Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
alpi80 Vajenec
Pridružen/-a: 28.12. 2010, 21:46 Prispevkov: 8 Kraj: komenski kras
|
Objavljeno: 31 Jan 2023 20:04 Naslov sporočila: |
|
|
vem
1.traktor je katastrofa
2. lastnica je tašča
3.zelo je neokreten(nimma srvo volan)
4.ker slabo vžiga,mi je mehanik razlagal,da je potrebno bate zamenjat,pa ventile nastavit,če splos so cilindri dobri...
5.najbolj bi mi pasal 533 ali 539,dva soseda ga imasta in je čez glavo za take mikro kmete
sj.samo sprašujem,ni še nič odločeno |
|
Nazaj na vrh |
|
|
popit Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.03. 2011, 20:22 Prispevkov: 356 Kraj: Rovtar
|
Objavljeno: 01 Feb 2023 14:52 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim da imaš en večji problem od izrabljenga unija taščo s traktorjem!
Solis 26 je v rangu tomo vinkoviča, imt 539 nekje vmes, utb pa že bolj resna stvarca... kar bi jaz pogrešal je štorasta zasnova hidravlike na imt, ter sprednji pogon (varnost!).
Cene traktorjev so šle v nebo in ker verjetno nočeš na kredit zaradi hobija imaš par manjših opcij...
1.) Porihtaš utb-ja (po kvaliteti so med temi starimi mački v zgornji tabeli) in vanj vložiš 4k€ (motor generalna, kakšna sklopka, menjalnik, zavore ter še kakšna malenkost), ampak pozor! Že ta mehankar, ki ti je predlagal menjavo batov pa malo ventile štelat in tako...naj gre drugim popravljat, ti pa si najdi spodobnega, ki ti bo za enak denar naredil kot se spodobi, saj se kljub poplavi rezervnih delov, vmes najde ogromno vprašljivih kosov! Mehanik mora kose že v trgovini preverit, da se medsebojno strojni elementi ujemajo, kakšnega je potrebno nesti tudi nazaj, saj je kontrola kvalitete bolj tako tako
2.) kupiš imt 539 (se dobijo tudi fajn ohranjeni za 4,5k€) in se sprijazniš, da boš mlel rožni venec po rokah, ko se boš kje spuščal po hribu navzdol...sploh natovorjen... Puščanje bo pri njem še bolj intenzivno kot pa na utb, vžigajo tudi ne tako radi... so pa zanesljivi, hidravlika za kakšno prikolico ali pa dodatne priključke štorasta
3.) vzameš solisa 26 in se igraš
4.) vzameš novga impodana 304 ali pa še boljše 404...so dražji, ampak 304 veliko bolj uporaben kakor solis 26
5.) kakšna druga zahodna znamka (goldoni 3050, same solaris, kakšen vinogradnik?), ampak tukaj je pa že druga pesem, če gre kaj v franže. Naprimer na utb za 3k€ nardiš generalno na motorju, pri sametu menjaš par zobnikov pa kakšen ležaj... Rabiš srečo in ''muda'', ko se je potrebno posipat s pepelom
Zdaj pa naj še kdo pove svoje mnenje := |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sebek Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 16:19 Prispevkov: 779
|
Objavljeno: 01 Feb 2023 16:20 Naslov sporočila: |
|
|
Tukaj so še priključki, ki so primerni za UTB. Vsi verjetno ne bodo za solisa. Če ima UTB še prednji pogon, se ga vsekakor splača popraviti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sunny48 Vajenec
Pridružen/-a: 13.05. 2023, 21:34 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 21 Jun 2023 06:29 Naslov sporočila: Nastavitev zračnega ventila Impodan Lovol 50 III |
|
|
Ali je kdo nastavljal zračni ventil dvokrožnega sistema na traktorju, ki bi moral prekiniti dotok zraka v rumeno cev (izhod na prikolico) po pritisku zavore na traktorju? Sam se namreč matram s tem in mi nikakor ne rata. Privijam in odvijam vijak za nastavitev ventila pod kabino, pri rezervoarju zraka in v nobenem položaju ne pride do aktivacije zavore na prikolici, ki je opremljena z dvokrožnim ventilom. Je kdo uspel to pravilno nastaviti? Kakšen nasvet? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 21 Jun 2023 06:54 Naslov sporočila: |
|
|
A mi lahko kdo realno oceni te novejše Impodane, iz izkušenj seveda. Je to kvaliteten traktor, zanesljiv? Sam namreč še vedno mislim, da mora traktor priti iz zahoda, čeprav vem, da so novi zahodni traktorji (tam do 100 hp) večinoma narejeni v Turčiji ali Indiji. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
figovc Vajenec
Pridružen/-a: 23.06. 2020, 18:59 Prispevkov: 19 Kraj: Trnovo -Ilirska Bistrica
|
Objavljeno: 21 Jun 2023 13:08 Naslov sporočila: |
|
|
tudi zahodni traktorji imajo modele made in china, napriemr mali john deere so od tam.
