Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
cebelar5 Izjava leta 2011
Pridružen/-a: 16.06. 2010, 17:57 Prispevkov: 1090 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 11 Jan 2018 22:21 Naslov sporočila: |
|
|
2t je dovolj. Prostega dviga mora biti vsaj 3,2m. Zaradi dela v skladišču pa tudi ne sme biti višina viličarja oz. teleskopa ob dvigu na višino 1,5 m več kot 2,5 m. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonFelipe Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.04. 2014, 17:14 Prispevkov: 1156
|
Objavljeno: 12 Jan 2018 07:45 Naslov sporočila: |
|
|
Aha.
Si kaj gledal na avto.net? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
roCkY Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2006, 10:40 Prispevkov: 785
|
Objavljeno: 12 Jan 2018 07:58 Naslov sporočila: |
|
|
Tistle so mal pojmi pomešani. Prosti dvig pomeni višino vilic preden se teleskop raztegne.
Sam bi za na kmetijo, će ne električarja definitivno vzel plin. Izpuh je veliko čistejši (pri viličarju se nonstop dodaja in odvzema plin, star dizel pa v takih pogojih... solidno bruha), zagoni hladnega motorja , ki jih je veliko so v hladnem bistveno lažji. Najti nekaj solidno vzdrževanega pa pomoje ni problem. Zadeve, ki so par let delale nekje na 3 izmene so za takole rabo solidne še leta in leta.
Pri elektro je pač treba vsake tolko zamenjat baterijo. Sam sem menjal po mislim da 16 letih. K hiši je prišel star 4 leta za cca. 50% cene novega. Vmes je odletela ena elektronika in joystic. Stroška 11k nabava, baterija predlani 3500, 800€ vzdrževanje. Če primerjam s prejšnjim rabljenim dizlom milina. Resda je bil oni INDOS. Res se je tehnika spremenila. Ta je bil top shit za tisti čas, pa še danes na novem ni kaj bistveno boljši občutek na elektro. Je pa trokolesnik 1,6t. Če ni nekega skladišča, kjer se je treba na mestu sukat je za na kmetijo optimum štirikolesnik.
Skratka sam bi se dizlu izognil, če ni nekega rednega dela vsak dan par ur v kosu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonFelipe Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.04. 2014, 17:14 Prispevkov: 1156
|
Objavljeno: 12 Jan 2018 08:38 Naslov sporočila: |
|
|
Mimogrede, a na glavno cesto oziroma v promet kaj zaviješ in se pelješ kam?
Problem pri električnem je ravno dosegljivost ter s priključki, ki jih ni pri vsaki hiši ; lansko leto se je enemu na Škofljici izpraznil dve vasi stran od doma in sem ga moral potegniti z vlečno vrvjo ter se je čez noč napolnil.
Pomoje res najboljša izbira v tvojih primerih dizel ali plin, samo glej, da je čimbolj ohranjen.
Na portalu starodobnik.net imaš dosti linkov o viličarjih |
|
Nazaj na vrh |
|
|
roCkY Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2006, 10:40 Prispevkov: 785
|
Objavljeno: 12 Jan 2018 10:08 Naslov sporočila: |
|
|
Ne, dlje se nimam potrebe vozit. Fura se pa med dvoriščem in skladiščem cca 200m. Tudi 20+* kak dan.
Ko je bila baterija hin je bilo pač treba mal pazit. Sedaj se v gužvi polni na 3-4 dni. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonFelipe Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.04. 2014, 17:14 Prispevkov: 1156
|
Objavljeno: 12 Jan 2018 10:23 Naslov sporočila: |
|
|
Aha.
A to je ponoči polniš?
Imaš svojo polnilno postajo ali preko navadne vtičnice? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
roCkY Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2006, 10:40 Prispevkov: 785
|
Objavljeno: 12 Jan 2018 11:44 Naslov sporočila: |
|
|
Polni se, ko se pač 6-10 ur ne rabi. Če zmanjkuje pač postaviš ob polnilec in priklopiš za kako urco+ - ko je bila baterija proti koncu je bila to praksa. 2-3 sezone je šlo BP tako. Nato pa sem se odločil za menjavo. Verjetno pa bi z nekaj prilagajanj glede rabe lahko naredil še kako sezono. Polen je recimo še zmetal cel šlepar tiste nekajkrat letno po mislim da 16 letih... Mehanika je OK, elektronika pa itak nikoli ne veš kaj bo a te serije so tudi glede na pripovedovanje serviserja super. Kot sem rekel 2 ne prehuda felerja na elektroniki do sedaj. Junghairch ni slučajno kupil firme BOSS. Sami z elektro pa očitno niso uspeli živeti in se razvijat. Viličar je zadnja generacija BOSS-a. Seveda še DC varianta - enosmerni motorji,...
Polnilec pojma nimam več kolkiko je kapacitete. Verjetno 16-20A trofazni.
Dvomim da so današnje AC zadeve še tolk robustne. Ima pa AC pač svoje prednosti pri uporabi. A pri tako malih obremenitvah kot je na 99,99% SLO kmetij to nima nekega pomena. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DonFelipe Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.04. 2014, 17:14 Prispevkov: 1156
|
Objavljeno: 12 Jan 2018 14:41 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, večina električni oziroma elektro viličarjev je delana za delo v proizvodnje pod visokimi pritiski ter obremenjenostjo, medtem ko so naše kmetije obremenjene večinoma dobro tretjino.
BOSS je moral zaradi krize in konkurence spremeniti prodajno paleto oziroma asortiman, večina pa danes kupuje Toyote.
Kaj pa praviš na kakšen legendarni Litostroj-čan ali pa električni Jungerich? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jan123 Vajenec
Pridružen/-a: 12.04. 2018, 10:33 Prispevkov: 1
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetormatic Traktorist
Pridružen/-a: 12.12. 2010, 14:49 Prispevkov: 122 Kraj: notranjska
|
Objavljeno: 07 Okt 2018 12:40 Naslov sporočila: |
|
|
Z zanimanjem sem prebral vse prispevke od začetka.
Kupujem namreč viličarja za v hlev. Največ ga bi uporabljal za potiskanje krme v jasli na hodniku - večkrat dnevno in pa prenos bal in vreč.
Sicer bi za ta dela lahko uporabljal kakšen manjši zgibnik, vendar se mi viličar dopade ker so tihi pri delu in ga lahko uporabljaš tudi izven običajnih delavnih ur in ne motiš živali, sosedov.
To seveda velja za akomulatorskega in plinskega.
Bolj se mi dopade plinski, mislim da je cenejše vzdrževanje.
Če ima kdo plinskega bi prosil za mnenje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|