Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2019
|
Objavljeno: 07 Avg 2023 21:24 Naslov sporočila: |
|
|
Za tale bio del so na voljo dodatki, ki delujejo kot fungicidi in uničujejo bakterije. Če v kmetijskem dizlu res ni bio "odpada" je to samo boljše za nas in za stroje.
V času korone je sicer mislim da bilo, da nekaj časa niso dodajali bio komponente tudi v navadni/plavi dizel, ali je pa vsaj bila sproščena zakonska zahteva.
Drugače pa 5 let staro kurilno olje je bilo še kot sveže, nobenih problemov ali opaznih sprememb v sodu ko sem ga pretakal v glavni rezervoar za kurjenje. Tudi usedlin ni bilo.
Sam pri plavem dizlu nekako upoštevam, da ga v roku enega leta porabim. Tako ali tako pa vedno gorivo precejam preden gre v traktor in do zdaj še nikoli nisem opazil kakšnega zgoščevanja ali trdih delov, vsaj ne v posodi kjer skladiščim gorivo.
Sumim pa da nas tudi malo vse skupaj strašijo z temi zgodbami, da si ne bi delali prevelikih zalog in preveč prihranili ko nam navijajo cene. Dosti je pa odvisno tudi od tega kako je bilo gorivo skladiščeno in kako dolgo, preden je sploh prišlo do nas.
Tile novi stroji so pa tako ali tako katastrofa, vse na meji, če ga malo čudno pogledaš že nekaj crkne. Inženirji se ukvarjajo več časa s tem kdaj točno naj del crkne, kot pa bi naredili stroj, ki bi bil enostavno za vzdrževat, z normalimi cenami rezervnih delov in normalno življensko dobo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 08 Avg 2023 06:05 Naslov sporočila: |
|
|
mainman je napisal/a: | Za tale bio del so na voljo dodatki, ki delujejo kot fungicidi in uničujejo bakterije. Če v kmetijskem dizlu res ni bio "odpada" je to samo boljše za nas in za stroje.
Tile novi stroji so pa tako ali tako katastrofa, vse na meji, če ga malo čudno pogledaš že nekaj crkne. Inženirji se ukvarjajo več časa s tem kdaj točno naj del crkne, kot pa bi naredili stroj, ki bi bil enostavno za vzdrževat, z normalimi cenami rezervnih delov in normalno življensko dobo. |
Samo dva komentarja...
1.ko se človek enkrat sprijazni, da povezovanje ujm in človekove dejavnosti na Zemlji ni teorija zarote in, ko dobro premisli, postane spornih tistih 93% mineralnega dizla, bio delež pa ni tako slab.
2. Če bi vsi stroji in avtomobili ki so v teh časih v uporabi smradili tako kot so tisti stroji v katere ni bilo pomembno kaj si vlil, bi tale nedavna ujma najbrž celo Slovenijo splaknila v morje. Da pa so inženirji naredili motorje, ki ne smradijo več toliko, je bilo pa potrebno vgraditi malo naprednejše tehnike, ki je pa žal bolj občutljiva. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2019
|
Objavljeno: 08 Avg 2023 10:47 Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče replika, ogromno te "bio/eko" tehnologije je bolj ekološko sporne kot če bi kurili mineralni dizel ali bencin. Dosti večji problem je, da nas je preveč na zemlji in ne glede na tehnologijo, take količine ljudi planet na dolgi rok ne more vzdržati. Ali sami omejimo populacijo ali pa bo to naredila "mati narava".
Lepo je da smo v EU eko, se vozimo na štrom iz premoga , baterije dobivamo z kitajske, kjer se vemo kako se pridobivajo te rude. Ampak še vedno si lahko zatiskamo oči in se delamo da smo eko
V strojih vozimo s sabo ogromno navlake, ki je sestavljena iz redkih kovin za katere vemo kako ekološko sporno je njihovo pridobivanje. Kurimo razne kemikalije, ki vemo kako se pridelujejo, ...
Pa ne da sem proti temu, da smo bolj ekološki, samo po pameti. Ko se je kapital vključil v tole "eko gonjo" in zavohal denar z uporabo besedne zveze "globalno segrevanje", se je marsikatera zadeva pripeljala do nezaželjene skrajnosti.
Tako da vedno je potrebno z skepso gledati na vse to kar nam skušajo prodati kot suho zlato. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 08 Avg 2023 11:09 Naslov sporočila: |
|
|
Seveda imaš v marsičem zelo, zelo prav. Človeštvo v moderni dobi se vedno znova zaletava iz ene skrajnosti v drugo. Trenutno smo se zaleteli v "elektrifikacijo", pa naj stane kolikor hoče. En tak primer so baterijske verižne žage. Nobene prednosti nimajo pred bencinskimi, pa jih vsiljujejo za vsako ceno. Izdelava bencinske obremeni okolje komaj kaj, izdelati je potrebno 1kg plastičnih komponent in za 4 kg kovinskih komponent. V življenjski dobi pokuri morda dobrih 400l bencina, naredi pa čuda in pol. Kaj je potrebno za baterijsko enakih zmogljivosti, pa raje ne bom našteval.
