Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Gtonek Vajenec
Pridružen/-a: 15.01. 2020, 22:48 Prispevkov: 15
|
Objavljeno: 30 Jun 2024 13:52 Naslov sporočila: Solis 60 vs lovol754 |
|
|
Pozdravljeni
Nekak se odlocam med tema dvema traktorjema.
Cena okrog 30000eur. Prosim za kaksen nasvet, sploh ce je kaksen lastnik. Za taksen denar na avttonet ne najdem nekaj uveljavljenega, pa da nima ohoho delovnih ur.
Prosim za kaksen nasvet
Lp Tone |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 30 Jun 2024 16:55 Naslov sporočila: |
|
|
Oba traktorja močno precenjena. To v realnosti ni vredno več kot 20k, si pa preprodajalci vzamejo kar lepo maržo.
Če nimaš sile išči nekaj rabljenega, včasih pride kakšen dober traktor na tržišče z malo urami, ali pa še boljše, da se ga kupi preden sploh pride v oglase.
Če je mala kmetija potem išči čimbolj enostavne traktorje, da lahko še sam kaj popraviš ali pa del zamenjaš brez da bankrotiraš.
Nisi pa nikjer napisal za kakšne namene točno iščeš traktor. Ti bo lahko kdo lažje pomagal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gtonek Vajenec
Pridružen/-a: 15.01. 2020, 22:48 Prispevkov: 15
|
Objavljeno: 30 Jun 2024 18:41 Naslov sporočila: |
|
|
Traktor itak ne bo izkoriščen, zamenjava za štore 504.
Preprodajalcem ne zaupam, ponudba pa zelo slaba. Kot si napisal veliko srece rabis, pred 7 leti sem imel z štoretom srečo. Sedaj bi pa kaj mlajsega......
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jales Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.08. 2012, 08:17 Prispevkov: 549 Kraj: Novo mesto
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
popit Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.03. 2011, 20:22 Prispevkov: 355 Kraj: Rovtar
|
Objavljeno: 01 Jul 2024 15:48 Naslov sporočila: |
|
|
Cene so poskočile predvsem iz naslova euro 5 motorjev, kar je danes zahteva za homologacijo. Na jugu so cene malenkostno drugačne kakor nekaj let nazaj, ampak praktično na prejšnjih nivojih...je pa tam dovoljen še euro 3 motor (izven EU). Je pa Solis glede na različne youtuberje nekako še najbolj kakovosten traktor vzhodnih znamk katere se prodajajo v EU. Naj bi bil boljši tudi od Impodana in ostalih ''kopij'' delanih v Turčiji in vzhodneje. Seveda južne korejce in japonce je potrebno iz te grupe izvzeti, saj so na popolnoma drugem nivoju. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 01 Jul 2024 16:23 Naslov sporočila: |
|
|
Če traktor potrebuješ za "resno kmetijstvo" kjer si vezan na vreme in moraš pospraviti npr. seno v par dneh lepega vremena, si poskušaj predstavljati kako bi izgledalo, da ti traktor za 20-30k€ mrkne ravno, ko bi ga potreboval. Pa čeprav drugače cele dneve stoji v garaži, takrat mora delati. V takem primeru jaz ne bi kupoval nekih na prvi pogled poceni, v resnici pa dragih približkov zahodnih traktorjev. Bolje nekaj zahodnega s 5000h, poservisiraš kar je treba in bo delalo še 3000h brez resnih težav. Pri teh kitajcih pa niti ne veš, če bodo deli vedno na voljo, niti, če bodo po normalni ceni. Poleg tega zahodnega čez 10 let še vedno brez težav prodaš, teh kitajcov pa nihče ne bo kupil ravno iz pravkar navedenih razlogov.
Za igranje po vrtu je pa seveda tole čisto ok zadeva. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 01 Jul 2024 17:59 Naslov sporočila: |
|
|
Definiraj "resno kmetijstvo". Če misliš kulake potem bo kupil fenda za 300k, pa mu vseeno lahko crkne. Je bila lani v okolici ena situacija da je na njivi stal skoraj nov kombanj in to celo sezono ker niso dobili dela. Vsaka znamka lahko crkne.
Za mene je nekoč bilo "resno" kmetijstvo pokositi 2ha travnikov in spraviti do dežja noter, pa se je delalo z dvema zjahanima traktorjema stara 30+let. Pa ni bilo mase samo za nekaj bal na hektar kot jih zdaj marsikdo pobira dol z mehanizacijo za 100+k eur in kasira subvencije.
Edina opcija je da imaš rezervne stroje ali pa dobrega ponudnika uslug oz. kolege, da ti vskočijo in pomagajo.
Glede delov, ohranjanja cene pa se strinjam. S tem da če misliš imeti stroj dlje časa je potrebno gledati tudi ceno servisov. Ni pomembno da je na koncu vreden nekaj tisočakov več, če si dal dvojno vsoto v servise. Zato sem predlagal iskanje nekaj rabljenega, ker kot vemo nam kmetom ne raste denar na drevesih, vsaki evro je potrebno nekajkrat obrniti in težko pokriješ že nekaj 1000 eur investicije, celo še si mali kmet. Če se je zdaj shajalo z štore vidim to kot dobro alternativo. Se pa vsak sam odloča. Vem za kmetije kjer imajo 10Ha zemlje pa še to večinoma v najemu, pa vozni park za 200k eur, in kmetije, ki toliko lastne zemlje delajo z dvema zjahanima traktorjema iz uvoza. Katera kmetija ima sploh potencial, da je rentabilna pa naj vsak sam odloči.
