Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




INTEREXPORT PREDSTAVITEV 2006
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> AGCO
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

JCB FAST TRACK
Moderator & Foto leta 2009


Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16
Prispevkov: 1883

PrispevekObjavljeno: 09 Apr 2006 21:48    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Lej KMET ne mi nakladat da je vzmetenje na Valtrah italjansko, ko pa ti na njem razločno piše FENDT, in je popolnoma identično vzmetenj ki ga uporablja FENDT!?

IN KDO KOPIRA KOGA !?

Za dokaz ti bom jutri dal na net slike da se boš že enkrat za božjo voljo prepričal!?


In še zadnijč ti povem da FENDT in sisu diesel nimata glede kopiranja nič skupnega!?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

kmet
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32
Prispevkov: 1157

PrispevekObjavljeno: 09 Apr 2006 21:48    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pač sosed ima 412-ko in mu je po enem klancu obstal cca 14%. vem da je ni moč sežgati, ampak kaj ti to pomaga če sred klanca ne moreš speljati ali pa priti na vrh silosa s prikolico? Pa mislim če narediš z enim traktorjem letno 1000 delovnih ur, da ga kar dobro poznaš!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

JCB FAST TRACK
Moderator & Foto leta 2009


Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16
Prispevkov: 1883

PrispevekObjavljeno: 09 Apr 2006 21:57    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Lej nič ne rečem se zgodi, lahko pa je tudi dejstvo da je enostavno pripel preveliko prikolic za "premajhen" traktor ali če želiš obratno!

Tudi mojemu sosedu se je zgodilo isto (FENDT 150km, brez vario menjalnika), in je preprosto ugotovil da je na prikolico naložil preveč, oz. je bil klanec "prehud", pa tudi drugi sosed je probaval z 180km JCB-jem, pa tudi ni šlo!?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

kmet
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32
Prispevkov: 1157

PrispevekObjavljeno: 09 Apr 2006 22:04    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


potem mora pa kopat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Poljanc
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 09.02. 2006, 12:18
Prispevkov: 520
Kraj: Poljanska dolina (Škofja Loka)

PrispevekObjavljeno: 09 Apr 2006 22:07    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Jaz mislim da je FENDT napredna tehnologija sploh vario in poleg tega še zelo kvaliteteni traktorji. Glede novih tehnologij so pri FENDT vlečni konj.
Kar se pa tiče VALTRA pa je to gotovo zelo kakovosten klasičen stroj, ki ima vse sklope zelo dobro narejene in optimizirane z elektroniko ali brez ni pa v njemu kakšna najnovejša tehnologija. Glede zanesljivosti lahko tudi prekaša FENDTovo.
Kopiranje enih od drugih pa ni posledica kopiranja, ampak tega, da so obe znamki v isti korporaciji. Kadar se podjetja povežejo znotraj korporacij slej ko prej pride do prisilnega ali pristnega sodelovanja pri razvoju. Kapital in lastniki vedno težijo k zmanjševanju stroškov in večjemu dobičku. Posledica tega je tudi, da zaradi tega veliko znamk pod tako streho preprosto preneha obstajati.
Moje mnenje. Lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Zetor
Ustanovitelj Traktor foruma


Pridružen/-a: 05.01. 2006, 22:58
Prispevkov: 596

PrispevekObjavljeno: 10 Apr 2006 20:06    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Poljanc je napisal/a:
Jaz mislim da je FENDT napredna tehnologija sploh vario in poleg tega še zelo kvaliteteni traktorji. Glede novih tehnologij so pri FENDT vlečni konj.
Kar se pa tiče VALTRA pa je to gotovo zelo kakovosten klasičen stroj, ki ima vse sklope zelo dobro narejene in optimizirane z elektroniko ali brez ni pa v njemu kakšna najnovejša tehnologija. Glede zanesljivosti lahko tudi prekaša FENDTovo.
Kopiranje enih od drugih pa ni posledica kopiranja, ampak tega, da so obe znamki v isti korporaciji. Kadar se podjetja povežejo znotraj korporacij slej ko prej pride do prisilnega ali pristnega sodelovanja pri razvoju. Kapital in lastniki vedno težijo k zmanjševanju stroškov in večjemu dobičku. Posledica tega je tudi, da zaradi tega veliko znamk pod tako streho preprosto preneha obstajati.
Moje mnenje. Lp


bi se kar strinjal, prav si povedal!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov

Traktor frik
Moderator


Pridružen/-a: 06.03. 2006, 18:19
Prispevkov: 523
Kraj: Litija- okolica

PrispevekObjavljeno: 12 Apr 2006 20:37    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Dragi Kmet!

