Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 624
|
Objavljeno: 06 Jul 2022 23:43 Naslov sporočila: |
|
|
Fotr pravi, da novega akumulatorja, ki ga je scuzalo ne more več napolnit. Starega sem zvečer pomeril in je kazal 4V. Zdej ga polnim in bomo jutri videli kaj je z njim.
PS
tole sem na slotech forumu najdu
Citiram: | jaz bi ti toplo svetoval, da probaš odklopiti akumulator (snameš minus pol), ko končaš z vožnjo in počakaš tri dni. potem ga pred vožnjo priklopiš nazaj in vidiš, ali vžge. če da, potem definitivno ni problem v akumulatorju ali polnenju. za avtoradio preveriš tako, da odklopiš avtoradio varovalko za čas stanja in je akumulator priključen.
čisto na uč sem imel zelo podoben problem na zelo podobnem avtu in pokazalo se je, da je kriv alternator (ki je polnil super, ampak ko je avto stal ga je nazaj izpraznil). to lahko ugotoviš na enak način. končaš z vožnjo in pogledaš, kje je varovalka za alternator in jo odklopiš (ponavadi kovinski jeziček, ki ga moraš odviti z dvema maticama). lahko tudi odklopiš kabel z alternatorja direktno, ampak moraš pred tem sneti minus pol da ne boš shortal in je vse skupaj dosti bolj nevarno, zato ti tega ne priporočam.
če se pokaže, da je alternator, ti bo vsak mehanik/avtoelektričar/internet rekel, da je šla dioda. no pri meni to ni rešilo problema, ampak je očitno na koncu bil kriv regulator. v vsakem primeru - če slučajno ugotoviš, da je šlo za alternator ti močno priporočam, da vzameš rabljen (ali pa nov, če imaš dosti denarja) cel sestavljen alternator in ga zmontiraš notri, in ne popravljaš starega.
so pa te parasitic drawi lahko zelo dobro skriti in zahtevajo sposobne mehanikarje in avtoelektričarje in včasih je celo bolje, da sam poštudiraš zadevo in greš potem s svojimi dognanji na servis. lahko da je kakšen kontakt ki dela/ne dela glede na neko random situacijo. bi si pa upal staviti pivo, da je ali alternator ali avtoradio. |
Kej dost druzga pri IMT-ju ne more bit, tako da bom najprej preveril kaj se dogaja z alternatorjem in izmeril parazitski tok.
Če alternator pomerim z ohm metrom (+,masa) ko je ugasnjen in brez akumulatorja bi moral najbrž pokazat okrog 0 ohm če dela pravilno? Drži? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sebek Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 16:19 Prispevkov: 791
|
Objavljeno: 07 Jul 2022 13:52 Naslov sporočila: |
|
|
Multimeter nastavi na Volte ne na Ohme. Ima pa akumulator tudi neko upornost, ki je spet odvisna od napolnjenosti akumulatorja, zato ti izmerjena ohmska cifra nebo kaj dosti pomagala. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 624
|
Objavljeno: 11 Jul 2022 08:42 Naslov sporočila: |
|
|
hm, včeraj preveril elektriko.
Brez kontakta ne vleče nič amperov, s kontaktom pa 0,28A kar je normalno.
Ni mi jasno zakaj mi je dva akumulatorja spraznilo čez noč. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dogtag Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 23.03. 2016, 11:45 Prispevkov: 228
|
Objavljeno: 16 Jul 2022 06:21 Naslov sporočila: |
|
|
ima mogoče kdo možnost izmerit dolžino, širino in debelino tega dela avtomatske kljuke za 533?
bi rad naredil nove, ker jih traktor ni imel ko je prišel k hiši. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
steyrleon Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 02.05. 2011, 16:27 Prispevkov: 1746
|
Objavljeno: 26 Avg 2022 19:49 Naslov sporočila: |
|
|
Rabil bi malo pomoči pri hidravliki za Fergija 539. Traktor ima sedaj en enosmerni izhod, ki naj bi bil namenjen najbolj kiper prikolicam - da ko dvigneš roke kmečke hidravile do vrha gor, sprosti ventil v ohišju, ki potem omogoča, da lahko uporabljaš da kiper izhod. Vsaj tako mi je bilo razloženo.
Ker pa planiram določene posodobitve strojev, kjer pa bom rabil uporabljati ventile. Važno mi pa je, da lahko hkrati uporabljam tako kmečko hidravliko kot tudi izhode (na primer dvig in kipanje transportnega platoja), da ne rabim vmes še kaj prestavljati. Rositeh je imel včasih neke kite, ima kdo to in kako to funkcionira?
Sama montaža ni tak problem, ker so mi montaže na novejših traktorjih bolj jasne (P, P1, N, T, cary over in ostale stvari). Tu pa se mi malo zalomi hh .
Bom hvaležen za vsako pomoč, nasvete, da tole nekako skupaj spravim. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2044
|
Objavljeno: 26 Avg 2022 20:31 Naslov sporočila: |
|
|
Rabiš preklopni ventil. S tem da ti potem dela ali komanda ali pa hidravlika. Oboje ne dela. Mislim da niti ni opcije. Ne vem kako ima 539, eni imajo pokrov od spredaj na motorju tam kjer je montiran kompresor in sicer na kontra strani. Pokrov se vzame dol in se lahko montira dodatna črpalka. Tako potem dobiš ločeno delovanje. Je pa to dokaj draga opcija, rabiš črpalko, rezervar olja, komando, kar nekaj cevi.