Pa brez zamere, prevelik luksuz špilamo z temi stroji in si zvišujemo cene, po drugi strani pa dajemo raznim socialašom razlog, da se spravljajo na nas. Nimamo brezveze skoraj v vsaki vukojebini vsaj enega prodajalca mehanizacije, pa vsem gre dobro. Da o preprodajalcih sploh ne govorim. Tudi naša miselnost glede rabljenih strojev je mimo, priznam, je tudi moja. Angležu, nemcu, američanu, ..., je jasno, da če kupi poceni rabljen stroj bo potrebno kaj popraviti, včasih tudi kar dosti, na koncu je vse odvisno od končne cene. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 01 Jul 2024 18:36 Naslov sporočila: |
|
|
Saj sem definiral, ne znam bolj natančno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
popit Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.03. 2011, 20:22 Prispevkov: 355 Kraj: Rovtar
|
Objavljeno: 02 Jul 2024 06:42 Naslov sporočila: |
|
|
Solis je po karakteristikah kar resna zadeva. Teža stroja je pri 50ks krepko nad 2 toni, transmisija carraro (licenca), motor licenca Zetor, dvižne roke dvignejo 2t na koncih. Skratka proti Kitajcem in tudi Korejcem/Japoncem jih Indijci sigurno pomalcajo. Kako je pa s kakovostjo sestavnih delov pa je seveda vprašanje za obstoječe lastnike. Prodalo se jih je do sedaj kar nekaj in ne smemo zanemariti, da je tovarna Sonalika stara kot nekatere zahodne znamke, po velikosti in prodaji pa jih marsikje presega.
Danes je izbira prekleto težka...rabljeni zahodnjaki so totalna loterija in če karkoli večjega crkne si ob stroj ne samo eno, ampak še kakšno sezono (če ni financ za popravilo)... Poznam primer ko je na Hurlimanu šel zobnik v pogonu pa ni bila dovolj ena plača. In da ne govorim o čakanju na kos pa iskanje rabljenega na koncu...skratka stroškov za 1500€ ter še pol toliko dela. Ne moreš že v štartu oceniti, da če je neka priznana znamka s 5000 urami, da je pa to to. Sosed ima na 22 let starem traktorju nekje 7000ur. In to dnevno dela po cele popoldneve... skratka nek stroj s 5000 urami se je fino nadelal.
Pa še zanimivost. Na jugu bolj poznan indijski TAFE ima v AGCO group največji lastninski delež, družbi pa sta kar dodobra prepleteni:
According to a May 1, 2024 SEC filing, AGCO has terminated its commercial relationships with Indian tractor manufacturer Tractors and Farm Equipment Limited (“TAFE”). During 2023, AGCO said it purchased approximately $171.6 million of tractors and components from TAFE and sold approximately $3.6 million of parts to TAFE.
AGCO currently owns 21% of outstanding shares of TAFE, while TAFE and its affiliates own approximately 16% of outstanding AGCO shares. These ownerships will not be impacted by the termination.
In November 2020, TAFE filed a report with the SEC requesting that AGCO separate the positions of CEO and Chairman of the Board "to better fulfill the board’s duty of oversight of the company." AGCO later said the filing from TAFE as containing "a number of misleading statements."
Torej tudi po Fendtih se lahko valjajo Indijski deli...je pa seveda najbolj pomembno kakšni so standardi preverjanja kakovosti v ozadju in ti so pri priznanih znamkah, že zaradi renomeja, na mnogo višjem nivoju, kakor pri kitajcih/indijcih samih. Trg narekuje kakovost, če tega ni, potem se stroj tudi razvija ne, kar so se fino naučili srbi v IMT. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 02 Jul 2024 09:11 Naslov sporočila: |
|
|
Si lepo povedal, za malega kmeta je drag stroj priznane znamke prevelik zalogaj. Mali kmetje moramo gledati celoten paket skupaj z stroški vzdrževanja in popravil ker ti eno večje popravilo lahko odnese celoletni prihodek ali pa še več. Veliki to lažje razdelijo na površine in prihodek.
Rabljen stroj je vedno loterija, kot tudi včasih novi, ampak na koncu je odločilna cena, če ga dobiš poceni lahko pokriješ kakšno večje popravilo z razliko. Pa ni potrebno kupovati novega dela in plačevati marže, po evropi, tudi pri nas je nekaj odpadov kjer se da dele dobili dosti ceneje.
Tudi sam sem pred leti gledal solisa, se je zdel ok za ta denar, takrat si dobil 90KM za 30k. Tehnika dokaj preprosta, enostavna popravila, elektronike dokaj malo, deli bi naj bili poceni koliko sem spraševal. Na koncu sem se odločil za rabljenega zetorja proxima z malo urami (pod 2k) in dobrih 10k manj kot bi me stal novi solis. Proxima je glede solisa svetlobna leta naprej, še tier3 motor, velika kubikaža, dvižna moč 4,2t, solis samo 3t kar je malo. Deli za proximo so sicer dragi, problem so naši preprodajalci, iz češke dobiš dele vekrat na pol cene v roku enega tedna.
Če bi kupoval novega 50km bi bil solis 50/60 prva izbira, pred to namišljeno krizo(ropom pri belem dnevi) je bil okrog 19k kar je sprejemljiva cena. Zdaj je predrag za to kar ponuja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|