Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
FENDT514C Vajenec
Pridružen/-a: 24.01. 2017, 16:25 Prispevkov: 14
|
Objavljeno: 24 Jan 2017 16:36 Naslov sporočila: Fendt 514 C zavore |
|
|
Pozdravljeni.
Zanima me ali je imel kdo podobne težave z zadnjimi cilinderskimi zavorami kot jaz.
Namreč cilinder je puščal in sem menjal tesnila in je še vedno puščal. Menjal sem celi zavorni cilinder, tri mesce je blo vredu potem je začel ponovno puščati. Zamenjal sem tesnila, držalo je kake tri tedne in je začelo spet puščati. Mi lahko kdo pove v čem je problem da mi to dela? Je imel kdo enake probleme in kako jih je rešil? Mogoče mi lahko kdo pomaga in pove kaj naj naredim da bo cilinder spet opravljal svoje delo kot mora in nebo puščal zavornega olja??
Hvala in lep pozdrav. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejcm Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.08. 2010, 15:18 Prispevkov: 1696 Kraj: Ljubljansko barje
|
Objavljeno: 24 Jan 2017 19:12 Naslov sporočila: |
|
|
Ma bremze so pr 500 serijah večni problem.
Ali pušča zavorni celinder, ali pa pušča notranji celinder v kabini.
Problem je v tem, da so rezervni deli postali izjemno nekvalitetni(dragi pa kot žafran), pa ne samo tesnila za zavorne celindre...še vse drugo.
Katero znamko zavornega olja si uporabil(dot4)? Eurol-ov vem da je zanič in so gumice spustile po 1 mesecu... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FENDT514C Vajenec
Pridružen/-a: 24.01. 2017, 16:25 Prispevkov: 14
|
Objavljeno: 24 Jan 2017 21:07 Naslov sporočila: |
|
|
Saj to verjamem ja...
Am uporabil sem olje dot4.
A se da vseeno kako drugače rešit ta problem? Ker če bom vedno kupoval olje in zjutraj preden bom uporabljal traktor nalival olje bom ob ves denar ali pa če bom vsake tri tedne kupoval nova tesnila traktorja pa nameravam uporabljati še kar nekaj let.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FENDT514C Vajenec
Pridružen/-a: 24.01. 2017, 16:25 Prispevkov: 14
|
Objavljeno: 26 Jan 2017 08:16 Naslov sporočila: |
|
|
nejcm je napisal/a: | Ma bremze so pr 500 serijah večni problem.
Ali pušča zavorni celinder, ali pa pušča notranji celinder v kabini.
Problem je v tem, da so rezervni deli postali izjemno nekvalitetni(dragi pa kot žafran), pa ne samo tesnila za zavorne celindre...še vse drugo.
Katero znamko zavornega olja si uporabil(dot4)? Eurol-ov vem da je zanič in so gumice spustile po 1 mesecu... |
Se opravičujem prej sem šel pogledat katero olje sem zares uporabljal in uporabljal sem olje od črpalke INA in sicer olje UKA3... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 26 Jan 2017 10:13 Naslov sporočila: |
|
|
poizkusi s hidravličnim oljem ali pa atf.
pri jcb-ju 3cx je bil podoben hec. dot olje mu ni "pasalo" je požrlo tesnila... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
godfather Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 09.02. 2013, 21:00 Prispevkov: 466
|
Objavljeno: 26 Jan 2017 10:40 Naslov sporočila: |
|
|
Sigurno je problem v olju. Svetujem ti, da dobiš nekoga, da ti spere in očisti sistem in priporoča ustrezno olje glede na tesnila. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FENDT514C Vajenec
Pridružen/-a: 24.01. 2017, 16:25 Prispevkov: 14
|
Objavljeno: 26 Jan 2017 11:04 Naslov sporočila: |
|
|
godfather je napisal/a: | Sigurno je problem v olju. Svetujem ti, da dobiš nekoga, da ti spere in očisti sistem in priporoča ustrezno olje glede na tesnila. |
Sam problem je v tem da desen cilinder je se orginal in ne pusca levi pa pusca in pusca pa je vse olje toto UKA3...
Tako da nevem kaj naj naredim... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FENDT514C Vajenec
Pridružen/-a: 24.01. 2017, 16:25 Prispevkov: 14
|
Objavljeno: 26 Jan 2017 11:09 Naslov sporočila: |
|
|
alkoholik je napisal/a: | poizkusi s hidravličnim oljem ali pa atf.
pri jcb-ju 3cx je bil podoben hec. dot olje mu ni "pasalo" je požrlo tesnila... |
Hidravlicno olje??
Sam cudno mi je da pusca sam eden cilinder desen je se orginal in ne pusca pri kakrsnem koli olju, levi pa nov pa pusca pri zdaj tem UKA3 in tud pri UKA4 je puscal... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
godfather Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 09.02. 2013, 21:00 Prispevkov: 466
|
Objavljeno: 26 Jan 2017 16:06 Naslov sporočila: |
|
|
Pa ti bremze enakomerno delajo levo-desno? Ne vem kako imajo to traktorji narejeno, pri avtu je lahko tudi problem razsmerni ventil, če ga sploh ima. Preveč pritiska na ta cilinder, ali pa ne spušča olja nazaj in skoz malo steka in se greje.
Ko menjaš tesnila uporabljaš pravo mast za tesnila? Ker navadna mast jih poje takoj. Razlogov je lahko več, kak resni zavorni servis pa bi moral to rešiti brez problema. Kje pa spušča cilinder? Na tesnilu? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FENDT514C Vajenec
Pridružen/-a: 24.01. 2017, 16:25 Prispevkov: 14
|
Objavljeno: 26 Jan 2017 16:23 Naslov sporočila: |
|
|
godfather je napisal/a: | Pa ti bremze enakomerno delajo levo-desno? Ne vem kako imajo to traktorji narejeno, pri avtu je lahko tudi problem razsmerni ventil, če ga sploh ima. Preveč pritiska na ta cilinder, ali pa ne spušča olja nazaj in skoz malo steka in se greje.
Ko menjaš tesnila uporabljaš pravo mast za tesnila? Ker navadna mast jih poje takoj. Razlogov je lahko več, kak resni zavorni servis pa bi moral to rešiti brez problema. Kje pa spušča cilinder? Na tesnilu? |
Ta zavorni cilinder ni narejen tako kot pri avtu in se neda segreti ker ni takoj gor na disku.
Tesnila pa nevem da bi trebalo ob menjavi namazati ker se pomoje same namazejo od olja.
Pusca pa na tesnilu ja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|