Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 03 Avg 2020 06:05 Naslov sporočila: |
|
|
No lepo , da zgodbe malce podelite, je forum res bolj zanimivo brati. Še enkrat se bom ponovil, tudi druge firme v garancijskem roku šraufajo. Z tem tvojim Lovolom je pač bila smola, drugi vsi enaki modeli pa morda bodo leta na kardanu delali brez napake, jih bo pa kaj drugega zezalo. In prav se lahko zgodi, da ko odpravite to težavo, bo pol leta z njim mir. Popolnoma me tvoja zgodba spominja na znančevo na Mikormiku 100, ko v garanciji več ni zagnal kardana, pa delal naprej z starim Zetorom in klel. Bila mala napakica od zunaj rešljiva na hitro okoli ventila vklopa. No in ko so to rešili, je zadovoljno ta traktor delal leta in leta.
Upam da porihtaš. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
enizhribov2017 Vajenec
Pridružen/-a: 27.06. 2020, 08:14 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 13 Avg 2020 12:42 Naslov sporočila: Kitajc PTO lovol impodan |
|
|
Škoda se ponavljat in prmerjat z drugimi firmami Mccormick, AC ipd ..., bom skrajšu zgodbco, ko so zamenjal gumco je blo čez 14 dni spet isto, pa je rekel serviser da bo sedaj dobu "bolj kvalitetno", Hallo!!! kje spet na kitajskem, v tem je razlika pri teh drugih res crkne in zamenjajo je tud dražje ampak je potem mir, tu pa izgleda nikoli, razen če bo kdo nardu O ring v EU za ta model, problem je kvaliteta. ..sm hočm povedt da je kitajc impodan lovol dong feng itd.. tombola, bistveno več izmeta...v dolgem loku stran iz lastnih in od drugih izkušnj |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 617
|
Objavljeno: 13 Avg 2020 13:30 Naslov sporočila: |
|
|
Če je res problem samo o-ring (skor ne verjamem) potem ga lahko po naročilu tudi pri nas izdelaš...mogoče celo kakšno stotinko/desetinko povečaš mere da bo zihr. IMaš pri nas kr nekaj firm ki izdelajo raznorazne dihtunge in tudi ni pretirano drago...če zadevo s tem rešiš lahko tudi servisreju/uvozniku naprej prodaš svoj "izum" |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2019
|
Objavljeno: 13 Avg 2020 13:46 Naslov sporočila: |
|
|
Oringi so iz različnim materialov in tudi trdot. S tem lažje prebavljajo določene tekočine in pritiske. Primer, ker je bila sila sem na hidravlični cevi, ki gre iz črpalke dal standardni oring - pustil je po 20 urah. Potem sem dal bolj trdega z drugega materiala in drži že 5 let. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
enizhribov2017 Vajenec
Pridružen/-a: 27.06. 2020, 08:14 Prispevkov: 8
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
sejalec Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 28.11. 2008, 11:39 Prispevkov: 314
|
Objavljeno: 15 Avg 2020 12:56 Naslov sporočila: Re: PTO zavora ne dela Lovol 50 |
|
|
enizhribov2017 je napisal/a: | Evo kaj dogaja, prišel serviser, preveril stik. za vklop, odvil EH ventil če vklaplja, meril tlak, nastavljal neke vijake, in pri tem še razneslo filter za hidro olje?? 5l steklo po tleh.. Pride naslednjič odpre sklopko PTO vse Ok.
Pride še enkrat zamenja cel modul Hitch Control valve spet nič. Ubogi kitajc ves odprt pa nič. Potem končno preveri pri kolekih na servisih kaj bi blo in menda gumica ni ustrezna Jo zamenja in glej dela...ampak samo 14 dni potem pa isto, s tem da sedaj poovno odpove zavora PTO in dokončno crkne še kardan, nima moči... dobr da mamo še ferglna je 45 let star, pa dela ..
Mogoč kdo ve, na modulu Hitch control z ventili so vijaki za nastavite, verjetno pritiska/pomika a bi moral to serviser kaj nastaviti, uskladiti pritiske med sklopko in zavoro PTO. Saj ko sklopka spusti naj bi šlo olje v zavoro. Mogoče je zavora stalno aktivna, če serviser to ni nastavu, pa jo je skurlu. Bil pa je vroč menjalnik/olje ko je nazdnje odpovedal kardan?. |
Zavora kardana je ponavadi na vzmet, torej bat stisne lamele in vzmet, ko tlak pade vzmet porine bat nazaj..bat pa preko štiftov, kugel, itd stisne zavoro. Mi je precej nepoznano to da bi zavora imela svoj tlačni sietm. Ponavadi sta dve cevi za pto enoto, ena za delovni tlak druga za mazanje in hlajenje.
