Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
DonFelipe Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.04. 2014, 17:14 Prispevkov: 1156
|
Objavljeno: 28 Nov 2023 09:10 Naslov sporočila: |
|
|
Vse lepo in prav, ampak moraš tudi vedeti da so včasih bile zadeve preprosto in povsem brez elektronike in ostalih asistentov.
Danes pa malo rukneš oziroma se kdo nasloni na tebe pa si ob 500-1000€ škode ; znanec se je pred kratkim peljal z novim Clio IV in ga je izsilil tip s skirojem pa mora menjati komplet prednji odbijač z meglenkami, parkirano kamero, glavnimi lučmi in asistentom za pasove pa je ob 600€ medtem ko sem pri Clio I lepo samo šel na odpad in zamenjal odbijač praktično zastonj ; še pri Storia je model preprost, novejše generacije pa so vedno bolj nabasane z nepotrebno elektroniko in asistenti.
Opažati pa je tudi trend da so novi traktorji tako kot SUV in SAV kateri niso pravi terenci, hkrati pa ne bodo nikoli starodobniki oziroma dočakali 30+, kaj šele 20 let ; lep primer tega je Mercedes E W210 kateri je v zadnjih 5 letih povsem izginil iz naših ulic in cest, saj ga je povsem požrla rja, hkrati je bil poznan tudi po elektro paketa in komponent ; enako je bilo pri Audi A6 C5 in ostali konkurenci katera počasi izginja ; pa od Golfa ne vidiš več III in V ; poenostavljeno IV generacija je bila res zadnja še trpežna in delovna izvedba, te nadaljne so samo še šminka.
Drugače pa na manjši kmetiji oziroma farmi lahko še brez težav opravljam dela z legendarnimi IMT, TV in Štore oziroma jih ima večina večjih v zlati rezervim nekateri pa za svojo dušo ; poznam kmeta iz Škofljice kateri deluje z najnovejšim Fendtom, pod kozolcem pa ima legendarnega FORD-a s katerim pride tudi na srečanje starodobnikom ; modelov ne več točno, bom pa pogledal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kristijan Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.11. 2006, 20:20 Prispevkov: 1040 Kraj: Brda
|
Objavljeno: 25 Dec 2023 06:12 Naslov sporočila: |
|
|
delam z dvema imt-ja ( en gozdarski 560 4x4, en zadnji pogon 560), imam pa še enega international 955. Imt je dober traktor, pušča in dela. sigurno pa ni primerjave z internationalom 955, ki je že s stališča udobja ( čeprav je letnik 1978) svetlobna leta kot je bil imt tistega leta in še 30 let kasneje- udobje, zavore, hidravlika,.... Pač, imt je ostal osnoven kot so bili MF traktorji v 60 in 70 letih. res pa je zdržljivo ker niso šparali vsaj do razpada jugoslavije z materialom. Jaz ga imam kot traktor rad, ker so minimalni stroški vzdrževanja, naredim in vlačim drva iz vseh mogočih terenov ter dela. Rezervni deli porazne kvalitete, velikokrat iščem original dela na hrvaškem, da potem vsaj nekaj časa vdzržijo. Tudi nismo navajeni, da bi se vzrdrževalo traktorje, bognedaj, da bi ljudje kdaj menjali šobe, nastavili ventile, dali visokotlačno črpalko na servis in pa menjali olje v menjalniku in reduktorjih. Problem s(m)o tudi sami lastniki, ker je za IMT 'vse dobro'. Res pa je tudi, če popraviš, naj bi delalo, problem je res kvaliteta rezervnih delov. Indijski so praviloma dobri le tisti, ki so original Tafe ali pa srbski deli. v sloveniji je to težje dobiti, ker nima noben deklaracije, hrvaška ima to velikokrat napisano in je že bolje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonFelipe Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.04. 2014, 17:14 Prispevkov: 1156
|
Objavljeno: 25 Dec 2023 07:59 Naslov sporočila: |
|
|
Kako pa da pri nas ni tako lahko dobiti rezervnih delov?
