Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Kaco d.o.o V.I.P
Pridružen/-a: 07.01. 2007, 16:36 Prispevkov: 436 Kraj: Slovenj Gradec
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
new holand cnh Traktorist
Pridružen/-a: 07.08. 2007, 12:00 Prispevkov: 106
|
Objavljeno: 15 Avg 2007 09:39 Naslov sporočila: |
|
|
jst tako povem kakor so mi povedali |
|
Nazaj na vrh |
|
|
new holand cnh Traktorist
Pridružen/-a: 07.08. 2007, 12:00 Prispevkov: 106
|
Objavljeno: 15 Avg 2007 09:41 Naslov sporočila: |
|
|
no jst se nebom kregu ker se ni vredno |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 15 Avg 2007 21:06 Naslov sporočila: |
|
|
Točno fantje...ni se vredno kregati kdo ima prav, saj so zadeve velikokrat zelo komplicirane.
Zadeva je sledeča: tako Steyr Kompakt kot New Holland TN-DA uporabljata enake motorje in sicer se jim pri 3-valjnih modelih reče "CNH motor tip Iveco 8035" , pri štirivaljnih pa so to samo CNH tip F4CE (osnova pa so tudi tu prejšnji motorji Iveco), saj ima CNH svoj razvojni oddelek za motorje, ki jih razvija naprej traktorjem primerno. V bodoče se zaradi novih okoljevarstvenih predpisov predvideva, da se bodo vsi imenovali NEF motorji (New Engine Family), pri večini pa bo še vedno veljal kot predhodnik oz. kot pravijo angleži "Parent Engine" - Iveco!
Ob tem pa je potrebno vedeti, da je lastnik tako skupine CNH kot tudi Iveca korporacija Fiat in iz tega izhajajo tudi te povezave.
Določeni modeli v skupini CNH (Case New Holland) pa so še vedno opremljeni s finskimi motorji SisuDiesel, prej pa so se imenovali motorji Valmet in so bili v nekaterih Steyr-jih in kasneje še v Case-ih, ko je Case prevzel Steyr-ja. Medtem je Fiat prevzel traktorski del Ford-a in nastal je New Holland, ta pa je zopet pozneje prevzel Case-a in z njim dobil še Steyr-ja. Sodelovanje pa sega že nazaj v leto 1986, ko sta se za sodelovanje pri razvoju sodobnih novih motorjev odločila Steyr in Valmet. Steyr se je nato pod pritiskom večinskih delničarjev, avstrijske in nemške banke, začasno moral odločiti za sodelovanje z Deutz-em, a se je leta 1993 vrnil k Fincem. Valmet je v vmesnem času motorje razvil do konca.
Lastnik firme SisuDiesel pa je od leta 2004 korporacija AGCO, ki pa je lastnik Fendt-a, MF-a, Valtre, Challengerja. Konkurenca prodaja motorje konkurenci!!! Francoske MF-e je Valmet pričel oskrbovati že leta 1988)...
Kot vidite povezav ni konca in le malokdo jih pozna, brez da bi kam pogledal...
Zato je v bodoče bolje postaviti kakšno vprašanje na forumu, kot pa mlatiti prazno slamo in se prerekati. Če bomo lahko, vam bomo vedno postregli z informacijami, na žalost pa tudi mi ne vemo vsega |
|
Nazaj na vrh |
|
|
markec Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 23.08. 2006, 09:56 Prispevkov: 746 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 18 Sep 2007 12:03 Naslov sporočila: |
|
|
Kakšen motor ima potem Case JX1090U? Če se ne motim je to TL-A serija NH? Pred nekaj leti smo namreč skoraj kupili TL100 in zato takoj prepoznam obliko in notranjost. Motorji so skozi enaki ali so jih v zadnjem času kaj spreminjali? Bral sem namreč na enem nemškem forumu, kjer je lastnik pisal, da je imel 3,5 L motor, ki je bil dokaj "švoh" in po posegu na servisu kjer so povečali moč (kako pa ne vem...) je bolj zadovoljen. Po katalogu vidim, da so sedaj volumensko večji motorji. Hvala.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 18 Sep 2007 13:11 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TL ali TL-A ali katerakoli druga (barvna) verzija tega traktorja, je vedno imel, ima in bo še imel iveco motor.TL je imel 3,9l, TL-A pa 4,5l motor.Brez turbo polnilnika (verzija 70 in 80km) verjetno res ni najbolj živahen. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
markec Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 23.08. 2006, 09:56 Prispevkov: 746 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 18 Sep 2007 14:04 Naslov sporočila: |
|
|
In kakšne so kaj izkušnje s temi 4,5L motorji? So ok, mogoče kakšni "felerji"? Hvala.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 18 Sep 2007 16:18 Naslov sporočila: |
|
|
Po 100 urah imam zelo dobre izkušnje, pozna se, da ima turbo in veliko navora.Poraba je tudi zmerna, drugačna tudi ne bi smela biti, ker velik motor poganja majhen traktor, natančno še nisem meril (povprečno mislim da okoli 5l na uro, v glavnem dela na njivi).O kakšnih napakah bi po 100 urah seveda težko govoril, to se bo pokazalo čez leta pa tudi sicer mislim da je motor pri tem traktorju verjetno zadnja stvar, kjer lahko pride do problemov.Je pa osnova tega motorja CNH enaka kot pri steyrju 4115 profi, ki je lani pri Landwirtovem testu na področju motorjev pometel z vso konkurenco (absolutno najbolj zmolgjiv motor z absolutno najnižjo porabo na testu). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
markec Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 23.08. 2006, 09:56 Prispevkov: 746 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 18 Sep 2007 21:36 Naslov sporočila: |
|
|
Sem se danes pogovarjal s prodajalcem, ki tudi servisira in mi je zatrdil podobno kot si napisal. Predvsem porabo je izpostavil, ki je baje res ugodna.
Kateri model traktorja pa imaš New holland TD?
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 18 Sep 2007 21:50 Naslov sporočila: |
|
|
Tega:
TN95DA |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|