Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Daniel Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.02. 2006, 10:41 Prispevkov: 1392 Kraj: Prlekija
|
Objavljeno: 19 Sep 2018 21:03 Naslov sporočila: |
|
|
Mapiranje (direktno spreminjanje parametrov v motornem računalniku) je načeloma boljše kot čip. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
steyrleon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.05. 2011, 16:27 Prispevkov: 1739
|
Objavljeno: 20 Sep 2018 17:52 Naslov sporočila: |
|
|
Ja mapiranje, samo mora to delati človek, ki stvar pozna. Ker direktno mapo na motorju ne bo šel nihče rihtat, je treba naredit kopijo, ker če vmes, ko novo mapo nalagaš pride do kake situacije npr, da akumulator mrkne imaš lahko lepo sranje. Ni to taka preprosta zadeva, je treba poznati specifikacije motorja in do koliko se ga lahka premapira. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Daniel Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.02. 2006, 10:41 Prispevkov: 1392 Kraj: Prlekija
|
Objavljeno: 28 Sep 2018 20:41 Naslov sporočila: |
|
|
Točno |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 29 Sep 2018 07:41 Naslov sporočila: |
|
|
Sem že parkrat napisal, pa bom še enkrat: Traktor, ki je prišel iz fabrike z 80km ni bil brez razloga 5k€ cenejši od tistega, ki je prišel ven z 95km, čeprav sta na videz povsem enaka. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1070 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 29 Sep 2018 09:12 Naslov sporočila: |
|
|
b-pod1 je napisal/a: | Sem že parkrat napisal, pa bom še enkrat: Traktor, ki je prišel iz fabrike z 80km ni bil brez razloga 5k€ cenejši od tistega, ki je prišel ven z 95km, čeprav sta na videz povsem enaka. | Potem si že parkrat napisal nekaj na pamet.
Vem za veliko primerov v moji okolici, ki so dali čipirat nove traktorje različnih znamk in še nisem slišal za kakšne probleme. Očitno ni problemov ali pa so zamolčani.
Mogoče najbolj ekstremni primer: iz primorskega konca izvajalec z strojem ki drobi kamenje, štore in podobno je kupil McCormick okrog 300 KM, ga čipiral za kar precej konjev. Ko sva se pogovarjala, je imel traktor več ur kot jih naredi večina Slovencev v 10 letih in niti enega problema. Ta traktor se v 99% špana do konca.
Seveda so tudi razlike med proizvajalci. Vsak se sam odloči kaj bo delal z svojo lastnino (jaz nimam čipiraniga).
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 29 Sep 2018 11:31 Naslov sporočila: |
|
|
Bolje napisat nekaj na pamet kot pa nekaj nespametnega. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
steyrleon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.05. 2011, 16:27 Prispevkov: 1739
|
Objavljeno: 29 Sep 2018 17:25 Naslov sporočila: |
|
|
Ta zadeva s optimizacijo/povečanjem moči ni tako, kot če se odločiš zvečer v gostilni ali bo špricar ali pivo. Treba je poznat motor, ponavadi gredo motorji tudi v kakšne druge stroje kot samo traktorje in od tam dobiš neko potrditev, da zadevo lahko našponaš. Nikoli ne bodo delali nekaj na pamet, spremenili neke parametre. Vedno se dela postopno, treba zadevo priklopiti na dyno test, da se vidi kje si s konji. Je zato, mapiranje toliko dražje, čip oz. razni box-i, so bolj širšo mišljene zadeve, gre lahko ena škatla v več različnih motorjev. Glavni pogoj je tudi, da redno skrbiš za stroj, servisi, spihavanje filtrov, ne smeš biti len pri teh zadevah. Tisti McCormick, je zato tudi zdržal toliko, pa verjetno še vedno kje dela, ker ima lastnik glavo na pravem mestu in ne tera samo, pa tudi tisti, ki mu je optimizacijo delal je poznal zadeve. So primeri, ko pa gre kak motor v franže ampak o tem se ne govori javno. Vsi so glasni, ko dajo zadevo optimizirat/čipirat pa to za male pare, ko pa zadeva zareže pa so raje tiho, ker so jim vsi prej rekli, bolje več plačati, ko pa pol jokati. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2019
|
Objavljeno: 29 Sep 2018 18:32 Naslov sporočila: |
|
|
Znotraj modela so lahko mehanske razlike. Od sklopke do razlik v hladilnem sistemu, ... Vse to je potrebno upoštevati. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 29 Sep 2018 19:24 Naslov sporočila: |
|
|
mainman je napisal/a: | Znotraj modela so lahko mehanske razlike. Od sklopke do razlik v hladilnem sistemu, ... Vse to je potrebno upoštevati. |
Ne bo dolgo, pa se bo kdo oglasil, da pišeš nekaj "na pamet". Če je proizvajalec traktor prodal ceneje, je logično, da je stremel k temu, da je prihranil pri vgrajenih delih. Npr. kje se lahko varčuje: Šibkejša vodna črpalka, šibkejša oljna črpalka za mazanje motorja, manj zmogljiv hladilnik motorja, brez hladilnika motornega olja ali z manjšim hladilnikom, sklopka, prilagojen menjalnik šibkejšemu motorju itd... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Daniel Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.02. 2006, 10:41 Prispevkov: 1392 Kraj: Prlekija
|
Objavljeno: 29 Sep 2018 20:53 Naslov sporočila: |
|
|
Ne vem no, če pogledaš npr. katalog nekaterih traktorjev, isti model, moči od 120 do 180 konjev so praktično vsi iste bruto teže oz. le ta odstopa zgolj minimalno, ista dvižna sila hidravlike in podobno...Tudi nekako dvomim, da bi firma, ki izdeluje motorje v isti model motorja vgradila slabšo vodno in oljno črpalko, klasičnih sklopk, pa tako ali tako pri novejših modelih ni več.
Sicer so pri obstoječih modelih traktorjev poznani taki modeli, ki imajo npr. 4.5 litrski motor in bi se jih dalo odpreti tam do 160+ konjev ampak zaradi menjalnika to ni možno in večina tunerjev, ki se s tem profesionalno ukvarjajo tudi ve, koliko se da posamezen model traktorja odpreti, da še ne škoduješ menjalniku. Tudi pri naših sorodnikih so npr. Claasa, ki bi najbrž šel vsaj do 140+ odprli iz original 95 na 120 konjev, več pa ne, ker menjalnik ne dopušča. Je pa ta traktor v originalu vsaj po mojih izkušnjah bil krepko zaprt, ker naš Landini s Perkins motorjem (čista klasika) in 4.0 litra prostornine razvije na določenem delu ceste več navora v hrib kot pa omenjeni Claas, ki je rabil pri najvišji prestavi prestavljanje v nižje prestave, da je prevozil isti klanec. Rezerve imajo torej novejši motorji več kot dovolj, kakšen menjalnik ima določen traktor in kaj se da iz določenega motorja iztisniti pa vam bo moral povedati prodajalec ali tuner. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|