Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




TOMO VINKOVIĆ
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 678, 679, 680 ... 790, 791, 792  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Druge znamke
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

steyrleon
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 02.05. 2011, 16:27
Prispevkov: 1740

PrispevekObjavljeno: 10 Jan 2017 17:44    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Poglej tudi koliko zagonskega toka ima akumulator. Drugače pa TV 821 to je 21 konjev? Toliko za primerjavo, pri nas imamo v 30 konjskem traktorju 100Ah akumulator.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

wertt
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 14.10. 2010, 04:18
Prispevkov: 98
Kraj: severozahod

PrispevekObjavljeno: 10 Jan 2017 18:28    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Na tv18 ko smo ga imeli je bil 70 ah. akumulator
Na sedanjem tv 830 je pa 100 ah.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

b-pod1
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06
Prispevkov: 1320

PrispevekObjavljeno: 10 Jan 2017 20:47    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Eno leto (pozimi je bil v ogrevani garaži na 8 stopinjah) sem tomija 420 vžigal s povsem iztrošenim akujem, ki je imel originalno kapaciteto 35Ah, dejansko pa morda še kakšnih 5Ah. Vedno je vžgal dokler ni dokončno mrknil aku. Tako, da pretiravanje s kapaciteto akuja je stran metanje denarja. Če je motor v dobrem stanju, se ne more zgoditi, da bi bil 45Ah prešibek za zagon. Se pa zaradi slabega polnjenja dajejo notri malo močnejši, da je nekaj zaloge kapacitete, če veliko voziš z lučmi.
Bolj kot je motor iztrošen, več energije je potrebno vložiti za zagon in z višiji vrtljaji je potrebno vrteti motor, da bo vžgal.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

jackoo
Vajenec


Pridružen/-a: 04.07. 2010, 11:36
Prispevkov: 24

PrispevekObjavljeno: 10 Jan 2017 21:10    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


b-pod1 je napisal/a:
Eno leto (pozimi je bil v ogrevani garaži na 8 stopinjah) sem tomija 420 vžigal s povsem iztrošenim akujem, ki je imel originalno kapaciteto 35Ah, dejansko pa morda še kakšnih 5Ah. Vedno je vžgal dokler ni dokončno mrknil aku. Tako, da pretiravanje s kapaciteto akuja je stran metanje denarja. Če je motor v dobrem stanju, se ne more zgoditi, da bi bil 45Ah prešibek za zagon. Se pa zaradi slabega polnjenja dajejo notri malo močnejši, da je nekaj zaloge kapacitete, če veliko voziš z lučmi.
Bolj kot je motor iztrošen, več energije je potrebno vložiti za zagon in z višiji vrtljaji je potrebno vrteti motor, da bo vžgal.



S popolnoma strinjam Cool

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Sonny
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 08.11. 2009, 17:56
Prispevkov: 276

PrispevekObjavljeno: 10 Jan 2017 21:43    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Drugače je pa origilal aku. za TV821, 63Ah.

http://poljoinfo.com/downloads/Uputstvo_za_Tomo_Vinkovic_800.pdf

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

tomo18
Vajenec


Pridružen/-a: 13.01. 2016, 21:50
Prispevkov: 8
Kraj: Oplotnica

PrispevekObjavljeno: 14 Jan 2017 01:15    Naslov sporočila: menjalnik tv PE-18

Odgovori s citatom


Danes sem skoraj po enem letu prišel do rešitve moje težave z sklopko oz. menjalnikom na mojem tomeku PE-18.
Problem sem imel, da ko sem imel menjalnik v prostem teku in sem stisnil sklopko ter prestavil v prestavo, je zaškrcalo. Če pa sem imel naprimer v prestavi in sem stisnil sklopko ter prestavil v drugo prestavo, pa ni zaškrcalo.
Vedel sem, da mora biti problem v tem, da se zobniki ne ustavijo dovolj hitro (povrh vsega pa se mi je to začelo dogajat, ko sem menjal sklopko; lamelo in koš).
V glavnem, sedaj sem ugotovil, da je krivo olje v menjalniku (sem ga tudi takrat dolival, ko sem menjaval sklopko). Za mojega TV je predpisano olje SAE 140, jaz pa sem dolival SAE 90, ki je redkejše.
Par dni nazaj pa mi je šinilo v glavo Idea , da pa bi lahko bilo olje krivo. Sedaj sem naročil 12 l olja (8 l za sprednji menjalnik in 4 l za zadnji menjalnik) in ga tudi danes menjal in glej ga zlomka, ne škrca več Very Happy . Ko sem dobil olje, se mi ni zdelo ne vem kako gosto, ampak očitno je ravno toliko gostejše, da zobnike lepo ustavi.
Zdaj še moram samo preverit, če mi še bo spuščalo olje pri kardanu, ker je gostejše (tu sem tudi menjaval dvakrat semering in ni bilo nič boljše).

lep pozdrav,
Matej

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

b-pod1
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06
Prispevkov: 1320

PrispevekObjavljeno: 14 Jan 2017 14:39    Naslov sporočila: Re: menjalnik tv PE-18