Imam impodam 504g3. z traktorjem sem zelo zadovoljen.
Zame, ki imam manjšo kmetija 2 ha njiv, 5 ha travnikov in 10 ha gozda je traktor ravno pravi.
Če ga primerjam z imt 539 je 539 bolj pregleden, lazje se obrne.
Za poljedelstvo in košnjo mi je bolj priročen 539, za prikolico, balirko, frezo, vitel pa je impodan zakon.
Do sedaj ni nobenih okvar, malo je glasen v kabini, ma me to ne moti.
Če bi sedaj kupoval, bi se odločal med solisom in impodanom.
Pri impodanu 504g3, ni možen kompresor, to mu fail, solis to ima in ima tudi klimo, ki jo ta model impodana nima. Ko sem kupoval impodana, so bili solis modeli kot imt, brez ravne kabine, sedaj pa imajo tudi oni ravno dno kabine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
popit Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.03. 2011, 20:22 Prispevkov: 356 Kraj: Rovtar
|
Objavljeno: 21 Jun 2023 14:02 Naslov sporočila: |
|
|
Made in China ali Turkey, India še nič ne pove o kakovosti samega proizvoda. Najbolj pomembno je, kdo in kaj je predpisano v samih načrtih. Od konstrukcije, izbire-obdelave materialov, proizvodnje,končne QA. To so parametri, ki ločijo dobre in slabe produkte med seboj in ne to kje je narejeno. Samo za primer... McDonalds ima po vsem svetu enak okus hamburgerja, tako tudi John Deere ''okus železa'' seveda pa spet...če John Deere predpiše za določene modele poenostavljene načrte, bo tudi kakovost mogoče drugačna od premium modelov, posledično bo rok trajanja lahko krajši...ni pa to zato, ker se delajo v Turčiji, Indijikoromandiji,...
Nobeno resno podjetje si na račun nižanja stroškov noče zapraviti imena, saj od tega na koncu koncev tudi živijo... Kitajci pa s poplavo proizvodov in pomanjkanja znanja na nekaterih področjih razmišljajo malo drugače.. kvantiteta -> kvaliteta, če crkne pa za pol cene kupiš novo, ker na surovinah pa lahko šparajo (beri imajo monopol) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1072 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 22 Jun 2023 16:23 Naslov sporočila: Re: Nastavitev zračnega ventila Impodan Lovol 50 III |
|
|
sunny48 je napisal/a: | Ali je kdo nastavljal zračni ventil dvokrožnega sistema na traktorju, ki bi moral prekiniti dotok zraka v rumeno cev (izhod na prikolico) po pritisku zavore na traktorju? Sam se namreč matram s tem in mi nikakor ne rata. Privijam in odvijam vijak za nastavitev ventila pod kabino, pri rezervoarju zraka in v nobenem položaju ne pride do aktivacije zavore na prikolici, ki je opremljena z dvokrožnim ventilom. Je kdo uspel to pravilno nastaviti? Kakšen nasvet? | Ne vem kako ima Impodan, jaz sem imel podobne težave z zavorami. Če se ne motim s tistim vijakom nastavljaš max tlak v sistemu.
Jaz sem odvil cevi ki gredo od zavornega predala in dobro našprical z WD. Tisti "avtomat" ki regulira zrak, je iz aluminija in je malo oksidiralo. Zdaj je že 4-5 let kar sem našprical in še vedno deluje.
Drugače lahko greš po vrsti in odvijaš cevi in preverjaš kje ti blokira zrak. Samo je problem dostopnost. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|