate. Ko ti pri 4×4 traktorju razbremeni zadnji del več prime sprednji in obratno. Kaj je pa pri enopogonskem, ko ti pri vočnji po klancu navzdol zadnji konec tišči gor??
Pa tudi to!
Če že imate prikolice, ki imajo možnost, da jim enostavno obrnete rudo, tudi to storite. (creina, novejše sipove nakladalke,...). To vam znižuje težiščno točko traktorja, kar NE pomeni, da lahko peljete po bolj strmem bregu, ker je težišče prikolice še vedno enako, ampak pomeni to varnejše delo!!
To pišem predvsem zato, ker je s traktorji toliko nesreč. Za lansko poletje se mi zdi, da je bilo v kmečkem glasu vsak teden napisano za eno smrtno nesrečo s traktorjem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deutz_ Traktorist
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41 Prispevkov: 103 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 29 Avg 2006 12:49 Naslov sporočila: |
|
|
Ursus, mi smo ga imeli doma 335, pozneje 360 ...
Po moje so to zdo dobro traktroji, ampak imajo dve pomakljivosti. prva je udobje, so zlo trdi. Druga pa je hidralika. regulacijska hidralika je zanič, pa nima neke velke noslinosti. Vsaj torpedo ma boljšo kot Ursusu, ker vem da je enemu mujemu kolegu, ki z njim ni nosil nič kaj posebnega, je moral tiste tesnila manjavat, zaj pa dela odlično naprej.
Se bi strijal glede prvih pogonov, da to ni OK delat....menjalnik ni predvieden za dodatne obremenitve, potem kak so kole "sinhronizirane", tako da spet problem.....jaz tega ne bi delal.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|