Problem je ali v stikalu, ki stalno dovaja napetost tuljavi, trnu v ventilu (izven toleranc) ali pa o ringi na ohišju ventila, ki prepuščajo tlak med ventilom in ohišjem modula. Ne vem kako imajo ti traktorji rešeno ponavadi je za elektrovklope posebej črpalka, ki daje od 15-30barov, predvidevam da tu ni tako in da ima samo eno visokotlačno črpalko in treba za elektrovklope tlak nekje nastavit oz. zmanjšat. Zdaj če je tlak prevelik O rin ne drži oz. hitro začne popuščat. Torej treba bo pomerit tlake ter, kot ti je bilo že predlagano imaš dosti firm..naj ti naredijo O ring iz vitona in tu bo zagotovo mir!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sejalec Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 28.11. 2008, 11:39 Prispevkov: 314
|
Objavljeno: 15 Avg 2020 13:01 Naslov sporočila: |
|
|
reider je napisal/a: | No lepo , da zgodbe malce podelite, je forum res bolj zanimivo brati. Še enkrat se bom ponovil, tudi druge firme v garancijskem roku šraufajo. Z tem tvojim Lovolom je pač bila smola, drugi vsi enaki modeli pa morda bodo leta na kardanu delali brez napake, jih bo pa kaj drugega zezalo. In prav se lahko zgodi, da ko odpravite to težavo, bo pol leta z njim mir. Popolnoma me tvoja zgodba spominja na znančevo na Mikormiku 100, ko v garanciji več ni zagnal kardana, pa delal naprej z starim Zetorom in klel. Bila mala napakica od zunaj rešljiva na hitro okoli ventila vklopa. No in ko so to rešili, je zadovoljno ta traktor delal leta in leta.
Upam da porihtaš. LP |
Kar nekaj teh kitajčkov se tu okol vozi in dosti manj jamrajo kot tisti, ki imamo traktorje "priznanih" znamk...zdaj ali je temu tako ker z njimi res ni nekih večjih problemov ali pa so se sprijaznili, da za ta denar pač to ni švicarska ura. Treba pa bit tudi pošten da imajo bistveno, bistveno, bistveno lažje življenje, kot to kar dnevno gara po naših kmetijah!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
enizhribov2017 Vajenec
Pridružen/-a: 27.06. 2020, 08:14 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 24 Okt 2020 11:43 Naslov sporočila: kitajček - kardan se ne ustavi (PTO) |
|
|
Končni epilog: kardan pri kitajčku ne morejo popravt, so traktor vzel nazaj v trg in vrnil dnar
Še eno stranka ima enak problem, kardan se ne ustavi ko izklopiš EH ventil, po cest se je enkrat vozu z mešalcem kse še vrtel...
Bo prtisnu tud on in zahteval svoje, izgleda neka tov. napaka, lahko samo pri določeni seriji...bogve |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
figovc Vajenec
Pridružen/-a: 23.06. 2020, 18:59 Prispevkov: 19 Kraj: Trnovo -Ilirska Bistrica
|
Objavljeno: 01 Nov 2020 09:17 Naslov sporočila: |
|
|
lep pozdrav
Sem lastnik imlodan 504 g3. Imam ga 2 meseca. Z njim sem naredil 30 ur.
Traktor je za svoj denar odličen v primerjavi z imt. Nima elektronike.
Z njim sem imel nekaj težav. Ko sem ga dobil je puščala špinca od gretja. To so fantje iz Agroteha zrihtali v dveh dneh. Hitro.
Po tem sem opazil da po dežju prihaja voda v kabino. Pregledam vse in ugotovim. Da bočna šipe niso sfugirane zgoraj. Vzamem siko in zatesnim stekla in pa celotni vrh kabine.
Zdaj bi moralo biti ok. Po dezju se vedno pride voda v kabino vendar v mnogo manj kot prej. Prihaja med streho in notranjo izolacijo.Vzamem dol notranjo izolacijo in mi oce z slaufom zaliva traktor in nikjer ne pušča. Preverim grelec za gretje. Tudi on ne pušča.
Nato zložim vse nazaj. Polijem z vodo in spet voda v kabini. Krivec je bila izolacija kabine zgornji del. Je bil slabo obrezan in prevlik. Vzamem olfo obrežem in sedaj je ok.
In še zadnja napaka. Vozil sem vitelj in kar na enkrat pade med vožnjo dol. Popravim ročico hidravlike in čez cas spet pade dol. Ročica je premehka in nima upora.
Vzel sem dol izolacijo čez roćice in spodaj je vijak za nastavitev upora in ga nastvil.sedaj je vredu.
Na njem sem potisnil nekaj vijakov.
To so bili moji problemi z njim. Drugače je ok. Ne želim jamrati ker sem z traktorjem super zadovoljen. Hotel sem vam le povedati mojo izkušnjo. Če bi sedaj kupoval novega bi prav tega kupil še enkrat.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|