Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2019
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ralf Traktorist
Pridružen/-a: 28.05. 2017, 21:35 Prispevkov: 104
|
Objavljeno: 07 Avg 2023 11:32 Naslov sporočila: |
|
|
Koliko časa je max še priporočljivo hranit ta "kmetijski dizel" v kanistrih? Ja žal imam common rail na 50 konjskem new hollandu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1071 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 07 Avg 2023 12:00 Naslov sporočila: |
|
|
Problem je pravi dizel, ker ima zraven biodizel iz oljne ogršice.
Kmetijski tega nima, zato tega problema ni. Neskončno dolgo seveda ni možno shranjevat, ampak vsaj eno leto bi šlo, tudi za comon rail.
Saj državne rezerve se tudi dolgo hranijo brez problema, ker tam ni zraven biodizla. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ralf Traktorist
Pridružen/-a: 28.05. 2017, 21:35 Prispevkov: 104
|
Objavljeno: 07 Avg 2023 12:54 Naslov sporočila: |
|
|
Ok kaj pa za navadni dizel? Prej sem tudi navadnega hranil par mesecev v kanistrih. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1071 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 07 Avg 2023 14:39 Naslov sporočila: |
|
|
Dizel je samo eden, ni nadnega, posebnega, ...
Tisto kar se toči v avte pregovorno rečemo pravi dizel in ima oznako D. To kar točimo v traktorje rečemo kmetijski dizel in ima oznako KOEL ali GK.
Drugega dizla na Slovenskih bencinskah ne obstaja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 617
|
Objavljeno: 07 Avg 2023 17:22 Naslov sporočila: |
|
|
Jest navadni dizel kupljen še po en evro tankam v Laguno dci in gre normalno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 07 Avg 2023 18:46 Naslov sporočila: |
|
|
bhocewar je napisal/a: | Jest navadni dizel kupljen še po en evro tankam v Laguno dci in gre normalno. |
Ni težava, da ne bi šlo, težava je v tem, da imaš večjo obrabo na šobah in na visokotlačni črpalki. Pri DCI oz. CRDI in kar je še teh oznak, je visokotlačna črpalka mazana samo z gorivom in ker gorivo s časom spreminja svoje lastnosti, se ti bo malo prej kot bi bilo treba pokazala na armaturi ena takale 👎🏾lučka oziroma ne vem kako ma laguna, morda tako: 🚶🏽 (peš naprej...)
V bistvu je dizel res samo eden, maloprodajna goriva pa se ločijo po dodatkih. Gorivo za transport ima dodan kar znaten delež biodizla (+ dodatke za boljše izgorevanje, mazanje, proti dimljenju...), zdi se mi, da najmanj 5%, kurilc pa tega nima. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 617
|
Objavljeno: 07 Avg 2023 19:38 Naslov sporočila: |
|
|
Nafta ni k mleko, da se pokvari. Avto dela normalno pa ima skor 20 let, poraba nič večja. Bo pa vse prej drugo prej crknlo na Laguni ali traktorju kot mašina zaradi starega dizla. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1071 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 07 Avg 2023 19:50 Naslov sporočila: |
|
|
Nihče ne govori, da se pokvari. Samo lastnosti se spremenijo. Na slabše, na boljše sigurno ne. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 07 Avg 2023 20:07 Naslov sporočila: |
|
|
bhocewar je napisal/a: | Nafta ni k mleko, da se pokvari. Avto dela normalno pa ima skor 20 let, poraba nič večja. Bo pa vse prej drugo prej crknlo na Laguni ali traktorju kot mašina zaradi starega dizla. |
Lej takole je s tem..: Če hraniš mineralni dizel v zaprti posodi, ki je namenjena za hranjenje goriva, po moje tri leta ne bo nobene usodne spremembe na njem. Obstaja celo nek konzervans, ki se doda v gorivo, da je dalj časa obstojno. Če pa hraniš dizel, ki se prodaja za cestni promet, pa čeprav v atestiranih kantah, bo pa po nekaj mesecih že opazna sprememba. Bakterije začnejo svoje poslanstvo v bio komponenti. To se opazi kot želatina na filtru, posledica pa je slabša mazalna sposobnost in zmanjšana kurilna vrednost. Če Laguno to ne moti, sem vesel, tudi jaz obrajtam renojeve dizle.
PS: Res pa je da bo en IMT 533 laufal na 10 let staro nafto enako kot na novo. Morda bo treba večkrat zamenjat filter, drugega pa ne boš opazil. Pri CRDI se pa to hitro in masivno opazi na geldtošlnu... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|