Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Lamborghini
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 46, 47, 48  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> SDF
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

Majstr
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 16.03. 2007, 18:37
Prispevkov: 776
Kraj: Tud bliz Save

PrispevekObjavljeno: 24 Mar 2016 20:43    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Agrometal je napisal/a:
Pozdravljeni forumovci!

Zaradi pomanjkanja časa žal nismo prav aktivni na vaši strani, seveda pa ga spremljamo, saj je pomemben glas kmetijstva v naši deželi.

Vsak nakup stroja, še posebej pa traktorja je pomembna investicija za kmetijo in zato je povsem razumno, da je razočaranje nekoga, ki je pošteno plačal traktor, vendar ni dobil tistega, kar je pričakoval, še toliko večje.

''alco''-ta poznamo dobro, na nas se je obrnil že pred nakupom traktorja o katerem je zgoraj govora (kupil ga je pri drugem trgovcu) in povedali smo mu, da gre sicer za dober in hvaležen model traktorja, vendar smo ga opozorili, da je potrebno (še posebej v primerih, kot je ta, ko pride rabljen traktor iz tujine) biti pozoren na to, če je bil traktor redno in ustrezno vzdrževan.

V 23 letih smo v našem podjetju vsako stranko ob nakupu traktorja Lamborghini opozorili na to, da je potrebno traktor ustrezno vzdrževati (sem spada tudi menjava hladilne tekočine), saj bo samo tako lahko traktor dobro služil svojemu namenu.
Zato polagamo na srce vsem, ki kupujete rabljene traktorje, še posebej uvožene iz tujine, da bodite pozorni od koga jih kupite in kako je bil traktor servisiran/vzdrževan (zunanji videz žal tukaj ni merilo).

Da zadevo glede hladilne tekočine razjasnimo še tukaj: s strani tovarne SDF je predpisana kot edina ustrezna hladilna tekočina za traktorje Lamborghini (in ostale traktorje SDF) Akros Freeze in pri zadnjih modelih SDF Freeze, ki jo je potrebno menjavati na vsakih 1200 ur ali na dve leti, kar pride prej. To ni neka izmišljotina trgovcev, da lahko prodajo to hladilno tekočino, ampak je predpisana s strani tovarne, zato da se prepreči poškodbe na motorju.

Vedno se trudimo razumeti kupce in biti na njihovi strani, in tudi ''alco''-tu smo pomagali po svojih najboljših močeh, zato njegovega tovrstnega odziva res nismo pričakovali, saj smo bili do njega povsem korektni, vendar razumemo njegovo situacijo.

Vsem forumovcem želimo lepe Velikonočne praznike in veliko srečnih ur z vašimi ''konji'' Smile


Sicer sem slišal za to zadevo, sicer uporabljam Petrolovega, kar bom zamenjal. Ceneje antifriz kot generalna. Kolikor sem sicer videl pri zadnji menjavi filtrov in olja, zaenkrat ni bilo "majoneze", kar naj tudi ostane.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

sebo
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 04.03. 2009, 10:52
Prispevkov: 1140
Kraj: dolenska

PrispevekObjavljeno: 24 Mar 2016 22:16    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


alco je napisal/a:
Pozdravljeni lamborghinarji.

No in potem mi razloži znanstveno raziskavo ,ki so jo delali v tovarni SDF.Med bati in cilindri se zaradi trenja ustvarja statična elektrika zaradi katere pride do elektrolize,če antifriz ni več antistatičen zaradi starosti ali pa zaradi nečistoč.Zato začne odnašati kovino iz puš,ki so v cilindrih in se naredijo za las velike luknjice,skozi katere potem tekočina kaplja v karter .Zaradi vročine potem antifriz izhlapi skozi oddušek.Dokler so te luknjice majhne,tega niti ne opaziš.Ko pa so malo večje ,začne hladilna
Pa lep pozdrav


Tole mi z mojo srednješolsko kemijo/fiziko ne gre skupaj

- do statične elektrike pride, če se neko telo ne more razelektrit, ni ozemljeno.
-voda je že sama po sebi antistatična- saj je prevodna
-lasnice v materialu- če nastanejo le ponekod je to odraz nečistoč v litini, slabega materiala.Če je litina ok ne more bit porozna, pač pa jo enostavno prežre; korodira
-elektroliza vode bi pomenilo, da prihaja do nastanka vodika in kisika

Čisto po kmečki logiki mi ni jasno, to je kot bi rekel, da bo železo prerjavelo le na nekaj mestih in bo potlej zgledalo, kot da voda teče skozi rešeto(sito).

