Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Njoko11111 Kmetovalec
Pridružen/-a: 16.02. 2013, 13:08 Prispevkov: 56
|
Objavljeno: 21 Nov 2021 20:35 Naslov sporočila: Vprašanje servovolan? |
|
|
Pozdravljeni! Po vgradnji servo volana na traktor deluje v redu. Edino me moti zakaj je v eno stran bolj hiter volan kot na drugo stran. Ali je mogoče kriva orbitol glava? Vzel sem jo iz starega viličarja.Tudi ko je traktor vgasnjen je v eno stran volan trd v drugo pa bolj mehak, ga lahko premikaš v drugo stran pa zelo teško! Ali se da mogoče kaj nastavit na glavi kjer so tisti imbusi zgoraj glave? Ali pa je samo zrak v sistemu? Cilinder verjetno ni kriv za različno hitrost vrtenja levo-desno. Ima pa tudi malo lufta zato mi ne gre v glavo kaj bi bilo narobe? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
oman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.09. 2009, 15:50 Prispevkov: 1110
|
Objavljeno: 21 Nov 2021 21:08 Naslov sporočila: |
|
|
Moraš mal opisat kakšen maš cilinder. Če maš samo en cilinder je to to.
Razmisli kako deluje dvosmerni cilinder. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Njoko11111 Kmetovalec
Pridružen/-a: 16.02. 2013, 13:08 Prispevkov: 56
|
Objavljeno: 21 Nov 2021 21:15 Naslov sporočila: Odgovor |
|
|
Imam samo en navaden dvosmerni cilinder. A je mogoče kriv cilinder? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
IvanK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.04. 2019, 09:47 Prispevkov: 465 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 22 Nov 2021 08:55 Naslov sporočila: |
|
|
Če imaš en dvosmerni vilinder je to "krivo" za različno hitrost in "trdoto" vrtenja volana.
To se rešuje z dvema dvosmernima hidravličnima cilindroma ali enim dvosmernim z obojestransko batnico. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Njoko11111 Kmetovalec
Pridružen/-a: 16.02. 2013, 13:08 Prispevkov: 56
|
Objavljeno: 22 Nov 2021 09:28 Naslov sporočila: Odgovor |
|
|
Hvala za odgovor! Se pravi bo treba nabavit pravi cilinder! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Titan191 Kmetovalec
Pridružen/-a: 08.09. 2014, 16:53 Prispevkov: 63 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: 22 Nov 2021 17:35 Naslov sporočila: |
|
|
IvanK je napisal/a: | Če imaš en dvosmerni vilinder je to "krivo" za različno hitrost in "trdoto" vrtenja volana.
To se rešuje z dvema dvosmernima hidravličnima cilindroma ali enim dvosmernim z obojestransko batnico. |
Se da narediti tudi s klasičnim dvostranskim cilindrom. Čeprav je v teoriji logično da se kolesa v eno stran hitreje in bolj "trdo" obračajo, imajo nekateri traktorji tovarniško vgrajene klasične cilindre za volan in normalno delujejo. Imamo Ursusa, ki ima tako rešeno pa nikoli nisem opazil omenjenih težav. Nekje je finta, se pa po pravici povedano nikoli nisem poglabljal kako in zakaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rovtar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 23.05. 2007, 18:43 Prispevkov: 1993 Kraj: Polhograjski Dolomiti
|
Objavljeno: 22 Nov 2021 17:52 Naslov sporočila: |
|
|
Količina olja v eno in drugo stran mora biti čim bolj podobna. Ker če v eno stran cilindra gre več olja bo takrat deloval v tisto smer počasneje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iwanho Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.12. 2011, 19:28 Prispevkov: 375
|
Objavljeno: 22 Nov 2021 20:07 Naslov sporočila: |
|
|
Na stran batnice mora priti manj olja (v enakem času), Torej na to stran se da nastavljiva dušilka pretoka in bi problem moral biti rešen. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
oman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.09. 2009, 15:50 Prispevkov: 1110
|
Objavljeno: 22 Nov 2021 20:58 Naslov sporočila: |
|
|
iwanho je napisal/a: | Na stran batnice mora priti manj olja (v enakem času), Torej na to stran se da nastavljiva dušilka pretoka in bi problem moral biti rešen. |
Tudi če daš dušiko bo v to stran še vedno šlo manj olja kot v drugo stran, torej časovno bi zadevo izenačil. Glede sile teže volana pa ne.
Daj še en enak cilinder zraven na drugo stran in ju poveži križem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
IvanK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.04. 2019, 09:47 Prispevkov: 465 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 23 Nov 2021 10:58 Naslov sporočila: |
|
|
Če imaš klasičen cilinder za volan, mora biti bat velik, batnica pa tanka, da je mala razlika volumnov na eni in drugi strani bata. Ko se navadiš, ta mala razlika ne moti več.
Pred leti sem zasledil volanske glave, ki so imele različno iztisnino za eno in drugo stran. To je potem reševalo različne volumne na obeh straneh cilindra. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|