Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
walter Traktorist
Pridružen/-a: 07.12. 2013, 17:21 Prispevkov: 174
|
Objavljeno: 02 Feb 2020 10:58 Naslov sporočila: |
|
|
grom je napisal/a: | walter je napisal/a: | grom je napisal/a: | ČAKNORIS je napisal/a: | Na spletl strani sem videl da prodajajo mesing pušo za sredino. To je levo desno. |
Jaz sem si to menjo,kupil sem dva iglčasta ležaja,dva čepa in eno O tesnilo.
Tista dva čepa držita,v nulo tesnilo pa ne ima malo lufta. |
Sredino se da zrihtat da nima lufta po original sistemu tako na čepih in v sivi litini oziroma se temu delu reče trn |
Trn meni ne drži pa je orginal tesnilo. |
Na kateri strani trn ne drži?spredaj ali zadaj v smeri vožnje? Kater letnik je traktor? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
grom Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.01. 2015, 18:00 Prispevkov: 65
|
Objavljeno: 02 Feb 2020 13:53 Naslov sporočila: |
|
|
walter je napisal/a: | grom je napisal/a: | walter je napisal/a: | grom je napisal/a: | ČAKNORIS je napisal/a: | Na spletl strani sem videl da prodajajo mesing pušo za sredino. To je levo desno. |
Jaz sem si to menjo,kupil sem dva iglčasta ležaja,dva čepa in eno O tesnilo.
Tista dva čepa držita,v nulo tesnilo pa ne ima malo lufta. |
Sredino se da zrihtat da nima lufta po original sistemu tako na čepih in v sivi litini oziroma se temu delu reče trn |
Trn meni ne drži pa je orginal tesnilo. |
Na kateri strani trn ne drži?spredaj ali zadaj v smeri vožnje? Kater letnik je traktor? |
Od spredaj v smeri vožnje,tam ko je O tesnilo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
walter Traktorist
Pridružen/-a: 07.12. 2013, 17:21 Prispevkov: 174
|
Objavljeno: 02 Feb 2020 14:09 Naslov sporočila: |
|
|
grom je napisal/a: | walter je napisal/a: | grom je napisal/a: | walter je napisal/a: | grom je napisal/a: | ČAKNORIS je napisal/a: | Na spletl strani sem videl da prodajajo mesing pušo za sredino. To je levo desno. |
Jaz sem si to menjo,kupil sem dva iglčasta ležaja,dva čepa in eno O tesnilo.
Tista dva čepa držita,v nulo tesnilo pa ne ima malo lufta. |
Sredino se da zrihtat da nima lufta po original sistemu tako na čepih in v sivi litini oziroma se temu delu reče trn |
Trn meni ne drži pa je orginal tesnilo. |
Na kateri strani trn ne drži?spredaj ali zadaj v smeri vožnje? Kater letnik je traktor? |
Od spredaj v smeri vožnje,tam ko je O tesnilo. | mi je jasno potem pa je zrn zelo obrabljen če ne drži |
|
Nazaj na vrh |
|
|
grom Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.01. 2015, 18:00 Prispevkov: 65
|
Objavljeno: 02 Feb 2020 15:12 Naslov sporočila: |
|
|
walter je napisal/a: | grom je napisal/a: | walter je napisal/a: | grom je napisal/a: | walter je napisal/a: | grom je napisal/a: | ČAKNORIS je napisal/a: | Na spletl strani sem videl da prodajajo mesing pušo za sredino. To je levo desno. |
Jaz sem si to menjo,kupil sem dva iglčasta ležaja,dva čepa in eno O tesnilo.
Tista dva čepa držita,v nulo tesnilo pa ne ima malo lufta. |
Sredino se da zrihtat da nima lufta po original sistemu tako na čepih in v sivi litini oziroma se temu delu reče trn |
Trn meni ne drži pa je orginal tesnilo. |
Na kateri strani trn ne drži?spredaj ali zadaj v smeri vožnje? Kater letnik je traktor? |
Ko namažeš z mastjo en čas drži,pol pa mast ven potisne,ker ne tesni ,po moje je tako .nisem pa prepričan,
Od spredaj v smeri vožnje,tam ko je O tesnilo. | mi je jasno potem pa je zrn zelo obrabljen če ne drži |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 02 Feb 2020 19:06 Naslov sporočila: |
|
|
Tisti o ring je bolj za okras kot, da bi bilo tisto kakšno resno tesnilo. Mast v vsakem primeru mora ven poriniti, sicer stare masti ne bi mogel nadomestiti z novo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
grom Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.01. 2015, 18:00 Prispevkov: 65
|
Objavljeno: 03 Feb 2020 07:17 Naslov sporočila: |
|
|
b-pod1 je napisal/a: | Tisti o ring je bolj za okras kot, da bi bilo tisto kakšno resno tesnilo. Mast v vsakem primeru mora ven poriniti, sicer stare masti ne bi mogel nadomestiti z novo. |
Ja to drži,ampak posledično ima tam luft,za kakšen cm se podaja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iwanho Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.12. 2011, 19:28 Prispevkov: 375
|
Objavljeno: 03 Feb 2020 08:25 Naslov sporočila: |
|
|
Če ni ležajev, je treba dat novo pušo.