Poglej, ti praviš, da ti z Valtro ni potrebno 'dol' prestavljat ko pelješ v klanec. Normalno da ne, ker ima ta stroj polavtomatski menjalnik, ki s pomočjo silicijevih možganov prepoznava različne pogoje vožnje in temu primerno pretika prestave, vendar le v okviru izbrane skupine! Ko pa mu zmanjka prestav v skupini, moraš pa ti 'ručicama' pretakniti v nižjo skupino prestav. Confused
No dragi moj pri Fendtu pa ni teh problemov, ker ima mašina popolnoma avtomatski menjalnik Exclamation Very Happy Very Happy Shocked
Ne moreš in ne boš me prepričal, da se s tem strojem ne da v 14% klanec speljat Exclamation Exclamation
Namreč Valtri bo zmanjkalo prestavnih razmerij za te vaje Fendtu pa žal ne, ker je to 'neskončno' variabilni menjalnik. In ni Evil or Very Mad , da nebi mogel speljat!
Seveda pa ne smeš pretiravat s priklopnimi vozili! Namreč noben proizvajalec traktorjev ne poda največje dovoljene teže priklopnega vozila za brez veze Exclamation Verjemi mi, da vse stestirajo, in na podlagi testov podajo omejitev, s katero ti garantirajo, da bo stroj delav brez problemov v vseh mogočih in nemogočih razmerah! Exclamation

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 12 Apr 2006 21:20    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pa 14% (14%=7,97°) klanec sploh še ni tako hud. Da je cesta še normalna ima lahko nekje do 20% (20%=11,3°).

Ne vem kako pa je pri tistih s turbinsko sklopko. Samo je gotovo tako preračunano, da ni nič slabše, kot če bi imel samo normalno sklopko.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

FFarmer
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56
Prispevkov: 3562

PrispevekObjavljeno: 13 Apr 2006 08:23    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Geotrac 60 je napisal/a:
Pa 14% (14%=7,97°) klanec sploh še ni tako hud. Da je cesta še normalna ima lahko nekje do 20% (20%=11,3°).

Ne vem kako pa je pri tistih s turbinsko sklopko. Samo je gotovo tako preračunano, da ni nič slabše, kot če bi imel samo normalno sklopko.


mi mamo 2 fendta s turbo sklopko in ni nobenga problema u klanc, sam kokr mam jz izkušnje je najbolš, da če pelješ kej težkega, dat v prestavo nižje pa z večjimi obrati pelat. sicer se pa ustav, če hočeš spelat v višji prestavi, kot se je sicer možno pelat v tak klanc. jz lahk zaklučm, da je turbo sklopka sigurno plus pri traktorju, predvsem ker sepljuje zelo gladko...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 13 Apr 2006 09:21    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


FFarmer je napisal/a:


mi mamo 2 fendta s turbo sklopko in ni nobenga problema u klanc, sam kokr mam jz izkušnje je najbolš, da če pelješ kej težkega, dat v prestavo nižje pa z večjimi obrati pelat. sicer se pa ustav, če hočeš spelat v višji prestavi, kot se je sicer možno pelat v tak klanc. jz lahk zaklučm, da je turbo sklopka sigurno plus pri traktorju, predvsem ker sepljuje zelo gladko...



A pa potem lahko pospešiš in daš v višjo prestavo, ali moraš voziti v nižji in z več obrati, če želiš voziti dovolj hitro?
Najbrž ne? Verjetno mora olje v turbo sklopki imeti dovolj veliko hitrost, da sklopi oba dela skupaj.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> AGCO Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Naslednja
Stran 5 od 7

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.