Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
traktoristP Vajenec
Pridružen/-a: 17.12. 2017, 20:56 Prispevkov: 20
|
Objavljeno: 17 Apr 2021 09:21 Naslov sporočila: Brušenje cilindra UTB/štore |
|
|
Zdravo,
pred kratkim sem videl, da imajo UTB/Štore motorji vstavljene puše batov v blok.
Sedaj pa mi ni jasno, zakaj se recimo pri generalni ne zamenja samo puša in bat, tako kot se recimo to dela pri zračno hlajenem motorju. Razumem, da je tu težje odstraniti pušo ampak zakaj je potem potrebno tudi brušenje sten in potem vstavljanje večjega bata ?
Za odgovor se zahvaljujem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 17 Apr 2021 09:51 Naslov sporočila: |
|
|
Če je suha puša se le ta zamenja, enako velja za mokro. Če motor nima nobenih puš, kot nh, potem pa je potrebno blok spraviti do mojstra da porezka na naslednjio večjo mero in potem vstavi suhe puše ali pa se samo vstavijo večji bati. Spet odvisno od tega koliko je motor izrabljen. Pri zračnih motorjih se pa zamenjajo cilindri, vsaj pri same je tako. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sejalec Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 28.11. 2008, 11:39 Prispevkov: 314
|
Objavljeno: 17 Apr 2021 19:03 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi če vstaviš novo pušo oz. hilzne, ker je le ta "vprešana" pride do določenih deformacij povedan drugač puša pride jajčasta in konusna. V imt-ju oz. rakovici so svojega dne poskušal sekat ovinke tako, da niso puše honal po vstavitvi ampak so "prešal" že obdelane v blok..mislem da je blo par jurjev razlike v tem koliko je motor zdržal. Je pa to čist stvar od motorja do motorja velikokrat tudi vstavljanje že obdelanih puše ne odstopajo od toleranc.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
130656 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.11. 2011, 16:15 Prispevkov: 506
|
Objavljeno: 18 Apr 2021 06:51 Naslov sporočila: |
|
|
Vpreša se in potem obdela na mero lukna in tudi sama višina - da je v enaki kot blok da lepo glava nasede. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|