Sam imam takole:
https://www.rositeh.si/hidravlicni-ventil-imt-480
in potem montirano navadno dvojno hidravlično komando. Z ventilom preklopiš delovanje in potem ti dela samo komanda ali samo hidravlika, če imaš pripet težki priključek ti načeloma spusti hidravlika.
Malo cenejša opcija je tale ventil:
https://www.rositeh.si/hidravlicni-ventil-imt-481
zraven dobiš še dvojno komando. Je pa problem, da ti je zadeva potem napoti in je potrebno predelati ročno, pa še vedno, ko greš v traktor, zadevaš v komando. Ne vem pa kako zadeva deluje, ker nima preklopnega dela. Možno, da dela oboje hkrati, torej hidravlika in komanda, bi pa rekel, da je malo verjetno, ker če želiš imeti olje na izhodu, moraš ročko za dvig hidravlike dati gor, ker šele takrat gre olje skozi cev.
Montaža ventila je pokazana tukaj https://www.youtube.com/watch?v=O7MsFKhZwiE&ab_channel=EDDIEZERO85
Če želiš da ti pri kipanju hidravlika drži priključek gor, bo potrebno predelati bat dviga hidravlike, namesto obročka z litine je potrebno postružiti utor in montirati gumi V tesnilo. S tem boš dosegel, da ti traktor drži priključek dlje časa v zraku, drugače olje hitro odteče in hidravlika spusti. Pogoj za uspeh je da je cilinder brez poškodb, drugače bo tesnilo hitro šlo po gobe. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
cebelar5 Izjava leta 2011
Pridružen/-a: 16.06. 2010, 17:57 Prispevkov: 1097 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 27 Avg 2022 05:38 Naslov sporočila: |
|
|
@steyrleon, jaz imam preklopni ventil doma, ki se ni nikoli montiral na fergija. Če ga glih danes ne rabiš #mamicumulubadarsko, se lahko zmeniva. Bo ceneje kot ta na linku od Rositeh.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tom_II Veteran traktor foruma

Pridružen/-a: 23.04. 2008, 13:06 Prispevkov: 225 Kraj: Primorska (vasica ob reki Vipavi)
|
Objavljeno: 27 Avg 2022 07:11 Naslov sporočila: |
|
|
Tako sem jaz naredil na našem imt 533 l 65
https://mojalbum.com/tom-ll/imt-hidravlika
Deluje odlično, plus tega je bilo predelano tesnenje hidravličnega valja za dvig na klasično «gumi» tesnenje |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
steyrleon Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 02.05. 2011, 16:27 Prispevkov: 1746
|
Objavljeno: 30 Avg 2022 19:19 Naslov sporočila: |
|
|
Tak globoko ne grem podirat pa predelovat vse skupaj. Bom potem že preživel to preklaplanje. Tolk pa spet nimam rad rdečkota . Važno da pač dobim en par dvosmernih izhodov, da bom imel hidro prečko za plato, cilinder na kosi, zamik planirke in ostalo kar imam v planu). Če
Bom pa uporabil potem kar 1P40 ventil ali je bolje, da pogledam za 80 literski komandi? Ker za to kar sem zgoraj opisal, je po mojem mišljenju 40 litrov na minuto več kot dovolj, tlaka pa itak nebom dosegel 250bar. V mislih imam to, ki je prva na tem linku https://www.hidro-inzeniring.si/hidravlicni-krmilni-ventili/. Dokupim še spojke ter vse potrebne hidravlične cevi. Zaenkrat rabim en dvosmerni par, če bo potreba pa kasneje dokupim še en ventil zraven.
Zmontiral bi pa komando na blatnik, spojke pa zadaj na en nosilček. Tako ima kolega narejene dodatne izhode na svojem Zetorju 6945. Ker nekaj baš placa ti 539 nimajo ravno v kabini.
@cebelar5 če je viška pa če paše bi ga vzel ja. Če do zime spravim vse skupaj, da lahko potem do pomladi še odpravimo če bo kak problem. Tak, da javi kdaj bo čas pa se oglasim.
Bom pa takrat zamenjal še olje. Ina Transhidrol 85, kje nabavljate? Nekje 40 litrov ga naj bi šlo v Fergija če se ne motim? Ali je še kak drug, da paše notri? Pa da je OK kvaliteta, da ni tak, da ga še mati na solato nebi dala.
Lp L |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
rovtar Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 23.05. 2007, 18:43 Prispevkov: 2037 Kraj: Polhograjski Dolomiti
|
Objavljeno: 30 Avg 2022 19:26 Naslov sporočila: |
|
|
Ena možnost je tudi montaža zunanje hidravlične pumpe in ventilov, tako da lahko uporabljaš oboje hkrati. Original pumpa ti žene roke hidravlike, dodatna pa ventile. Ni pa najcenejša možnost. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|