Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Landini serija 4 -075
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> ARGO
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

hanzi11
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 16.07. 2008, 05:20
Prispevkov: 841
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 09 Sep 2016 03:43    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Poganimaj se o ceni kaksnih delov. Ko dobis ceno v 4mestni cifri za hladilnik pri konkurencnem traktorju isces stol da se vsedes. Confused

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

JEPR
Vajenec


Pridružen/-a: 09.09. 2015, 13:48
Prispevkov: 5

PrispevekObjavljeno: 09 Sep 2016 06:23    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Gre za McCormick X4.35-4 T3
Perkins, 4-cilindre,
Moč motorja 56kw/76km
Prostornina motorja 4400 cm3
Govorim pa o prazni 4T tehnostroj prikolici.
Polna drv cca 5m3+ /resda frišnih/ pa komaj s 1. direktno...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

godfather
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 09.02. 2013, 21:00
Prispevkov: 466

PrispevekObjavljeno: 09 Sep 2016 12:21    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


A ni ta perkins tako opevan kot ekstra varčen in zelo poskočen? Prazne prikolice skoraj nebi smel občutiti. A to ma turbino al ne? Če je nima potem res rabi obrate in podn gas.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Simon85
Vajenec


Pridružen/-a: 14.07. 2015, 13:34
Prispevkov: 3

PrispevekObjavljeno: 10 Sep 2016 10:33    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kakšen klanec pa je to. Za 75km traktor ne bi smel bit noben problem to peljat. Od začetka, ko je motor hladen še mogoče da ga kaj muči, pa še to ne.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

JEPR
Vajenec


Pridružen/-a: 09.09. 2015, 13:48
Prispevkov: 5

PrispevekObjavljeno: 10 Sep 2016 20:50    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ta Perkins nima turbine, ima 4 valje in 4400 kubikov, klanec pa srednji npr stara cesta Vrhnika -Logatec, gas do konca , obrati pa padejo na pol...ma ne gre nikamor....Porabo pa kot sem že zapisal veliko, tudi žlahtnik, ki ima Mccormica ene 8 let starejšga tudi okol 75KM, jamra kolk mu pije....Moj stroj je v garanciji, serviser pravi, da se bo razdelal, ne vem kaj naj nardim. Aja pa še to guga se ko pele polno prikolco po ravnem mal hitrej, isto je rekel serviser da j e to normalno.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

vejnik07
Traktorist


Pridružen/-a: 23.01. 2007, 21:22
Prispevkov: 163

PrispevekObjavljeno: 11 Sep 2016 07:12    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Glavni problem je menjalnik, ki je tako zasnovan, da je že tretja prestava manjša od ena (multiplikator). Žal je kar veliko traktorjev zasnovano tako, da najhitrejše dve (celo tri) prestavi/e povečujejo vrtljaje izstopne gredi iz menjalnika. Posledica tega je dokaj zaspan traktor v primeru vožnje ali speljevanja v klanec. V osnovi je pri dinamiki pospeševanja rotirajočih se delov ključnega pomena masni vztrajnostni momenti rotirajočih se delov in redukcija bremena na zadnjo os traktorja. Fizikalno se ekvivalentna vztrajnostna masa pogonske verige vključno z bremenom prenaša obratno sorazmerno s kvadratom prestave, kar pomeni, da se pri redukciji manjša pri multiplikaciji pa veča s kvadratov prestave.
Drugi problem je elastičnost motorja. Tu ne mislim dolivati olja na ogenj.
Vse skupaj izhaja iz evolucije razvoja traktorjev. Nekoč je bila največja hitrost vožnje omejena na 30 km/h. Prehod na 40 km/h in več je zahteval, ali povečajo za 1.33x in več vrtljaje motorja, ali na novo zasnujejo pogonsko verigo traktorja. Ne eno ne drugo ni racionalna rešitev za ustaljeno proizvodnjo. Motorji so ostali s približno enakimi nazivnimi vrtljaji, večino transmisije je ostala enake - le menjalnik so spremenili. Npr., če je bila 4. prestava prej enaka ena, je sedaj 1/1.33=0.75
Treba pa je omeniti, da se omenjeni problem na ravnini skoraj ne zazna.
Zgornjo "teorijo" lahko dokažete na preprostem zgledu. Npr. ročno poganjate preko multiplikatorja nek stroj in tako premagujete določeno breme. V naslednjem trenutku pa želite ohraniti vrtljaje zaradi nenadnega povečanja obremenitve bremena ali pa želite kar se da hitro povečati vrtljaje - v obeh primerih bo težko oz. če bi imeli na voljo veliko več moči bi šlo ....