Kje jih ti nabavljaš? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kristijan Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.11. 2006, 20:20 Prispevkov: 1040 Kraj: Brda
|
Objavljeno: 03 Jan 2024 05:57 Naslov sporočila: |
|
|
srbija- traktor.rs, rgovina jozič, masiva bjelovar. pri nas pa agroizbira. Tako je, pri nas imt ni glavni traktor na kmetiji, prej tretji ali četrti. praviloma za tistih 100 ur letno je dovolj dobro vse, kar dobiš v sloveniji. Ko pa oračaš po 400 do 500 ur letno z njim, pa se je potrebno bolje potruditi in tudi si sam znat kaj popravit ter dat obnovit ali pa nabavit kvalitetne rezervne dele. potem pa prinese imt tudi plačo vsak mesec. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
steyrleon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.05. 2011, 16:27 Prispevkov: 1740
|
Objavljeno: 03 Jan 2024 19:29 Naslov sporočila: |
|
|
Pač treba se je zavedati, da je IMT takrat bil narejen za zelo nezahtevnega kupca, tujih traktorjev takrat ni bilo veliko še v bivši skupni državi prav tako je bil prepovedan uvoz nad določeno močjo motorja. In so lahko šlampali pri izdelavi, sestavi, konstruiranju. Ampak za tiste čase so bilo to vrhunski traktorji, le ni bilo treba več orati s kravami in s konji voziti vozov okoli.
Mi imamo 539 doma, luštna zadeva, okreten. Se pa pozna ni nožnega gasa in je malo neroden zaradi tega. Pa malo je lahek za določene priključke. Ampak kot pravim, za takrat je bil pa to perfekten traktor. Marsikdo pozabi dejstvo, da če Fergijev nebi bilo, tudi marsikaterega Zetorja pa potem Johna ali pa Fendta nebi bilo sedaj na premnogem dvorišču. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ralf Traktorist
Pridružen/-a: 28.05. 2017, 21:35 Prispevkov: 104
|
Objavljeno: 03 Jan 2024 19:34 Naslov sporočila: |
|
|
IMT bo vedno bolj cenjen in bo pridobival na vrednosti, ker sodobni traktorji so vreča brez dna. Se malemu/hobi kmetu pokvari turbina in je v trenutku izgubljen večletni prihodek. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
same_delfino35 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.10. 2006, 16:19 Prispevkov: 1024
|
Objavljeno: 03 Jan 2024 20:21 Naslov sporočila: |
|
|
IMT je zastarela tehnologija. Govorit da bo to kdaj še cenjen traktor je smešno. Kot so predhodniki napisali je bil to ogromen napredek iz konj in krav. Ne rečem da ni še uporaben traktor za lažje priključke. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonFelipe Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.04. 2014, 17:14 Prispevkov: 1156
|
Objavljeno: 03 Jan 2024 21:51 Naslov sporočila: |
|
|
Preprosto vzdrževanje in lepo se da z njim tekoče vključiti v današnji promet.
Lep dokaz je posnetek predelave na 60km/h :
https://www.youtube.com/watch?v=LA3ARROHTKU
Z takim bi brez težav upal iti na daljšo pot. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
steyrleon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.05. 2011, 16:27 Prispevkov: 1740
|
Objavljeno: 03 Jan 2024 22:08 Naslov sporočila: |
|
|
Tako simpl vprašanje, si se že pelu s traktorjem 60 na uro? Al pa vsaj 40? Verjemi da Fergi za teh 30 oziroma tu nekje ko gre je čist dovolj, že tak je to blo sestavljeno skupaj s luftom povsod, da že kr hitr začne volan zahajat. Kje so šele zavore... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 03 Jan 2024 22:16 Naslov sporočila: |
|
|
Pri malem imt-ju volan pleše že pri 20 km/h, celo še imaš odzadaj kaj malo težjega. Pa volan sam po sebi nima lufta, pa tudi prvi most je bil urejen. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|