Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1071 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 03 Jul 2024 04:41 Naslov sporočila: |
|
|
"Solis je po karakteristikah kar resna zadeva. Teža stroja je pri 50ks krepko nad 2 toni, transmisija carraro (licenca), motor licenca Zetor, ..."
Torpedo je tudi bil po licenci Deutz-Fahr in bi ga težko postavil ob bok k nemškemu Deutzu.
Farmtraci imajo original Perkins motorje in Cerraro menjalnike inprednji pogon. Nisem slišal nevem kaj vrhunskega od njih.
Licenca ne pomeni tako veliko kot si marsikdo predstavlja. Čeprav menim (brez izkušenj, samo po informacijah), da sta Solis in Farmtrac med boljšimi v tej poplavi "nepreverjenih" znamk. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
popit Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.03. 2011, 20:22 Prispevkov: 355 Kraj: Rovtar
|
Objavljeno: 03 Jul 2024 06:25 Naslov sporočila: |
|
|
BOŠTJAN je napisal/a: | "Solis je po karakteristikah kar resna zadeva. Teža stroja je pri 50ks krepko nad 2 toni, transmisija carraro (licenca), motor licenca Zetor, ..."
Torpedo je tudi bil po licenci Deutz-Fahr in bi ga težko postavil ob bok k nemškemu Deutzu.
Farmtraci imajo original Perkins motorje in Cerraro menjalnike inprednji pogon. Nisem slišal nevem kaj vrhunskega od njih.
Licenca ne pomeni tako veliko kot si marsikdo predstavlja. Čeprav menim (brez izkušenj, samo po informacijah), da sta Solis in Farmtrac med boljšimi v tej poplavi "nepreverjenih" znamk. |
Boštjan, tole je bilo iztrgano iz konteksta. Nikjer ne hvalim ali pa navijam za ''licenčne'' znamke, dejstvo pa je, da nas ni malo, kateri od plače trgamo za ta ''hoby'' in še kako gledamo širše po trgu tako rabljenih, kakor tudi ''licenčnih'' strojev zaradi nenormalnih cen. Jaz imam še ''Romuna'' in manjšega ''Hrvata'' doma s katerima podelam vse in zame več kot zadostujeta... Gledam pa vedno po zamenjavah, saj je potrebno s časom (beri varnostjo) naprej, prav tako se bosta enkrat dokončno utrudila.
Glede kakovosti rezervnih delov za starejše znamke ne bom izgubljal besed, tako da bomo v naslednjih letih zagotovo primorani v menjave...ampak če bo vse novo nad 30k€, potem vemo kje smo in bomo primorani gledati tudi proti ''vzhodu''. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 03 Jul 2024 06:48 Naslov sporočila: |
|
|
Problem je, da so tudi vzhodni stroji že vse čez 30k. Žalostno, za nas male ostaja samo še rabljen roba, pa še te si večkrat ne moremo privoščiti z dohodkov kmetije. Že tako drag hobi postaja samo še dražji. Problem je tudi, da je trg rabljenh strojev v totalnem razsulu, za vsaka jajca z 5+k ur zahtevajo čez 30k, toliko ni stal ko je bil nov. Sem včeraj gledal enega steyr-ja.
Kar se pa tiče znamk, malo dražji ti je kioti, je tudi ena opcija, pa kakšen NH 4.S model če gledaš znamko, mislim pa da ga delajo turki. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
IvanK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.04. 2019, 09:47 Prispevkov: 465 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 03 Jul 2024 07:53 Naslov sporočila: |
|
|
Pred nekaj leti, mislim da 2020, je kolega kupil NH Made in Turkey, vse mehansko (menjalnik, hidravlika,...), mislim da 60KS, cena okrog 40 k€.
Traktor dela, se mu pa vidi izvor, je npr. dodajal podložke na zavorne pedale, da imajo manj lufta in podobne zadeve. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 03 Jul 2024 08:54 Naslov sporočila: |
|
|
Pred leti sem se pogovarjal s kmetom, ki je imel vsaj 3 Landinije, dva velika in enega manjšega, ne vem oznako, ampak manjša zadeva s cca 50km. Povedal je, da je tamali narejen nekje v Indiji in, da je razlika med Made in Italy in tamalim milo rečeno zelo velika. Sicer je malega uporabljal za po dvorišču, pa je rekel, da za kaj drugega itak ni uporaben. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
popit Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.03. 2011, 20:22 Prispevkov: 355 Kraj: Rovtar
|
Objavljeno: 03 Jul 2024 09:04 Naslov sporočila: |
|
|
Še kako se manjka na trgu kakovosten mehanski traktor, moči okoli 50-60ks, 2000kg+ mase,z inverterjem, normalnih dimenzij (ne vinogradniški tip, kjer je potrebno prilagajanje priključkov..), hitrostjo 30kmh, št. prestav 10+10, enostavna močna hidravlika, 4x4 obvezno,... s ceno okoli 20k€...brez posebnega luksuza v kabini, seveda z osnovno ventilacijo. Povsem zadosti za nas samooskrbne in malce večje kmetovalce kateri delamo po 200ur/leto in bi lahko potem pomenjali vso zastarelo tehniko.