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

mccormick.blaz
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 08.10. 2008, 17:18
Prispevkov: 1118

PrispevekObjavljeno: 11 Sep 2016 07:19    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Sami imamo doma dva mccormicka in landinija vse tri z perkin motorjem 4 cilndre 4400ccm. Landini star še ne eno leto ima turbo je pa hladen motor dokaj zaspan. Ostala dva sta brez turbine dokaj poskočna vleka proti hurlimanu XA 86 ni primerjave brez turbine dosti bolši vlek dosti boljša vztrajnost pri manjših obratih.
Glede guganja malo preglejte platišča ali so privijačena lepo na sredino kajti pri 30 ali več km/h se že 1mm pozna in posledično prihaja do zibanja, Nekaj je odviso od tlaka pnevamatik.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Yahoo Messenger - naslov MSN Messenger - naslov

hanzi11
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 16.07. 2008, 05:20
Prispevkov: 841
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 11 Sep 2016 12:03    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


V čem je hurliman slabši od perkinsa? v Nizkih obratih perkins bolje vleče?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

mccormick.blaz
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 08.10. 2008, 17:18
Prispevkov: 1118

PrispevekObjavljeno: 12 Sep 2016 06:29    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


hanzi11 je napisal/a:
V čem je hurliman slabši od perkinsa? v Nizkih obratih perkins bolje vleče?

Seveda.
V praksi zgleda to tako napirmer pri medvstrno obdelavi hmelja z rahljalnikom na 7 ali 9 nog plus zadaj valj za globino se pravi vedno enaka globina cca. 15 cm, moraš pri hurlimanu konstantno imeti vsaj 1500 obratov motorja v kolikor ti obrati padejo moraš kaj hitro stopiti na sklopko. Problem pride na koncu nive ko so vedno neke neravnine manši robovi in pri hitrosti 10km/h lohko to kar konkretno rukne.
Pri perniksu zgleda tako pri 1000 obratih motorja zadevo spustiš v tla traktor prej kot v 10m dobi delovno hitrost in obrate to je malo kdaj več kot 1500 obratov, ker to je v drugi direktni dobrih 10km/h. tega pri hurlimanu si nemoreš niti slučajno privoščiti da bi prišel iz 1000 na 1500 obratov ali več ker tukaj rabiš rezervo. Perkins tudi malo niha le malo kdaj je tako da moraš poseči po sklopki ali nižji prestavi. Da ne govorim o oprijemu traktorja res da so različne konstrukcije vendar mccormick se prime tal medtem ko hurliman kar praska in koplje.
Ampak vsak pri nas ima svoje delo, tako da nekako smo še vedno zadovolni res pa je da nobeden ni za vsa dela.
Delamo pa z mccormicku cc 700h letno medtem ko smo hurlimana dosti razbremenili še z novim landiniju in dela sedaj le se nekje 300h letno.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Yahoo Messenger - naslov MSN Messenger - naslov

