Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Bog nam pomagaj
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Kmetijska politika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

mainman
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21
Prispevkov: 2020

PrispevekObjavljeno: 21 Avg 2024 05:47    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Boštjan, lepo si povzel bistvo, se strinjam, hkrati pa zadnja dva odstavka vse povesta. kul

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Dolinar
Vajenec


Pridružen/-a: 07.03. 2024, 19:53
Prispevkov: 15

PrispevekObjavljeno: 21 Avg 2024 20:46    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pred sto leti je 90% ljudi delalo v primarnih dejavnostih (kmetijstvo, gozdarstvo, ribištvo,...). Danes je odstotek več kot obrnjen. Mali odstotek ljudi skrbi za osnovne dobrine. Če gremo vsi v sonaraven sistem, eko sistem in ne vem kaj še vse so si izmislili bo takoj primanjkljaj vsega. Ljudje hočejo komfort. In to se nekje pozna. Odtis.
Sicer pa je Zemlja pikica v primerjavi s soncem. Sonce doživlja blazne erupcije. Še manjša pika je nas planet v primerjavi z vesoljem. Kdo torej bolj vpliva na koga.? Moja Liska, ki prdne je osnovni problem.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

b-pod1
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06
Prispevkov: 1320

PrispevekObjavljeno: 22 Avg 2024 05:08    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Dolinar je napisal/a:
Moja Liska, ki prdne je osnovni problem.

Seveda, ker s tem onesnažuje okolje s toplogrednimi plini. Ker je jasno, da toplogredni plini pospešujejo podnebne spremembe. Očitno pa je neka združba ljudi odločila, da je treba zmanjšati to zadevo tam kjer se je pričakovalo najmanj odpora in tam kjer bo zadeva prizadela čim manj industrijskih korporacij in ljudi, ki so sposobni organizirati velike proteste (mestna populacija).
Zdej pa odpri Flightradar24 preštej letala in upoštevaj, da velik potniški (ali tovorni) Jet avion v prvi minuti pri vzletu porabi 1-1,5 tisoč litrov goriva. Odvisno od velikosti, zasedenosti letala, nekatera tudi mnogo več.
Hitro ti je lahko jasno, da tule nekaj ne štima. Sploh pa, če potem odpreš še kakšno spletno kamero 6 pasovnih AC in začneš šteti avtomobile

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

b-pod1
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06
Prispevkov: 1320

PrispevekObjavljeno: 22 Avg 2024 05:13    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Električni avtomobili...: Sredstvo za ohranitev življenjskega udobja množic urbanega prebivalstva na enakem nivoju, da ne pride do protestov in hkrati (zaenkrat zgolj navidezno ) očistiti zrak v mestih.
Pa nimam nič proti el. avtomobilom, da ne bo pomote.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

mainman
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21
Prispevkov: 2020

PrispevekObjavljeno: 22 Avg 2024 05:47    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Dokler se bodo ljudje vozičkali naokoli z jahtami, letali, dokler se bo hrana in ostalo vozilo z nekaj 1000 km oddaljenih krajev, dokler se bo potrebno v službo vsak dan voziti nekaj 100km, dokler bomo imeli take železniške in avtobusne povezave kot jih imamo, dokler je ceneje da pralni stroj po nekaj letih daš na odpad kot ga popravljaš, ..., je tvoja liska najmanjši problem.

Spravili so se na kmeta ker je najlažje. Najprej se je uničilo malega kmeta, da se zmanjša število glasov, ki se lahko dvignejo, zdaj pa se gre naprej.

Nemec, francoz, ... se ne bosta spravljala na svojo industrijo. Jih pa nič ne moti če uničijo našo industrijo saj smo tako ali tako samo kolonija za izčrpavanje in plansiranje odpada, ki ga producirajo.

Glede elektrifikacije, verjetno se tile bedaki, ki nam tole vsiljujejo, vsaj delno zavedajo da je planet okrogel in da to kar dela kitajec z svojim okoljem prej ali slej pride tudi do nas. Enako velja za srba, kjer se na veliko sili v kopanje litija in uničevanje narave, vse za EU, vse za avtoindustrijo, ki postaja mrtev konj. Naj nemec kopa litij na svojem dvorišču.

