Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 617
|
Objavljeno: 14 Okt 2019 23:12 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo. Sem dobil en 40 let stari IMT539 za malo posraufat, pa me zanima naslednje. V karterju ima traktor neverjetno prevec motornega olja, kljub temu da kr dobro curi z njega. Olje sem spustil ven in mi deluje cisto prevec voden. Spustil sem ga vsaj 3 litre vec kokr naj bi ga bilo notri (cca 7L). Ali je mozno, da se nafta mesa v motorno olje v karter. Na bosh pumpi sem pogledal xe je treba dodat kaj olja pa mi tam pritece cista nafta. Ali se lahko v bosh pumpi oz. regulatorju mesa nafta z motornim oljem iz karterja. Ali je tukaj povezava? Hvala za pomoc |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1071 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 15 Okt 2019 06:59 Naslov sporočila: |
|
|
Ali se vonja nafta v olju?
Najbolj pogosti problem je, da poči membrana na AC pumpici. Jaz jo menjavam na 3-4 leta kar preventivno. Lahko je tudi voda iz kilerja, samo se voda peni.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 617
|
Objavljeno: 15 Okt 2019 08:00 Naslov sporočila: |
|
|
Voda zihr ni. Sem vonjal, ampak ne morem zagotovo trdit da je nafta v olju. Bom malo poskusil ce kaj bolj gori kot navadno staro olje. Kakor vem, je treba v regulator pri pumpi dodatno olje zato mi je cudno da bi nafta iz tega dela prihajala v karter.
Koliko pa je dela z menjavo tesnila med pumpo in regulatorjem? Se odstrani samo regulator ali je treba podret pumpo in znova nastavljat? Hvala. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ralf Traktorist
Pridružen/-a: 28.05. 2017, 21:35 Prispevkov: 104
|
Objavljeno: 05 Nov 2019 10:26 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo.
Imam dve vprašanji:
IMT 539
1.) Pogosta tovarniška napaka z menjalnikom, ko menjalnik zablokira pri menjavanju prestave pri vožnji v hrib. Potrebno odpreti pokrov in s palico skozi luknjo odmaknit en verižnik.
Se to da popravit, da ne bo več do tega prihajalo? Je (stroškovno) zahtevno? Ker če se to zgodi na prometni cesti ali kakšni zahtevnejši poti, ni ravno fajn.
IMT 533, 539
2.) Integriran kompresor za zrak. Je sploh dovoljeno priklopiti pištolo za izpihovanje na integriran kompresor, kot na navadne kompresorje? Se kaj uniči s tem?
Čeprav izpihovanje je verjetno skoraj nemogoče, ker ni nobenega rezervarja? Kaj pa barometer na koncu cevi, ki ravno tako blokira izpihovanje?
Lp. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 617
|
Objavljeno: 05 Nov 2019 20:05 Naslov sporočila: |
|
|
1. ČE preštudiraš tale video, potem je popravilo zašaltanega menjalnika enostavno
https://www.youtube.com/watch?v=gYmcnRI4Wac
zraven paše še tole
https://amcmeten.wixsite.com/menjavasemeringovimt/delovanje
Zašaltanju se lahko ogneš tako, da bolj počasi šaltaš in ne dviguješ šalthebla med šaltanjem. Jest sem se dvigovanja šalthelbla odvadil tako, da bunko primem z dlanjo od zgoraj in ne s prsti od spodaj.
2. če ima traktor vgrajen zračni kompresor potem ima najbrž tudi rezervoar, ker sicer sam kompresor ni funkcionalen. Tako da se komot priklopi pištolo ali karkoli drugega ampak ne direktno na kompresor ampak na rezervoar oz. izhode. Rezervoar mora bit v kabini ali pod kabino. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ralf Traktorist
Pridružen/-a: 28.05. 2017, 21:35 Prispevkov: 104
|
Objavljeno: 12 Nov 2019 14:58 Naslov sporočila: |
|
|
Ok hvala.
A imt 533 je imel kaj drugačen menjalnik, da do tega ne prihaja? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zoki19 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 21.01. 2011, 16:34 Prispevkov: 242
|
Objavljeno: 14 Jan 2020 14:06 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni,
na IMT 533 sem je zdodilo, da se je začela prestavna ročica za prestave vrteti okrog svoje vpete osi. Reduktor je OK.
lansko leto se je zamenjalo kompletno ohišje, kamor je ročica vpeta, vendar po enem leti zadeva enaka. Prestavljanje je zelo težko, ker ne moreš najti točno prestave.
Kaj bi to lahko bilo?
Hvala za odgovore. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 14 Jan 2020 19:25 Naslov sporočila: |
|
|
Če je ohišje potem bo verjetno slaba kvaliteta novega dela. Tile indijski in turški deli, ki jih naši preprodajalci prodajajo z velikim maržami niso vredni počenega groša. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 617
|
Objavljeno: 14 Jan 2020 20:24 Naslov sporočila: |
|
|
imaš gumijasto manšeto montirano?
pod njo pa se nahaja pin ki drži šalthebel v šalci ohišja. Ali je pin na svojem mestu?
Če je to OK je možno da imaš kuglo na dnu palice premalo globoko in ne doseže utorov na vilicah.
Lahko, da novo ohišje drži šalthebel previsoko, lahko ste napačno zmontirali, lahko da se je zihrunga ali federček, ki vlečeta šalthebel dol odlomila.
Probaj tist pin pod manšeto dat ven in dvigni šalthebel. MOraš čutit odpor fedra spodaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zoki19 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 21.01. 2011, 16:34 Prispevkov: 242
|
Objavljeno: 15 Jan 2020 07:01 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo,
in sedaj je spet potrebna menjava ohišja ali obstaja kakšna druga alternativa?
Kje bi se pa dalo dobiti še kakšen material ki je boljše kvalitete?
Hvala ter lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|