Nazadnje urejal/a b-pod1 08 Avg 2023 13:41; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ralf Traktorist
Pridružen/-a: 28.05. 2017, 21:35 Prispevkov: 104
|
Objavljeno: 08 Avg 2023 12:36 Naslov sporočila: |
|
|
Ali še obstajajo novi traktorji brez common raila, morda kak impodan oz. kaj kitajskega edino? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nutrimedo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22 Prispevkov: 1377 Kraj: TRŽIČ
|
Objavljeno: 08 Avg 2023 20:52 Naslov sporočila: |
|
|
A je kdo opazil, da traktor bolj gre z rdečo nafto? Sam opažam v Ljubelj, z rdečo gre do vrha 40 km/h, z navadno pa jamra. Je res ta biodiesel tako sranje? V rdeči naj ga ne bi bilo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1071 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 09 Avg 2023 05:43 Naslov sporočila: |
|
|
Biodizel je super za okoljevarstvenike, za uporabnika je katastrofa.
Boljši je samo iz okoljskega vidika, čisto vse ostalo je slabše: energijska vrednost, izgorevanje, pretočnost, mazanje, shranjevanje, agresivnost do kovinskih delov, ...
Teh raziskav je na miljone po celem svetu, niti ena ni pokazala da je bio boljši v katerem koli področju (razen okoljski) od arafatovega.
Brez bio zagotovo ne more biti slabše. Je drug problem pri kmetijskem dizlu: ni dodanih aditivov in ni takšne kontrole kakovosti (kontrolira se samo žveplo) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nevednež Izjava leta 2010 & Forumovec leta 2011
Pridružen/-a: 20.08. 2009, 15:12 Prispevkov: 1975
|
Objavljeno: 09 Avg 2023 07:45 Naslov sporočila: |
|
|
mainman je napisal/a: | Za tale bio del so na voljo dodatki, ki delujejo kot fungicidi in uničujejo bakterije. Če v kmetijskem dizlu res ni bio "odpada" je to samo boljše za nas in za stroje.
V času korone je sicer mislim da bilo, da nekaj časa niso dodajali bio komponente tudi v navadni/plavi dizel, ali je pa vsaj bila sproščena zakonska zahteva.
Drugače pa 5 let staro kurilno olje je bilo še kot sveže, nobenih problemov ali opaznih sprememb v sodu ko sem ga pretakal v glavni rezervoar za kurjenje. Tudi usedlin ni bilo.
Sam pri plavem dizlu nekako upoštevam, da ga v roku enega leta porabim. Tako ali tako pa vedno gorivo precejam preden gre v traktor in do zdaj še nikoli nisem opazil kakšnega zgoščevanja ali trdih delov, vsaj ne v posodi kjer skladiščim gorivo.
Sumim pa da nas tudi malo vse skupaj strašijo z temi zgodbami, da si ne bi delali prevelikih zalog in preveč prihranili ko nam navijajo cene. Dosti je pa odvisno tudi od tega kako je bilo gorivo skladiščeno in kako dolgo, preden je sploh prišlo do nas.
Tile novi stroji so pa tako ali tako katastrofa, vse na meji, če ga malo čudno pogledaš že nekaj crkne. Inženirji se ukvarjajo več časa s tem kdaj točno naj del crkne, kot pa bi naredili stroj, ki bi bil enostavno za vzdrževat, z normalimi cenami rezervnih delov in normalno življensko dobo. |
Mi imamo Zetor 6945, letnik 1978. Gre malo bolj počasi, je malo bolj neudoben, je precej grd .... ma, izpoljnjuje pogoje iz zadnjega odstavka gornjega posta. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2019
|
Objavljeno: 09 Avg 2023 09:03 Naslov sporočila: |
|
|
Moj zetor proxima 8441 jih nažalost več ne izpolnjuje, vsaj ne v celoti. Deli dragi kot bi imel JD. Za moje pojme dosti preveč elektronike, ker jim je bilo težko potegniti nekaj kablov več ali pa dati malo večje preseke. Ampak kaj, to očitno stranke hočejo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
IvanK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.04. 2019, 09:47 Prispevkov: 465 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 09 Avg 2023 13:34 Naslov sporočila: |
|
|
nevednež je napisal/a: |
Mi imamo Zetor 6945, letnik 1978. Gre malo bolj počasi, je malo bolj neudoben, je precej grd .... ma, izpoljnjuje pogoje iz zadnjega odstavka gornjega posta. |
Enako Zetor 6945, letnik 1979. Gre malo bolj počasi, je malo bolj neudoben, je precej grd .... ma, malo zdelan, ...
Zdaj je kar je, svoje je odslužil, stroški samo tekoče vzdrževanje (ena generalka že narejena), uporaben za precej del in tudi za podžiganje faušije tistih, ki štejejo traktorje po Sloveniji. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|