Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
pirpy Traktorist
Pridružen/-a: 04.08. 2009, 15:35 Prispevkov: 196 Kraj: šaleška
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 21 Sep 2020 19:32 Naslov sporočila: |
|
|
Če se boš tega lotil, ti priporočam, da daš to narediti strokovnjakom, ki se s tem ukvarjajo. Ker motor iz fabrike ni po pomoti prišel s "samo" 100KM. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pirpy Traktorist
Pridružen/-a: 04.08. 2009, 15:35 Prispevkov: 196 Kraj: šaleška
|
Objavljeno: 22 Sep 2020 04:30 Naslov sporočila: |
|
|
Strokovnjak bi mi vzel 800 € za 30KM, in preprogramira ECU, s tem modulom pa lahko vse skupaj izključiš.
JD 5100R ima zanimivo krivuljo moči motorja, od 1700 do 2200 RPM ima enako moč, kar pomeni, da mora navor padati, zato mislim, da ni nobenega problema, če dodatna elektronika pri višjih obratih prestreže signal za vklop šobe in ga podaljša, in tako ohrani enak navor od 1700 do 2200 obratov in s tem poveča moč.
Traktor lomi prevelik navor tukaj pa lahko navor ostane enak. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pirpy Traktorist
Pridružen/-a: 04.08. 2009, 15:35 Prispevkov: 196 Kraj: šaleška
|
Objavljeno: 22 Sep 2020 04:45 Naslov sporočila: |
|
|
Pred desetimi leti sem imel probleme s traktorjem, in takrat sem tudi raziskoval zakaj ima pri višjih obratih manjši navor, na videu se vidi, da pri max obremenitvi in obratih šobe ostanejo odprte krajši čas kot pri max obremenitvi in nižjih obratih.
https://www.youtube.com/watch?v=X42gfv_7918&ab_channel=BorutLesjak
Torej modul mora samo linearno podaljšati čas drugega vbrizga goriva glede na obrate.(kjer ga ECU začne "dušiti") |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 22 Sep 2020 08:18 Naslov sporočila: |
|
|
Ti si se osredotočil na količino vbrizga, obrate in podobno. Vedeti pa je treba tudi, da je količina dobavljenega zraka v valj manjša pri višjih hitrostih, da se količina toplote, ki jo je potrebno odvesti zelo hitro povečuje z višanjem frekvence izgorevanja. Zato še enkrat, motor zagotovo ni prišel iz fabrike po naključju s takimi karakteristikami.
Tisto v zgornjem postu je bil samo dobrohoten nasvet. Sodobni motorji so precej kompleksni stroji in je potrebno upoštevati veliko parametrov, da ostane življenjska doba kolikor toliko sprejemljiva. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pirpy Traktorist
Pridružen/-a: 04.08. 2009, 15:35 Prispevkov: 196 Kraj: šaleška
|
Objavljeno: 22 Sep 2020 12:29 Naslov sporočila: |
|
|
Se strinjam, zato pa sprasujem.
Vem, da ima sosed na svojemu jd5090 menjano crpalko in konje navite iz 88 na 115, ne poznam pa primera za jd5100r, ki ima ze sedaj 100 oz 108 km, če vklopiš kardan. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 22 Sep 2020 13:23 Naslov sporočila: |
|
|
Eni traktorji imajo pri večjih konjih večje hladilnike, pa še kakšno malenkost. Drugače pa osnovna konstrukcija enaka. Če ti pride tip za 800 eur tole naredit ti verjetno da tudi neko garancijo. Že sama garancija, če stoji za njo nek osebek, ki da nekaj na svoje ime in kvaliteto storitve, je zlata vredna. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pirpy Traktorist
Pridružen/-a: 04.08. 2009, 15:35 Prispevkov: 196 Kraj: šaleška
|
Objavljeno: 22 Sep 2020 13:49 Naslov sporočila: |
|
|
Ja pa ne kr en osebek, "ta boljši" jd serviser v slo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nutrimedo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22 Prispevkov: 1378 Kraj: TRŽIČ
|
Objavljeno: 22 Sep 2020 19:17 Naslov sporočila: |
|
|
Dajo garancijo če se programu kaj zmeša. Če ti začne motor razpadat ti nihče ne bo povrnil škode. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pirpy Traktorist
Pridružen/-a: 04.08. 2009, 15:35 Prispevkov: 196 Kraj: šaleška
|
Objavljeno: 22 Sep 2020 21:07 Naslov sporočila: |
|
|
robert.08 je napisal/a: | Glede Čipa STEINBAUER.
Pri nas ga imamo na Deutz fahr k90 že od leta 2008 Ugradili smo ga takoj ko je potekla garancija bil j takrat okoli 800€ in do sedaj pri 5000 delovnih urah ni bilo nobenega problema pozna pa se na porabi veliko.
Sem meril eno furo s cisterno 6000l v eni uri in 15 min (ko sem hodil ponjo nekam daleč) sem porabil brez čipa 10l s čipom (popolnoma ista pot) sem se vozil 1 uro in 10 min ker je bolje šel v klanec pa sem porabil 8.5 litrov. tako da smo zelo zadovolni s tem čipom ker nam je že odslužil zdavnaj. in ko nabavimo drug traktor ga tudi čipiramo sigurno po preteku garancije... |
Zanimajo me takšne izkušnje iz prve roke za jd 5100R.
predvsem negativne, ker pozitivne približno vem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|