Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Matevžk Kmetovalec
Pridružen/-a: 27.07. 2007, 13:39 Prispevkov: 64 Kraj: Podljubelj
|
Objavljeno: 03 Maj 2018 05:46 Naslov sporočila: Menjava semeringa na osi na motokultivatorju Gorenje Muta |
|
|
Star dizelski (Acme) motokultivator Gorenje Muta Univerzal smo že skoraj upokojili; večino dela so prevzeli novejši stroji, delal je le še kakšno uro frezanja zemlje na leto. Nato sem zanj "izumil" preprost transportni priključek, ki se je solidno izkazal na strminah in odročnih vogalih, zato je zdaj spet bolj aktiven. Privoščil sem mu zasluženi servis in ugotovil, da bogve koliko časa menjalnik že teče "na suho". Po dolivanju olja se je v roku nekaj ur seveda izkazalo, da do te situacije ni prišlo po čudežu: olje iz menjalnika izteka pri izhodu pogonske osi na desno kolo.
Našel sem navodila s shematikami (eksplozijskimi diagrami). Predvidevam, da je za menjavo semeringa potrebno odpreti menjalnik; popravite me, če se motim in se da to opraviti "od zunaj". Marsikaterega servisa se lotim sam, menjalnika enoosnega traktorja pa nisem še nikoli odpiral. Razmišljam, da bi bil ta star stroj primeren za učenje. Ima kdo kakšen nasvet; na kaj naj pazim pri razstavljanju in sestavljanju, kje so finte, če kaj ne gre lepo narazen, itd.? Hvala! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Matevžk Kmetovalec
Pridružen/-a: 27.07. 2007, 13:39 Prispevkov: 64 Kraj: Podljubelj
|
Objavljeno: 28 Jun 2018 06:39 Naslov sporočila: |
|
|
For the record, potem ko ni nihče odgovoril in nisem našel nobenega majstra, ki ni zasut z delom, sem se tega kar lotil. Po ponovnem proučevanju shematik se mi je zazdelo, da se to vse da opraviti od zunaj, in res je. Še najbolj sem se namatral z odstranitvijo pesta z osi, ker nisem imel primernega orodja. Pesto ima sicer ekvidistančno od centra dve luknji z M10 navojem, za kateri ga lahko potegneš ven.
Potem sem odstranil semering in dal noter dva (kot sta po shematiki -- mojster, ki mi je to nazadnje rihtal, je očitno malo "poenostavil"), zamenjal O-ring, poravnal podložke (v splošnih strojniških štaunah točno takih ni za dobit, so precej specifične), dobro prečistil in nastavil še zavoro, ki se nahaja na tisti polosi, vse sestavil, nalil olje v menjalnik in stroj je že b.p. naredil kakšnih 5 delovnih ur. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|