Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
same_delfino35 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.10. 2006, 16:19 Prispevkov: 1024
|
Objavljeno: 20 Maj 2017 08:08 Naslov sporočila: |
|
|
Daniel je napisal/a: | Zadaj je oddušek na vrhu nad dvižnimi rokami. Odvij in očisti. |
urejeno. hvala za pomoč |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Prekmurc Vajenec
Pridružen/-a: 22.05. 2016, 17:21 Prispevkov: 10
|
Objavljeno: 24 Maj 2017 16:41 Naslov sporočila: |
|
|
Kako ste zadovoljni kaj z Lanidinijem Ghibli? Nekateri pravijo da je to slab modell. Prosim še za vaše mnenje v primeru da je imel kdo kakšne izkušnje z njem. Imama opcijo kupiti rabljenega po ugodni ceni. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
same_delfino35 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.10. 2006, 16:19 Prispevkov: 1024
|
Objavljeno: 25 Maj 2017 08:13 Naslov sporočila: |
|
|
Odvisno za kaka dela potrebuješ traktor. Za potrebe naše kmetije je uredu, ker se ne dela veliko. Kupili smo rabljenega od druzga lastnika, slovenski traktor do sedaj bila fuč samo hidravlična črpalka. Neposrečeno ima narejeno za vklop kardana, treba pogruntat položaj ročice kk se najlažje vklopi. Drugače pa solidn traktor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Daniel Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.02. 2006, 10:41 Prispevkov: 1392 Kraj: Prlekija
|
Objavljeno: 27 Maj 2017 00:13 Naslov sporočila: |
|
|
Se bom malce razpisal
Ghibli 100
Sam nimam z vklopom kardana nobenih težav, ga je pa praktično nemogoče vklopiti brez da slišiš zobnike Če delaš nekoliko več boš praktično vsako leto menjaval bovden inverterja (okrog 150 EUR), vsakih par let bovden vklopa kardana (odvisno koliko rabiš), semeringi na planetnih reduktorjih prednjega mosta so pri nas že spustili kakih 1000 ur nazaj (trenutno smo nekje na 5000 delovnih ur). Najprej levo kolo veliki semering, malo za njim še mali (2x razdiranje), sedaj pa pušča na desnem kolesu, vendar še nismo odpirali, ker je trenutno nehalo teči (čeprav to ne bo dolgo trajalo). Glavni distribucijski ventil nam zmeraj pomalem spušča zato skače hidravlika (bi moral menjat, pa še nisem (400 EUR)). Ne vem ali je to posledica težkega pluga (1200 kg) ali poddimenzionirane hidravlike. Počil nam je tudi blok hidravlike (ga še nismo menjali, ker je nekje 1300 EUR). Hidravlične črpalke so pri prvih serijah nagnjene k čudnemu obnašanju (že skorajda od novega). Pretok in tlak je sicer dober, a so težave s semeringi, ki so nagnjeni k puščanju. In potem se dogaja da ali vleče zrak iz motorja v volansko črpalko in posledično peni olje in teče iz rezervoarja ali pa spušča semering med obema črpalkama, takrat pa ali teče olje iz volanskega sistema ven na rezervarju (ker se vmes meša še hidravlično) ali pa ga zmanjka, ker ga potegne v hidravliko ali proti motorju.
Trenutno mi nekje na pol leta spije kak liter ATF olja za volanski sistem.
Original semeringe je nemogoče dobiti. Take mere, kot so v original črpalkah nimaš nikjer, sploh pa ne takega z dvojnim tesnenjem in iz vitona, pa tudi če naročiš na servisu boš dobil semeringe za drugo črpalko (predvidevam da Bosch), kot se je zgodilo meni in potem je na os lepo sedel v ohišju pa je bil nekaj čez 1mm prevelik. Ker so hoteli zanj 50 EUR sem bil toliko trmast, da sem ga pobrusil po zunanjem robu in z gedoro potolkel na mesto. Nekaj več kot leto dni kasneje še zmeraj drži. Sem toliko trmast, da ne dam 500 ali več EUR za nove črpalke samo zato, ker nihče ni sposoben zagotoviti ustreznih rezervnih delov (kar je po svoje žalostno). Deli vsekakor niso poceni, so pa izjemne razlike med različnimi trgovci. Za primer lahko navedem glavne zavorne cilindre, ki so zmeraj počasi dodajali zrak v zavorni sistem, posledično so zavore delovale izjemno slabo. Cena pri uradnem uvozniku 150 EUR po komadu, pri Agromi pa 75 EUR po komadu (pa še imajo rezerve).
Tudi sklopko smo že menjali (okrog 800 EUR s košem).
Električni sistem je malce čudno dimenzioniran, npr. varovalka za delovne luči (ki so sicer izjemno slabo konstruirane) se ti bo vsake toliko stalila. Delala še bo ampak plastika okrog se povsem stali.
No toliko iz moje strani zaenkrat, kaj več se trenutno ne spomnim. Ga pa imamo od leta 2003, tako, da je kar nekaj predelal pri nas in v splošnem smo še kar zadovoljni. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2039
|
Objavljeno: 27 Maj 2017 08:33 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za tako obširno razlago, bo marsikateremu pomagalo.
Tole se sicer bere kot da bi imel imt-ja. Sem v 30 letih nisem imel na malem imt-ju pol toliko popravil pa ima že krepko čez 8k ur. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1506 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 27 Maj 2017 12:00 Naslov sporočila: |
|
|
Mainman, tukaj si me pa nekako spomnil na moj priljubljeni rek, ki ga rad uporabljam pri več stvareh: Če klime nimaš, ti ne more crkniti...
Verjamem, da veš kaj mislim.LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2039
|
Objavljeno: 27 Maj 2017 13:32 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, razumem.
Crkovale so take zadeve, ki jih imajo tudi stari traktorji pa ni toliko problemov.
Ni pa normalno, da je v prvih 5000 urah bilo toliko popravila. To so ure ko se celoten traktor komaj uteče , ne pa, da se ga popravlja.
Človek kupi nov stroj, da ima nekaj časa mir. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Daniel Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.02. 2006, 10:41 Prispevkov: 1392 Kraj: Prlekija
|
Objavljeno: 27 Maj 2017 21:14 Naslov sporočila: |
|
|
Morda imamo pa samo mi tako srečo in malce več šraufamo, ostalim pa dobro laufa. Saj ko je vse ok dela super, motor odličen, menjalnik brez pripomb. Pa doma se da marsikaj popravit, če vsaj približno veš kaj delaš.
No pozabil sem dodati, da smo tudi volanske končnike menjali
Glede na ceno, kolikor je leta 2003 stal (7.400.000 SIT) je še vseeno kar soliden, nekateri deli pa se pač obrabijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2039
|
Objavljeno: 03 Mar 2018 11:11 Naslov sporočila: |
|
|
Sem opazil, da je trenutno v akciji DT 5-100D. Sicer je večinoma mehanski kar me ne moti. Zanima me ali ga kdo ima in če so kakšni problemi z njim?
Ali so deli res tako dragi kot nekateri trdijo? So dražji od SDF skupine?
Kako kar se obnaša menjalnik 24/12? Se gladko prestavlja. Kaj pa mehanski inverter? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 06 Mar 2018 20:43 Naslov sporočila: |
|
|
Imam na Mccormicku c100max tak menjalnik in je čisto soliden. Nobenih problemov do zdej (9 let). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|