Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
d4r3 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.11. 2010, 19:35 Prispevkov: 921
|
Objavljeno: 08 Apr 2023 10:52 Naslov sporočila: |
|
|
Menjaj najprej filter olja .... če ga že dolgo nisi menjal .... jepa tako da zelo veliko odvisno od seče in pa koliko se uporabljajo hidravlični priključki..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zlaznik1 Vajenec
Pridružen/-a: 14.02. 2011, 14:32 Prispevkov: 34
|
Objavljeno: 27 Maj 2023 08:24 Naslov sporočila: |
|
|
Lep pozdrav imam naslednje vprašanje kakšna je razlika med New Holland td3.50 in t480s?
Hvala za odgovore v naprej. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KatkaYES Kmetovalec
Pridružen/-a: 14.06. 2021, 09:23 Prispevkov: 41
|
Objavljeno: 10 Okt 2023 04:58 Naslov sporočila: |
|
|
Haha, se strinjam! Brez uteži bi bil pač... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ralf Traktorist
Pridružen/-a: 28.05. 2017, 21:35 Prispevkov: 104
|
Objavljeno: 24 Dec 2023 21:15 Naslov sporočila: |
|
|
Tragedija. NH t3.50f star 3 leta z samo 280 urami, pospešeno začelo izginjat motorne olje. 2 meseca nazaj je nekam močno zakadilo ko sem speljal, sem ustavil in preveril olje, bilo je na črtici "min". Nenavadno se mi je zdelo, saj ob menjavi olja (original + original filter) pred par meseci je bilo natočeno do max. Je pa res da je pri hladnem za gledat šipko, ko steče vse olje dol. Ko se je shladil sem dotočil olje, da je spet bilo blizu max. Danes (od takrat samo par delovnih ur narejenih), pogledam olje in je tik pod "min" !?
Nikjer na zunaj ne vidim da bi puščalo olje, okoli turbine, filtra in podobno...
Torej se obeta najhujši scenarij podiranje motorja in iskanje kje je nekaj popustilo?
Nasveti kako naprej in kaj lahko še sam preverim?
Nazadnje urejal/a ralf 03 Jan 2024 14:31; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Titan191 Kmetovalec
Pridružen/-a: 08.09. 2014, 16:53 Prispevkov: 63 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: 24 Dec 2023 21:50 Naslov sporočila: |
|
|
Pri motornem olju maš samo 2 možnosti:
1. Olje nekje pušča, kar se pri taki količini hitro opazi.
2. Olje ti žre/kuri motor. Lahko ga v motor dobiš pri turbini, na ventilih ali pa pri obročkih.
Če imaš interkuler, snemi cev ki gre iz turbine na interkuler, če je znotraj precej mastna, je to to. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ralf Traktorist
Pridružen/-a: 28.05. 2017, 21:35 Prispevkov: 104
|
Objavljeno: 26 Dec 2023 12:54 Naslov sporočila: |
|
|
Kako bo začel s preverjanjem mehanik? Preverjanje kompresije, da se vidi če so batni obročki? Cev od intercoolerja, a če je vse ok s turbino bi morala biti popolnoma brez masti, a ni vedno nekaj mastno?
Je za videt če puščajo ventili dovolj odstranit pokrov glave ali celo glavo?
Je smiselno naročat avtovleko za do kakih oddaljenih preverjenih specialistov za new holland, morda celo v Štore, ali bi se lahko že lokalnemu mehaniku za traktorje zaupalo tako delo, torej kakšna je zahtevnost?
Sicer so s tem traktorjem že od začetka neki problemi, pri 30 urah v garanciji crknil alternator, od novega že pušča nafta nekje na prehoda iz zgornjega v spodnji rezervar, kar se je v zadnjem času še poslabšalo. Sedaj pa še to. Vedno sem pazil, da nisem hladnega obremenil ali vročega hitro ugasnil. Kaj pa če je teoretično bilo preveč olja dano noter pri zadnji menjavi? Kje bi najprej popustilo in začelo puščat? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rovtar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 23.05. 2007, 18:43 Prispevkov: 1991 Kraj: Polhograjski Dolomiti
|
Objavljeno: 26 Dec 2023 13:25 Naslov sporočila: |
|
|
Če izginja olje v motorju je možno
-spusti semering na odmični gredi spredaj/ prednji del motorja masten
-spusti semering na odmični gredi zadaj/ olje pride v ohišje sklopke kjer bi morala biti luknjica na spodnjem dela da odteka
-spusti tesnilo glave/poči glava in se olje začne mešati z vodo
-spusti tesnilo pokrova ventilov/ mastno po vrhu motorja
-slaba tesnila ventilov/ olje v izpuhu, traktor močno kadi
-slabi obročki batov/ spet olje v izpuhu, traktor močno kadi
-slabo tesnilo na filtrih/ mastni filtri
-slabo tesnilo karterja/ motor masten spodaj
To je par najpogostejših težav. Drugače preveriti hladilno tekočino. Za vsak slučaj še preverite nivo hidravličnega olja. Je malo možnosti ampak odvisno od sistema lahko pride do mešanja olja.
Intercooler bo normalno malo masten. Za ventile pa mislim da je "najlažje" sneti kolektor in pogledati če je masten. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ralf Traktorist
Pridružen/-a: 28.05. 2017, 21:35 Prispevkov: 104
|
Objavljeno: 28 Dec 2023 08:39 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa okvara hidravlične črpalke in da odteče motorno olje v hidravlično? To mi je sedaj en rekel naj preverim, ker če bi bilo kaj s turbino ali da bi motor pil olje, bi pri takem ekstremnem izginjanju olja kadilo kot zmešano, ni pa praktično nič kadilo. Me pa ni še na lokaciji za preverit. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 28 Dec 2023 09:45 Naslov sporočila: |
|
|
A ni tako, da je hidravlična črpalka vedno pod večjim tlakom, maže se samo zobnik pogona, tako da je po mojem mala verjetnost da bi se to zgodilo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 28 Dec 2023 11:01 Naslov sporočila: |
|
|
Na obeh straneh črpalke je odvod "lekaže", ki je brez tlaka oziroma je tam tlak enak kot v sesalnem vodu hidravlične črpalke, torej nižji od atmosferskega tlaka in krepko nižji od tlaka v bloku delujočega motorja. Napisano velja za navadno zobniško črpalko.
Tako, da uhajanje olja iz motorja v hidravlični sistem ni nemogoče. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|