Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
maticf Vajenec
Pridružen/-a: 30.06. 2014, 20:36 Prispevkov: 32 Kraj: Trebnje
|
Objavljeno: 11 Feb 2019 13:41 Naslov sporočila: |
|
|
Smo prišli do zaključka,da odvijalec
Sedaj samo še dilema uniforest ali tajfun ?
Glede cene pa še nimam podatka v razliki ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
martin85 Traktorist
Pridružen/-a: 14.03. 2007, 21:36 Prispevkov: 170
|
Objavljeno: 11 Feb 2019 19:01 Naslov sporočila: |
|
|
V ceni kar velika |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lamborghini sprint V.I.P
Pridružen/-a: 28.04. 2006, 14:36 Prispevkov: 494 Kraj: LJ.
|
Objavljeno: 11 Feb 2019 19:04 Naslov sporočila: |
|
|
Če se prav spomnem je ralika uniforest tajfun cca 700€ ( tajfun dražji). Kot sem enkrat že napisal jaz osebno krpana nebi jemal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
maticf Vajenec
Pridružen/-a: 30.06. 2014, 20:36 Prispevkov: 32 Kraj: Trebnje
|
Objavljeno: 11 Feb 2019 19:15 Naslov sporočila: |
|
|
stevilo lamel je enaka...
kvaliteta odvijalca pretehta pri? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
martin85 Traktorist
Pridružen/-a: 14.03. 2007, 21:36 Prispevkov: 170
|
Objavljeno: 11 Feb 2019 19:28 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim da je sedaj razlika v ceni 5.5tonca krepkega jurja evrčkov |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 11 Feb 2019 20:38 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa je narobe z 5,5 eh krpanom ? Jaz sem naredil kar ene 400m4 pa nimam ravno nekih pripomb, razen deske, ki bi lahko bila bolj agresivna da bi lažje rampal vse ostale se mi zdi ok ?! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lamborghini sprint V.I.P
Pridružen/-a: 28.04. 2006, 14:36 Prispevkov: 494 Kraj: LJ.
|
Objavljeno: 12 Feb 2019 19:51 Naslov sporočila: |
|
|
Prešvoh konstrukcija. Pri vseh poglej masivnost dile, potem kako ma mrežo narejeno, kako so odvijalci narejeni a ima kakšne štrleče dele, kako so hidravljične cevi speljane, da jih nemorejo veje potrgat, pod kakšnim kotom gre kardan, da ga nelomi preveč, kakšen je nosilec za motorko ( ali je motorka za mrežo ali gleda ven), kje ma za gledat olje in kje za dolivat, kako ima narejeno za noge postavit da tu kaj ven ne štrli, da ko sidraš da tud če je kakšna skala da ne pokriviš zadeve, itd.,itd.
400 kubikov je vsak vitel dober. Napake se pokažejo ko človek dela mesečno po 400- 800 kubikov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alky Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.04. 2007, 08:42 Prispevkov: 1433
|
Objavljeno: 12 Feb 2019 21:41 Naslov sporočila: |
|
|
lamborghini sprint je napisal/a: | Prešvoh konstrukcija. Pri vseh poglej masivnost dile, potem kako ma mrežo narejeno, kako so odvijalci narejeni a ima kakšne štrleče dele, kako so hidravljične cevi speljane, da jih nemorejo veje potrgat, pod kakšnim kotom gre kardan, da ga nelomi preveč, kakšen je nosilec za motorko ( ali je motorka za mrežo ali gleda ven), kje ma za gledat olje in kje za dolivat, kako ima narejeno za noge postavit da tu kaj ven ne štrli, da ko sidraš da tud če je kakšna skala da ne pokriviš zadeve, itd.,itd.
400 kubikov je vsak vitel dober. Napake se pokažejo ko človek dela mesečno po 400- 800 kubikov. |
Vidim da slabo opazuješ in zato kvasiš neumnosti. Krpan je ravno znan po robustnosti in zato kakšnem kilogramu več. Glede števila sklopk je pa to fama. Krpanova sklopka je zato večja in tisti ki pozna malo tehniko ve, da je potem dosežena sila enaka. Oziroma iz prakse oz po testih recimo Tajfun komaj dosega nominalno vlečno silo, dočim Krpan ima težavo ker vleče preveč. Kje so pa razlogi temu pa ni za na forum, vem pa v detajle kako in kaj. Se pa strinjam da je na videz tajfunova lepša, pa boljši "imidž" ima. Vsak se pa sam odloči kaj mu je pomembnejše. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 12 Feb 2019 22:10 Naslov sporočila: |
|
|
lamborghini sprint je napisal/a: | Prešvoh konstrukcija. Pri vseh poglej masivnost dile, potem kako ma mrežo narejeno, kako so odvijalci narejeni a ima kakšne štrleče dele, kako so hidravljične cevi speljane, da jih nemorejo veje potrgat, pod kakšnim kotom gre kardan, da ga nelomi preveč, kakšen je nosilec za motorko ( ali je motorka za mrežo ali gleda ven), kje ma za gledat olje in kje za dolivat, kako ima narejeno za noge postavit da tu kaj ven ne štrli, da ko sidraš da tud če je kakšna skala da ne pokriviš zadeve, itd.,itd.
400 kubikov je vsak vitel dober. Napake se pokažejo ko človek dela mesečno po 400- 800 kubikov. |
Sej ne da se mi da kregat, ampak mojster če delaš od 400-800 m3 na mesec se ti opravičujem ampak si bedak če imaš vitel sploh na tro-točkovno vpetje......oziroma nimaš gozdarskega traktorja.....Vitli teh konstrukcij niso namenjeni za take kubikaže in pa profesionalno delo pa naj si bo tajfun, uniforest ali krpan......to so semi-profi vitli.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lamborghini sprint V.I.P
Pridružen/-a: 28.04. 2006, 14:36 Prispevkov: 494 Kraj: LJ.
|
Objavljeno: 13 Feb 2019 05:50 Naslov sporočila: |
|
|
Vem da so to semi profi zadeva, vendar sem z uniforestom delal cca 1 leto vsak dan. Sedaj seveda na fiksnih vitlah. Hotel sem samo povedati, da se " napake" pokažejo ko je zadeva malo več v uporabi in ko je obremenjena. Sej za domačo uporabo in 50 kubikih letno bo to vse zdržalo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|