Je pa kar žalosto, ko ti na sejmu prodajalec govori o ugodnem stroju za 30k€+, in se niti zaveda ne, kako težko je sploh priti do 20! Kdo si sploh še lahko privošči take nakupe se sprašujem? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
popit Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.03. 2011, 20:22 Prispevkov: 355 Kraj: Rovtar
|
Objavljeno: 03 Jul 2024 09:13 Naslov sporočila: |
|
|
b-pod1 je napisal/a: | Pred leti sem se pogovarjal s kmetom, ki je imel vsaj 3 Landinije, dva velika in enega manjšega, ne vem oznako, ampak manjša zadeva s cca 50km. Povedal je, da je tamali narejen nekje v Indiji in, da je razlika med Made in Italy in tamalim milo rečeno zelo velika. Sicer je malega uporabljal za po dvorišču, pa je rekel, da za kaj drugega itak ni uporaben. |
Indijci in kitajci so danes po kakvosti nekje na nivoji IMT, UTB, Torpedo, Štore, ampak ker na slednje mi gledamo bolj nostalgično, jih dojemamo drugače. Ko sem bil mali, so se traktorji zelo šparali in velikokrat niso z njimi presegali dopustnih obremenitev, pa tudi uporabljalo se jih je precej redkeje kot pa danes, ko so veliko širše uporabni (ni bilo veliko priključkov, uporabljale so se manjše prikolice, nasplošno se ni mudilo z delom, raje se je delalo ročno pa stroj zagnalo v skrajni sili). Z današnjim načinom dela, priključki in tempom, se vsak od prej naštetih razleti po nekaj letih dela. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gtonek Vajenec
Pridružen/-a: 15.01. 2020, 22:48 Prispevkov: 15
|
Objavljeno: 03 Jul 2024 09:26 Naslov sporočila: |
|
|
Razvila se je fina debata,
Tudi pri meni hoby kmetija, gre se, da si olajsaš delo.
Malo je pomesal lovol z ugodnejšo ponudbo pri nas, po youtube pa zgleda tovarna kar na nekem nivoju.
Saj vsak svojega hvali ampak izdelujejo tudi precej močnejše traktorje. Kot ste napisali trg rabljenih traktorjev je pri nas slab, število kmetij se zmanjšuje....
Pri ogledu omenjenih traktorjev sta pa tu nekje, za ceno solis 60 je lovol 75km.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 03 Jul 2024 09:32 Naslov sporočila: |
|
|
IMT 542, čez 7k ur (pa vemo kako se štejejo ure), nikoli odprt in še vedno dela, dolgo čas prvi traktor na kmetiji za vsa dela, tudi težka. Marsikateri priključek prevelik ali pa na robu. Se ne morem strinjati, da se je kaj dosti šparalo.
Problem novodobnih igračk je, da ima 70KM, po gabaritih je pa to 40-50KM traktor, ljudje mislijo da lahko na njega obesijo večje stroje, pa smo tam. Samo poglejte te igračke, večkrat ima gume kot samokolnica. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
popit Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.03. 2011, 20:22 Prispevkov: 355 Kraj: Rovtar
|
Objavljeno: 03 Jul 2024 09:49 Naslov sporočila: |
|
|
mainman je napisal/a: | IMT 542, čez 7k ur (pa vemo kako se štejejo ure), nikoli odprt in še vedno dela, dolgo čas prvi traktor na kmetiji za vsa dela, tudi težka. Marsikateri priključek prevelik ali pa na robu. Se ne morem strinjati, da se je kaj dosti šparalo.
Problem novodobnih igračk je, da ima 70KM, po gabaritih je pa to 40-50KM traktor, ljudje mislijo da lahko na njega obesijo večje stroje, pa smo tam. Samo poglejte te igračke, večkrat ima gume kot samokolnica. |
so tudi izjeme, kakor bodo tudi pri kitjačkih naš tomo, kupljen za delanje hiše konec osemdesetih je doživel dve ''generalki'', pa nismo bili nikoli kmetje kupljen je bil z manjšim vitlom ter prikolico nosilnosti 1,5t. Menjalnik je nov, motor je nov, zadnji diferencial nov, volan nov, sredinski kardani že nekajkrat novi, sredina obnovljena, elektrika 3x menjana... Pa je delal samo prevoze peska, zemlje, kakšna prikolica sena, skratka nobena pretirana uporaba. Vitel je bil samo za oranje njive pa kakšen manjši hlod se je potegnil, drugače kardan ni bil rabljen. Pač prvih 10 let razen elektrike in zavor nobenih večjih posegov, potem pa je vsako drugo zimo šel k mojstru ali pa je bil v garaži v delih, da je preživel poletje...ampak se nismo nikoli preveč pritoževali, saj so kosi poceni, sam narediš večino,...skratka kakor tomosi Ampak če pa pogledam neodvisno, pa bi rekel, da niso kakšni presežki in so dokaj nežni stroji. Štore ima tudi ohoho težav z zadnjimi ''škornji'', menjalnikom, hidravliko, zavore so zanič, ampak dokler je večina kosov zanjga 10-50€, smo pripravljeni spregledati večino ur, katere se pusti za krpanje pred sezono
Je pa res, da današnje igračke imajo vse po vrsti navite motorje, mase pa nikjer. Masa lahko veliko pove o masivnosti in končni vzdržljivosti...ampak spet je tukaj veliko ''če'' |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|