Naš glaven problem je, da nas je preveč, da preveč porabimo, da se gremo prevelikega luksuza. Še večji problem je pa požrešnost posameznikov oz. kapitala, kot to radi pravijo nekateri. Delo je izgubilo pomen in vsak samo gleda kako bi koga opeharil in na lahek način zaslužil in dobro živel. Vse to se pa dela tako, da se krade nam, ki delamo, ki nekaj ustvarjamo, ki si verjetno še zaslužimo da živimo na tem planetu.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

IvanK
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 12.04. 2019, 09:47
Prispevkov: 465
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: 22 Avg 2024 07:41    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Nemški in francoski kmet je pokazal, kaj si misli o eko fašizmu.
Se spomnite (tega je bilo zelo malo prikazano v EU medijih):

https://www.youtube.com/watch?v=8O63dkHMX1g
https://www.youtube.com/watch?v=yvk6BvkWoMg
https://www.youtube.com/watch?v=YCnuWZo3TZA
https://www.youtube.com/watch?v=vsUD4QzDZkg
https://www.youtube.com/watch?v=4eL5EwRjz_8
https://www.youtube.com/watch?v=Xsn-E6loWAg

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

popit
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 31.03. 2011, 20:22
Prispevkov: 355
Kraj: Rovtar

PrispevekObjavljeno: 22 Avg 2024 07:46    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Zanimiva zgodba je okrog električnih vozil in sem službeno kolikor toliko v bližini te zgodbice, zato lahko malo pokomentiram.
Našla se je skupina entuziastov z željo po zaslužku in teoretično ugotovila, da električni avtomobil nima izpuha, posledično je bil za njih ''zelen'' in bi iz tega lahko naredili zgodbo ter jo prodali.
Poenostavljeno, vendar zgodba kar drži.
To se je preneslo potem na del politike preko lobiranja, aktivisti pa so velikokrat le vojščaki pri pretvorbi besed v denar, seveda z določenimi koristmi. Ko trg postane velik in zanimiv, se promet poveča v neslutene višave, propaganda pa prav tako.

Ideje se danes predajajo dražje od konkretnih izdelkov. Dobre zgodbe, pa naj si bodo še tako realno neizvedljive, furajo večji del gospodarstva...žal! Dve leti nazaj sem bil službeno v Berlinu na sejmu elektro komponent, kjer smo prisotni tudi sami kot dobavitelji v e-mobilni komponenti.
Polovica ali pa še več izdelkov je še v fazi prototipov, veliko jih niti fizično ne obstaja, pa se v ozadju že kalkulira dobičke, promet,...
Nekaj let nazaj je k meni prišel prodajnik, da izdelam študijo izvedljivosti izdelave elektromotorja po risbah nekega večjega nemškega kupca. Po trenutnih znanjih in zmožnosti opreme na trgu, izvedljivost po nihovih zahtevah ni bila mogoča, kar sem tudi poročal nazaj. No vseeno je naš prodajnik kupcu sporočil, da smo interesenti in da bomo lansirali ponudbo za izdelavo. Meni je bilo sporočeno, da bomo o tem projektu resneje debatirali šele čez 5 let in da do takrat bo sigurno tudi oprema toliko napredovala, da bomo komponente lahko izdelali. Projekt je bil vključen v naše bilančne prognoze, številke so se odvrtele, denar zakrožil, pa čeprav se v realnosti ni naredilo čisto nič.
Drugo leto naj bi prej omenjeni projekt ''zaživel'', revolucionarnega fizičnega napredka žal medtem ni bilo kakor so nekateri napovedali, projekt še vedno v grafu rasti podjetja in se idejo prodaja dalje kot del inventarja...

Elektromobilnost je deloma uresničljiva za manjše avtomobile, skuterje, kolesa, skiroje in podobno drobnarijo. Žal pa se je zaradi fokusa samo v to branžo, zamudila priložnost glede razvoja na alternativah (vodik).
JCB naprimer je edini, ki ga poznam, da se je resno lotil tega:
https://www.youtube.com/watch?v=H6_qAta3Gk8&t=7s