Od serviserja traktora sam zvedel da je pri mazanju treba biti previden pri mazanju mestih ki majo tesnila. Ne nadrukat preveč masti ker se s tem poškoduje tesnilo in potem nova mast hitro gre ven, umazanija pa notr. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
walter Traktorist
Pridružen/-a: 07.12. 2013, 17:21 Prispevkov: 174
|
Objavljeno: 03 Feb 2020 14:06 Naslov sporočila: |
|
|
iwanho je napisal/a: | Če ni ležajev, je treba dat novo pušo.
Od serviserja traktora sam zvedel da je pri mazanju treba biti previden pri mazanju mestih ki majo tesnila. Ne nadrukat preveč masti ker se s tem poškoduje tesnilo in potem nova mast hitro gre ven, umazanija pa notr. |
Tako je kot praviš b-pod ima narobe mišljenje kar se tiče tesnenja, z o ringi sem zrihtal kar nekaj sredin in ni bilo problema razen če je trn obrabljen fora je v tem da mast izniči luft |
|
Nazaj na vrh |
|
|
grom Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.01. 2015, 18:00 Prispevkov: 65
|
Objavljeno: 04 Feb 2020 18:43 Naslov sporočila: |
|
|
walter je napisal/a: | iwanho je napisal/a: | Če ni ležajev, je treba dat novo pušo.
Od serviserja traktora sam zvedel da je pri mazanju treba biti previden pri mazanju mestih ki majo tesnila. Ne nadrukat preveč masti ker se s tem poškoduje tesnilo in potem nova mast hitro gre ven, umazanija pa notr. |
Tako je kot praviš b-pod ima narobe mišljenje kar se tiče tesnenja, z o ringi sem zrihtal kar nekaj sredin in ni bilo problema razen če je trn obrabljen fora je v tem da mast izniči luft |
Kaj predlagate,da bi naredil,ali pa da tak pustim,prejšni lastnik mi je rekel da ima luft odkar je bil novi,po mojem mnenju nima kaj bi,sicer nisem strojnik,tak da nisem prepričan. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kovac50 Vajenec
Pridružen/-a: 02.02. 2020, 15:00 Prispevkov: 5
|
Objavljeno: 06 Feb 2020 14:42 Naslov sporočila: Tomo vinkovic |
|
|
Pozdravljeni
Lotil sem se popravilo menjalnika tv420 .Okvara :zlom osi zobnika spremembe smeri ,posledično luknja v ohišju menjalnika.Sledil je nakup rabljenega menjalnika.Ker kupljen menjalnik ni v top kondiciji sem se odločil da kombiniram s starim menjalnikom in sestavim enega dobrega.Na netu je kar nekaj napisano na to temo ,kljub temu imam za vas nekaj vprasanj:
1.ključ menjalnika fi 6 ali 8, ker imam na enem 6 na drugem pa 8mm....ali je vseeno kateri ključ uporabim .Ali je kateri močnejši ,boljši za uporabo.Os in prestave od obeh menjalnikov izgledajo enake, res pa da jih nisem meril z mikrometrom.Razlika je samo v dolžini nosilca ključa (+2 do 3 mm) in navoju 6/8mm.Ali vi menjate komplet ključ in nosilec ali samo ključ v kolikor izgleda nosilec ok.
2.prednji konus-os 1,2,3 prestave ki gre od diferenciala do pogona v sredino sem meril z mikrometrom-razlika med obema 2-3stotinke.Ali gre tukaj za obrabo ali je v mejah toleranc pri izdelavi.Jaz bi uporabil os ki je - 3 stotine kaj mislite vi ,je boljse kupit novo....kaksne so možne tolerance -razlike pri novih kosih..?Os ki je +3 stotinke ima precej požrte utore-ripne zato po moje ni uporabna.
3.ali vi pri odpiranju menjalnika preventivno zamenjate vse ležaje .Kako vi ugotavljate-preverjate ce je določen ležaj dober ,da ni nepotrebnih stroškov in dela.
4.na sredini kjer sta povezani menjalnik in os za pogon zadnjega dela ima os z notranjimi ripnami na sredini nekaj mm lufta-vase mnenje?
5.kako sneti ležaj sklopke ki je v matici na vztrajniku.Kaksna ideja ,razen naredit orodje na stružnici .
6.kako nastavit in kako pomembne so nastavitve zračnosti diferencial polos in zobnik osi pogona 1,2,3 prestave?
Torej zanimajo me bolj tiste podrobnosti-pike na i pri popravilu, ki jih na netu nisem zasledil.
Hvala za odgovore |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|