Odgovori s citatom


tomo18 je napisal/a:
Danes sem skoraj po enem letu prišel do rešitve moje težave z sklopko oz. menjalnikom na mojem tomeku PE-18.
Problem sem imel, da ko sem imel menjalnik v prostem teku in sem stisnil sklopko ter prestavil v prestavo, je zaškrcalo. Če pa sem imel naprimer v prestavi in sem stisnil sklopko ter prestavil v drugo prestavo, pa ni zaškrcalo.
Vedel sem, da mora biti problem v tem, da se zobniki ne ustavijo dovolj hitro (povrh vsega pa se mi je to začelo dogajat, ko sem menjal sklopko; lamelo in koš).
V glavnem, sedaj sem ugotovil, da je krivo olje v menjalniku (sem ga tudi takrat dolival, ko sem menjaval sklopko). Za mojega TV je predpisano olje SAE 140, jaz pa sem dolival SAE 90, ki je redkejše.
Par dni nazaj pa mi je šinilo v glavo Idea , da pa bi lahko bilo olje krivo. Sedaj sem naročil 12 l olja (8 l za sprednji menjalnik in 4 l za zadnji menjalnik) in ga tudi danes menjal in glej ga zlomka, ne škrca več Very Happy . Ko sem dobil olje, se mi ni zdelo ne vem kako gosto, ampak očitno je ravno toliko gostejše, da zobnike lepo ustavi.
Zdaj še moram samo preverit, če mi še bo spuščalo olje pri kardanu, ker je gostejše (tu sem tudi menjaval dvakrat semering in ni bilo nič boljše).

lep pozdrav,
Matej


Po medicinsko se temu reče simptomatsko zdravljenje. Problem je še vedno ostal, ni pa več moteč. Namreč, sklopka ti ne ločuje dobro klub temu, da ne škriplje več. Sicer po opisanem res nima smisla ponovno razdirati sklopko, ker ne bo nastala nobena omembe vredna škoda. Ko boš pa naslednjič odpiral sklopko, pa preveri kje je težava. Včasih težavo povzroča zarjavela utorna gred, ki ne dovoli, da bi se lamela pomaknila po njej, ko izključuješ sklopko.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

tomo18
Vajenec


Pridružen/-a: 13.01. 2016, 21:50
Prispevkov: 8
Kraj: Oplotnica

PrispevekObjavljeno: 14 Jan 2017 15:35    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Tudi to sem na začetku rešil, da se lamela lepše pomika po gredi. Namreč ko sem menjal lamelo, le ta ni šla dovolj daleč nazaj po gredi in sem moral utore na lameli malo popilit.
Imam pa namen staro lamelo dat obnovit, ker le ta pa se veliko lepše pomika po gredi.
Sprašeujem pa se, zakaj pa je predpisano olje 140, mogoče pa je le namensko zaradi tega??
Sem pa tudi menjaval ležaj, ki je na vztrajniku in drži to gred, kjer je lamela, ker sem mislil da pa on mogoče malo poganja gred. Ampak ni bilo nič boljše. V glavnem, pred spomladjo gre še enkrat narazen sklopka (če sem lani 4x v enem tedni dal narazen, bom pa še zdaj enkrat
Very Happy ).

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

b-pod1
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06
Prispevkov: 1320

PrispevekObjavljeno: 14 Jan 2017 19:15    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Enocilinderski dizelski motorji pri delovanju povzročajo močne sunke ob delovnem taktu, kar se ob takšni enostavni izvedbi sklopke kot jo ima TV, vse prenaša naprej po gredi v menjalnik in so zato zobniki bolj obremenjeni kot bi pričakoval glede na moč in navor motorja. Zato, da preprečijo preveliko obrabo predpišejo olje z višjo viskoznostjo, ki bolje preprečuje obrabo pri sunkovitih obremenitvah. So pa sodobna olja že pri nižjih viskoznostih mnogo bolj obrabno odporna kot tista, ki so bila na voljo takrat, ko je bil tvoj TV izdelan. Tako, da če naliješ v menjalnik UTTO olje (SAE80), bo menjalnik enako ali bolje zaščiten proti obrabi kot so leta 1960+ predvidevali s tedanjim oljem viskoznosti 140.

Utorno gred ni priporočljivo piliti ali brusiti. Najbolje je, če jo skrtačiš z vrtečo krtačo na vrtalniku. Vsak utor posebej, nato pa namažeš z Molykote montažno pasto ali gosto grafitno mastjo. Ne smeš pa pretiravati z mazanjem, da ti kasneje mast ne pride med lamelo in plošče.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

tomo18
Vajenec


Pridružen/-a: 13.01. 2016, 21:50
Prispevkov: 8
Kraj: Oplotnica

PrispevekObjavljeno: 14 Jan 2017 19:38    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Gredi nisem brusil ampak sem brusil utore na lameli. Pač ni bila lamela "natančno" izdelana in sem moral malo pobrusit.
Bom pa v vsakem primeru še dal staro lamelo obnovit in dal tisto gor (razen če se ne bo ponovilo škrtanje, potem pa bom verjetno kar tako pustil).

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Druge znamke Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 678, 679, 680 ... 790, 791, 792  Naslednja
Stran 679 od 792

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.