Vzhodnjaki so postali monopolisti na področju elektrifikacije in si lastijo dobršen del surovin. Seveda jim ni interes krepitev zahoda z njihovo pomočjo, zato se v ozadju bije kar konkretna vojna za cene surovin. VW ima v primerjavi z azijci 20% višjo ceno že v izhodišču, ker so poddobavitelji primorani kupovati surovine vzhodno od nas. Tukaj je že vnaprej izgubljena bitka. Nekateri so poskušali z združevanjem, ampak tudi to se ne bo izšlo, saj je EU za njih palčki.
EU je zaspala pri vzgoji tehničnih kadrov, posledično že osnovno znanje po terenu pada, ni pa še kritično. Je pa trenutno znanja še zadosti in je sama kakovost (kontrola izdelave) zaradi izredno strogih varnostnih standardov na dokaj visokem nivoju. Pr nas ga skoraj ni izdelka brez 100% kontrole do skoraj absurdnih razsežnosti preverjanja izdelkov. Odpoklici zaradi estetskih napak so dnevno na tapeti, pa velikokrat nimajo vpliva na funkcionalnost. Posledično je zaradi borokracije in tudi nezmožnosti ocenitve mej do kje je res dober izdelek, po firmah zaposlenih že skoraj več kakovostnikov/kontrolorjev/managementa, kakor pa je samih inžinirjev in proizvodnih delavcev. Tudi s tem, ko hote in nehote množimo ''birokratski aparat'', sami sebi dvigujemo ceno izdelka, kar moramo končno plačati tudi pri nabavi novega avtomobila.
Zato vedno pravim, da kvaliteta izdelave in sam nadzor še nikoli nista bila na višjem nivoju, ampak to ne pomeni, da so vsi avtomobili iz leta v leto bolj vzdržljivi! Veliko je odvisno tudi od same zasnove ter šparanju na nekaterih področjih zaradi drugih potreb... Žal si kupci bolj želimo ugodja v vožnji in tega, da se vse lahko upravlja na gumbe ali glas, kakor pa kakšna je debelina pločevine na vratih, šasiji - eno ali drugo. In tudi to industrija mora upoštevati, drugače prodaje ni. Zaradi izrednih strogih varnostnih standardov si ne moremo privoščiti, da bi obstajal del na avtu, ki bi imel predviden rok trajanja. Se pa na trajnostnih testih preverja število intervalov/ciklov in so nekako omejeni (v strojništvu so zmeraj limite, ker drugače se matematično ne izzide). Ti intervali so navadno postavljeni zelo visoko, vsekakor pa mnogo višje od jugeca in stooenke Wink

Torej eko sektor si moramo predstavljati kot ogromno križarko. Toliko prodanih zgodb, idej, poslov in denarja je prisesanega na njej, da bo zaradi ekonomskega interesa kar nekaj časa obračala, predno bo obrnila v drugo smer.
Elektrifikacije je verjetno prvi primer v zgodovini, ki ni bil narekovan s strani trga, ampak s strani investitorjev. Skratka nismo si mi kupci zaželeli teh avtov, ampak ''prodajlaci zgodb''. Zato zgodba ni pristna ampak polna absurdov in se sploh ne moremo dotakniti resničnih problemov povezanih z ekologijo, prav tako trg ne deluje kot bi drugače deloval.
Dokazano je, da smo ljudje pospešili ogrevanje planeta, ki se bi verjetno zgodilo tako ali tako. Problem je, ker se to odvija tako eksponentno hitro, da niti najbolj prilagodljivo bitje - človek, ne more slediti temu tempu. Pa ni problem samo avtomobil, problem je standard ki bi ga radi živeli. Kateri pa zahteva enormne resurse za svoj obstoj, od enormne porabe električne energije, do mase odpadkov, ki so v uporabi le nekaj minut, za njihovo izdelavo pa porabimo ogromne količine virov...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

b-pod1
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06
Prispevkov: 1320

PrispevekObjavljeno: 22 Avg 2024 13:43    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


popit je napisal/a:

Elektromobilnost je deloma uresničljiva za manjše avtomobile, skuterje, kolesa, skiroje in podobno drobnarijo. Žal pa se je zaradi fokusa samo v to branžo, zamudila priložnost glede razvoja na alternativah (vodik).
JCB naprimer je edini, ki ga poznam, da se je resno lotil tega:
https://www.youtube.com/watch?v=H6_qAta3Gk8&t=7s


Elektromobilnost ima prihodnost, o tem ni dvoma. Kar nekaj razlogov je za to. Električni avto je relativno enostaven, če odmislimo baterijo in krmilno elektroniko, ki pa se nahaja v manjši obliki tudi v IC avtih. Je energetsko bistveno bolj učinkovit od avta z IC motorjem. Samodejna vožnja v kombinaciji z EL avtomobilom je izvedljiva in že funkcionira. Ne še idealno, ampak zadeva je na trgu in vsako leto bo bolj izpopolnjena. Ko bo človeštvo uredilo proizvodnjo EL, bodo EL avti zelo čisti. Pa še mnogo je teh prednosti, ki pa trenutno zaradi stopnje razvoja še niso vidne in se jih ne da v celoti koristiti.

PS: Težka gradbena mehanizacija, težki tovorni promet, ladijski promet, težka letala... To nikoli ne bo laufalo na baterije, torej izključno na baterijski pogon. Tu je polno drugih možnosti. Gorivne celice, kurjenje vodika v IC motorjih (JCB ima to razvito do polne uporabnosti) in podobne zadeve.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Tilen123
Vajenec


Pridružen/-a: 07.07. 2020, 19:22
Prispevkov: 39

PrispevekObjavljeno: 23 Avg 2024 08:08    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


popit je napisal/a:


PS: Težka gradbena mehanizacija, težki tovorni promet, ladijski promet, težka letala... To nikoli ne bo laufalo na baterije, torej izključno na baterijski pogon. Tu je polno drugih možnosti.


