Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
DAMIR L. Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 17:49 Prispevkov: 2066 Kraj: Moravske Toplice
|
Objavljeno: 29 Maj 2007 20:11 Naslov sporočila: |
|
|
ja volan je res v k**cu ker ma res velik prosti hod!
pa traktor res ni nevem kako stabilem ker je kar precej visok in ozek pa še zelo ozke gume ima!
nerazumem pa zakaj nima konkurence glede moči!?! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 29 Maj 2007 20:37 Naslov sporočila: |
|
|
jaz sem vozil malo starejsega ltz-ja (letnik 91) in volan me ni motil prevec (lufta ni mel velik... enako kot vsi ostali) edino kar me je motilo je to da tisti "pomozni" volan dela ali pa ne:))) stabilen je bil ko porka madona (to je dokazal traktorist ki ga je vozil dnevno)
nima pa konkurence zato ker s svojimi "deklariranimi" 55KM premaga po moci marsikaterega "mocnejsega" evropejca (konkreten primer s tem majstrom: ko stayer 90Km (isto 4x4) ni mogel potegniti je ta rus potegnil za malo salo)
saj pravim malo sem ga vozil ampak premalo da bi znal kaj vec povedat o njemu zato prosim za mnenja... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DAMIR L. Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 17:49 Prispevkov: 2066 Kraj: Moravske Toplice
|
Objavljeno: 29 Maj 2007 20:45 Naslov sporočila: |
|
|
jaz sem vozil z enim ki je letnik 90 cel dan silos pri sosedu pa sem mislil da bom crknil! bil je pravi obup edino hitrost je bila ok glede vožnje po cesti pa pravi obup to mislim kontrolo na volanu ko moraš cel čas delat korekcije! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mali Kmetič Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.01. 2007, 16:03 Prispevkov: 493 Kraj: Wrsko
|
Objavljeno: 30 Maj 2007 12:24 Naslov sporočila: |
|
|
kej to je to?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 30 Maj 2007 13:18 Naslov sporočila: |
|
|
alkoholik je napisal/a: | jaz sem vozil malo starejsega ltz-ja (letnik 91) in volan me ni motil prevec (lufta ni mel velik... enako kot vsi ostali) edino kar me je motilo je to da tisti "pomozni" volan dela ali pa ne:))) stabilen je bil ko porka madona (to je dokazal traktorist ki ga je vozil dnevno)
nima pa konkurence zato ker s svojimi "deklariranimi" 55KM premaga po moci marsikaterega "mocnejsega" evropejca (konkreten primer s tem majstrom: ko stayer 90Km (isto 4x4) ni mogel potegniti je ta rus potegnil za malo salo)
saj pravim malo sem ga vozil ampak premalo da bi znal kaj vec povedat o njemu zato prosim za mnenja... |
Jaz sem z njim naredil v dobrem letu 650 ur. Problem pri volanu je ta, da ima samo eno hidravlično pumpo, ki je namenjena za kompletno hidravliko in volan. Vmes je nek ventil, ki usmerja olje ali na volan ali na hidravliko in v tem ventilu je problem, ker ne dela dobro, zato včasih volana sploh ne moreš zasukat. Če pa povečaš pretok na volan, ti pa hidravlika ne dvigne... Glede moči pa ima 4 cilinderski motor , moč pa se prenaša na 38 colske gume in na sprednjo vzmeteno akso, ki tudi dobr vleče. Ko je nekoliko vdrt, kar zračunaj obseg take gume in boš videl naležno površino. Res, v dreku je ta traktor car. Problem, ki izvira iz tega pa je crkovanje sklopke in menjalnika, ki je dirkaško naravnan (imaš 8 prestav, ena gre cca 1,5 km/h, druga 6 kmh, ostale pa od 12 do 44 kmh in je za kakšno natančno delo razen prevozov zelo slabo uporaben). To so moje izkušnje, pa precej so mi roke pojačale v tistem cajtu ko je bil pri hiši. .. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gozdar Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 20.01. 2007, 12:32 Prispevkov: 291 Kraj: Sp. Savinjska
|
Objavljeno: 31 Maj 2007 16:28 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz imam z LTZ dobre izkušnje.Kupil sem novega leta 1994,letos sem ga prodal.V glavnem sem delal v gozdu in vozil drva.V dvanajstih letih sem menjal lamelo sklopke in zavorne obloge.Drugih defektov ni bilo.Najprej je potrebno povedati,da ta traktor rabljen dobiš že za dobrih 2000 euro!Če ga imaš za prevoz ali za vlačenje lesa,je čisto ok.Radio pa boš poslušal na slušalke.
Kot so napisali ostali,pa je problem trd in nenatančen volan,škrtanje v menjalniku in pa slabe zavore.Zavore so mehanske tračne na polosovinah in dimenzionirane za pol lažji traktor,tako da se s prikolico drv po bregu navzdol ne moreš ustaviti.Volana in menjalnika se navadiš ,zavor pa težko.Jaz sem ga prodal zaradi zavor,ker vozim drva in les strmo navzdol,pa me je že pognalo.Tovarniška hitrost je 39 km/h.Eno z drugim,za majhen denar in določena opravila je to čisto O.K.Pa še to je res,da ima grozno vlečno silo,odličen za globoko blato,ilovico in sneg.Moje slike iz hoste lahko vidiš pod GOZDARSKI TRAKTOR-NEKAJ GOZDARSKIH-str.29.
L.p.Andrej |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gozdar Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 20.01. 2007, 12:32 Prispevkov: 291 Kraj: Sp. Savinjska
|
Objavljeno: 31 Maj 2007 20:29 Naslov sporočila: |
|
|
Mali Kmetič,kje si slikal LTZ-ja?Vidim,da je prebarvan na novo.Ali v okolici Celja? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zetor Ustanovitelj Traktor foruma
Pridružen/-a: 05.01. 2006, 22:58 Prispevkov: 596
|
Objavljeno: 31 Maj 2007 20:29 Naslov sporočila: |
|
|
pa kako to da ima tako vlečno silo?
To mora imeti nek noro hud vztrajnik...sej drugače ni možno! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gozdar Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 20.01. 2007, 12:32 Prispevkov: 291 Kraj: Sp. Savinjska
|
Objavljeno: 31 Maj 2007 20:54 Naslov sporočila: |
|
|
Obstaja teorija,da čim ožji je traktor pri veliki lastni teži,ustvari večjo vlečno silo kot pa zelo širok traktor(primer TV,ki veliko potegne,kljub majhni lastni teži).LTZ s prednjimi utežmi in utežmi na zadnjih kolesih tehta blizu 3500 kg.Zetor 6245,ki ga imam sedaj je malo težji,pa prej zakoplje in se ustavi.Težko razložljivo,je pa resnica.Rus skoraj nikoli ne obstane(v hosti).Pozimi pa je dovoljeno dodajati do 30% petroleja v nafto zaradi lažjega vžiganja.Poleg tega ima še ročno pumpo kot Zetor,pa še dekompresor.Bolj je mrzlo,raje vžiga. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 31 Maj 2007 21:06 Naslov sporočila: |
|
|
Ta traktor je bil za čas, ko je bil zasnovan (sedemdeseta leta) zeloo dober in je imel nekatere full simpl rešitve, ki so bile takrat resnično inovativne.(invertor, vzmetenje spredaj, dvosmerna hidravlika, dekompresor,...) Za drugi ali tretji traktor na kmetiji bi ga jaz še danes imel, če bi le bile komponente iz nekoliko boljših materialov, da bi vse skup zdržalo... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|