schumi32
Vajenec


Pridružen/-a: 16.05. 2012, 10:07
Prispevkov: 16

PrispevekObjavljeno: 17 Sep 2016 16:17    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pozdravljeni,
Ker sem sam odprl to temo in ker smo v začetku poletja tudi sami nabavili landinija 4-075 sem se odločil, da napišem nekoliko daljši sestavek o mojih opažanjih v zvezi z omenjenim traktorjem.
Nabavili smo testni traktor l. 2015 z cca. 35 urami, zdaj jih ima cca. 100.
Večjih težav do sedaj nismo zaznali, le nekaj tipične italijanske "natančnosti" pri končni izdelavi ( nezatisnjeni vijaki na izpuhu ipd. ).
Dodatna oprema: EH inverter - skupaj z lepo nastavljivim potenciometrom deluje odlično in je izjemno pripraven pri delu s stroji za spravilo sena in prednjim nakladalcem, ročna klima - zelo učinkovita, dobro razporejeni zračniki, ni je potrebno pretirano prilagajati med samim delom - deluje skoraj kot avtomatska, gumb sklopke na prestavni ročici - ko se enkrat privadiš na sistem prestavljanja z gumbom, ga uporabljaš zelo pogosto, dodatni dvižni cilinder na "roki" - zame osebno skoraj nepogrešljiv pripomoček za lažje zapenjanje priključka. V zvezi z opremo malenkost pogrešam EH vklop diferencialne zapore in zelo pogrešam polovičke ( o tem kasneje ).
Traktor ima dodatno tudi 3 pare hidravličnih izhodov, kar je zelo priporočljivo.
V zvezi z zapenjanjem priključkov je potrebno omeniti, da je preglednost nazaj iz kabine nekoliko slabša oz. ovirana, saj je kabina nekoliko razpotegnjena nazaj, zato se je potrebno kar konkretno iztegniti nazaj skozi zadnjo šipo za lažje pripenjanje. Zadeva je nekoliko moteča ni pa nič drastičnega.
Kabina je po mojem mnenju ena najboljših, če ne najboljša v kompaktnem razredu traktorjev ( govorim seveda o cenovno primerljivih traktorjih ). Je prostorna, pregledna, dobro zvočno izolirana, zaradi velikih vrat zelo udobna pri vstopanju in izstopanju ( so pa zato vrata precej velika in težka tudi pri zapiranju ).
Sedež je zračni s horizontalnim vzmetenjem COBO, vsekakor je boljša izbira kak Grammer Maximo. Razdalje med pedali, sedežem in volanom so primerno nastavljene, da lahko vsak najde udoben položaj za volanom. Volanski obroč je odličen, ravno prav velik in lepo oprijemljiv, pa tudi malenkost trše servoojačan, kar mi je zelo všeč. Vse komande so na dosegu roke in smiselno razporejene, motijo le nekoliko pretrde ročice za hidravlične izhode - tukaj je konkurent NH T4 boljši. Vzvratna ogledala so nekoliko previsoko nameščena, pri transportu se kabina nekoliko ziblje kar pa ni zelo moteče. Armaturna plošča je "avtomobilska", menjalnik prestavlja dovolj mehko in tekoče, končna izdelava in obdelava pa dobra ( ne pa tudi odlična ). Kombinacija sive in bele plastike in oblikovanje v notranjosti dajejo pravzaprav kar prestižen občutek dražjega traktorja kot je v resnici. Do tukaj pravzaprav nimam nobenih resnejših pripomb.
Žal pa kombinacija menjalnika in motorja zasluži grajo. Menjalnik je 4 stopenjski in v osnovi ni z njim nič narobe - lepo in dovolj mehko prestavlja. Podobno velja tudi za motor - odlično vžiga, mrzel je seveda po stari Perkinsovi navadi precej len, ko pa se segreje je kar soliden.
Težava je predvsem v relatvno nizkem navoru motorja ( 262 Nm, kar 20 Nm manj kot recimo stari Globus 80 ), kar v kombinaciji s precej nesrečno izračunanimi prestavnimi razmerji 3 in 4 prestave prinaša resne težave pri samem transportu. Namreč 3 prestava seže le do cca 25 km/h, 4 pa do cca. 40 km/h, kar posledično pomeni da v primeru transporta s prikolico, trosilnikom za gnoj ... v ne preveč zahteven klanec moči oz,. navora preprosto zmanjka, kar pomeni da je potrebno prehitro prestaviti prestavo nižje. Zadeva je zoprna, zato traktorja ne priporočam tistim, ki ga mislijo uporabljati večinoma za transport. Ne morem se znebiti občutka, da je bil traktor ( in tudi menjalnik ) v osnovi skonstruiran za močnješe turbo motorje, ki imajo precej večjo zalogo navora, potem pa so v želji po cenovno ugodnem modelu vanj vtaknili atmoferski motor z ( relativno ) premalo moči in navora
Zadeva pa v našem primeru praktično ni problematična, ker se traktor uporablja za delo s stroji za spravilo sena ( kosilnica, zgrabljalnik in obračalnik, kateri imajo lastno težo do cca. 500 kg ). Vsekakor bi te težave bistveno omilil 5 stopenjski menjalnik ( ki sta ga imela že predhodnik Globus in Alpine ) oz. polovičke, zato zelo težko razumem odločitev Landinija za 4 stopenjski menjalnik.( predvidevam da gre za varčevanje ).
Verjamem, da bo zadeva po opravljenih 500 urah in več nekoliko boljša, vendar pa kakšnih čudežev ne gre pričakovati.
Za konec lahko rečem, da je traktor izjemno udoben, primerno okreten, dovolj gospodaren ( poraba se precej poveča zaradi zgoraj omenjene težave pri priganjanju v klanec, na polju pa je poraba majhna ) in za določena opravila ( za katera smo ga tudi sami kupili )je povsem sprejemljiv. Za večje zahteve pa bo potrebno pogledati k močnejšim modelom ( morda k modelu 4-090 ) lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> ARGO Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Stran 2 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.