Uporabljajo že dolgo dolgo časa Električne motorje + Baterije + Dizel motor za elektriko.

Se jim reče "Diesel-electric" in potrebujejo Električne motorje, ker navadna IC mašina ne more proizvesti zadosti Navora, da se vozilo sploh lahko premakne, ker ima tojšno težo. Vsi Mining Dump Truck-i so Diesel-electric.

Potem zdaj na čisto enak način, ko so ti Rudarski tovornaki narejeni, Edison Motors ustvarja Diesel-electric Tovornjak za transportne namene in zaradi tega Diesel-Electric mašine, ne boš rabil izgubljat časa in dometa, kakor navadni tovornjak.

Poglejte si jih na Youtubu, kar redno dajajo posnetke ven in so zelo zanimivi.

Za druge firme ne morem še nič govort, ker so skoraj vsi še v istem stadiju razvoja in še nimajo izdelkov zunaj ali se ne ve kaj dosti o njih.

Kar se tiče Gradbene mehanizacije, pa bi tudi lahko začela vsaj ta manjše stvari spreminjati v samo Električno, ta velke pa v Vodikovo "Fuell cell" tehnologijo.

Enako bi za tovornjake bilo zelo vredu in bi bilo dejansko izvedljivo, da se jih naredi v Vodik "Fuell Cell" in se na kritične večja območja postavi Napajalne postaje za vodik.

Npr. V večjih mestih, se ima Deponijo/Parkirišče za take tovornjake in se lehko samo nafilajo. Potem se jih ima na večjih transportnih lokacijah, kakor npr. Luka Koper itd.

Pa se jih ima tako 1 ali 2 v vsakem večjem mestu ali pa večjih lokacijah. Imajo itak enak domet (1000km+) in se lahko sproti ustavjo v eni od teh lokacij.

Zakaj tolk rinem za "Fuell Cell" tehnologijo?

Ker trenutno glih da, zagotavljamo zadosti Litija za trenutne potrebe v marketu in vsako leto se te potrebe samo stopnujejo in čez par let (do 2030), ne bomo več imeli dovolj litija, kakor bi ga potrebovali, da sploh ne začenjam, kako več kilometrov okoliške narave Litijski rudnik uniči.



Kar je tudi prihodnost, je sintetično gorivo, katerega razvija Porsche in z uporabo Jedrske energije in ostale ne fosilnih goriv, lahko proizvajamo to sintetično gorivo za srkanjem CO2-ja iz ozračja in ga nato v tovarni spremenijo v gorivo. S tem bi postali CO2 neutralni (ne proizvajamo novega CO2-ja)

Citiram:
kurjenje vodika v IC motorjih


Vodikove IC mašine so zelo neučinkovite. Vodikove IC mašine imajo od 20% - 40% izkoristka, na razliko od Fuell Cell, ki ima od 40% - 60% izkoristka.

Ne vidim prihodnosti z IC mašinami na Vodik.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

cebelar5
Izjava leta 2011


Pridružen/-a: 16.06. 2010, 17:57
Prispevkov: 1090
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 23 Avg 2024 08:42    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Tale tema je pa daleč prišla od začetnih postov, ampak super, da se še vsaj nekaj forumovcev ukvarja s pisanjem postov.

Sam nisem tako prepričan v elektromobilnost, kot prihodnost prometa. Samovozeči avtomobili so lahko na kakršen koli pogon.

Ladijski promet bi lahko bil na jederski pogon. Če imajo letalonosilke in podmornice, lahko imajo tudi velike tovorne ladje. Veliki ladjarji bi si kamot privoščili takšno floto.

Pa spet se moramo vrniti v 6. razred OŠ in ponoviti o fotosintezi. Elita se to ves čas zaveda, zato pa prodaja kupone CO2. Prejemniki tega denarja bi morala biti vsi tisti, ki imamo zelene površine, ne samo gozd, tudi travnik. Ampak ni takšen problem CO2 ki ga je zelo malo, celo ena najnižjih ravni odkar se izvajajo meritve. Večji problem je ozon in tanjšanje plasti ozona, ker na ta način ima sonce vedno večjo moč in je vedno več UV sevanja, kar škoduje tako rastlinstvu kot živalstvu. Zadnje erupcije vulkanov, k temu še kako pripomorejo. Saj gre v zrak ogromno pepela, žvepla in drugih ogljikovodikov, ki nase vežejo kisik, zaradi česar se razbija tudi ozon, kar pripomore k segrevanju ozračja, klimatskim spremembam, itd. Bistveno bolj kot ves promet. Ampak to je že nova tema.

Povrnimo se h kmetijstvu. Treba se bo povezat, po posameznih panogah, ne pa nasplošno.

lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Kmetijska politika Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Naslednja
Stran 16 od 19

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.