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Dany
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 20.02. 2015, 18:52
Prispevkov: 326

PrispevekObjavljeno: 25 Mar 2016 06:20    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


No in kaj si nam zdej ti povedal z tem?Dejstvo je da so si nekaj naštudiral da obirajo kupce.Ker da pa lahk stroji stari ne vem kolk lavfajo na bilo kaki antifriz,edin lambo pa ne bo šel.Vsakem pa tud js priporočam da toči original,tud sam poznam par primerov takih okvar.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

sebo
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 04.03. 2009, 10:52
Prispevkov: 1140
Kraj: dolenska

PrispevekObjavljeno: 25 Mar 2016 07:57    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Da je nekaj narobe z materialom, če je to pri proizvajalcu, ki je prej delal zračno hlajene motorje, je to še toliko bolj verjetno

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Majstr
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 16.03. 2007, 18:37
Prispevkov: 776
Kraj: Tud bliz Save

PrispevekObjavljeno: 25 Mar 2016 09:31    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ampak, da tega niso v tolikem času porihtali?
Sam vem za zavorno olje in požrtje tesnil, za antifriz pa ne vem. Kaj je razlika v barvah? Modro, rdeče, rumeno?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

sebo
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 04.03. 2009, 10:52
Prispevkov: 1140
Kraj: dolenska

PrispevekObjavljeno: 25 Mar 2016 13:21    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Sej je poštimano-pač uporabljaš njihov antifriz, ki upočasnjuje/preprečuje korozijo.
Če se gre za 20 let star traktor, je že zdavnaj oddelal svoje-pri neki resni rabi. Če je vzdrževan po navodilih, se njegova življenska doba podaljša, če ne moraš računat s popravili.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Dany
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 20.02. 2015, 18:52
Prispevkov: 326

PrispevekObjavljeno: 25 Mar 2016 14:45    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


POŠTIMANO?Drugi( vzhodni) traktorji,pa če hočeš tud kamioni(zahodni) so laufal desetletja na bilokter antifriz,katerikole barve,celo na vodo.Preračunano te je hodo vsaj 3 al pa 5x cenejš ko ta sdf,pa se niso nobene puše pa gumice menjaval kot nekaj skoraj pričakovanega.To se je pa pojavljal že velik preden je bil traktor star 20 let.Tak da bo treba kak bolj preudarn nasvet stresit iz rokava.Ker pol itaK 3/4 slo kmetov ni resnih,mar jih bomo poslal nazaj na vole in krave?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

sebo
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 04.03. 2009, 10:52
Prispevkov: 1140
Kraj: dolenska

PrispevekObjavljeno: 25 Mar 2016 19:08    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Vsako podjetje ima svojo prodajno politiko, kmet se pa sam odloči kaj bo kupil.
Ponavadi imajo stroji amortizacijsko dobo 5-10 let.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

alco
Traktorist


Pridružen/-a: 28.03. 2013, 12:19
Prispevkov: 114
Kraj: Šentflorjanska gora

PrispevekObjavljeno: 25 Mar 2016 22:38    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


SEBO ne obstaja samo elektroliza vode.Elektroliza pomeni da s pomočjo električnega toka nekaj razčlenimo.Mogoče bi bil boljši izraz galvanizacija.Eni pravijo pa kavitacija...
Pa destilirana voda ni prevodna. Prevodna postane če ji dodamo elektrolit ali pa umazanijo.
Imaš pa nekaj prav,antistatičnost in neprevodnost-izolativnost ne gresta skupaj Idea Shocked Tudi meni je že vse skupaj čudno.Mogoče imajo drugi rešeno tako ,da sta puša in blok galvansko sklenjena.Če je blok v enem kosu teh problemov ni.Ali pa so puše iz drugačne zlitine in se tvori galvanski člen.Pomoje je to edina pametna razlaga.Recimo vijaki in ploščice v kolenu morajo biti uliti iz istega lonca,če ne so podobne težave.
Ampak res tudi meni ni jasno kako da taega v toliko letih niso poštimali. Deutz-ove mašine teh težav nimajo.Alì pa recimo sosedov IMT star čez 50 let.Ja kaj naj bi pa ata naredil,ko mu je v nedeljo pred nevihto pri 40 stopinjah razneslo cev na kilerju.Ja vodo je na toču in to tam iz potoka.Pa je ostala not do prve zime.Generalne pa še ni delal,ker pač dela bol po čas 100 ur letno.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

d_doctorr
Traktorist


Pridružen/-a: 31.08. 2013, 20:07
Prispevkov: 147

PrispevekObjavljeno: 26 Mar 2016 19:25    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kot je meni pravil en kolega, ki malo bolje pozna SDF motorje, imajo ti skupni dovod za hladilno tekočino, ki potem obliva srajce cilindrov, original SDF antifriz ima noter aditiv proti kavitaciji, ki se s časom "uniči", zato začne kavitirati okoli srajc, delajo se zračni mehurčki in zato pride na teh mestih temperatura srajce višja in tam poči. Tudi on mi je rekel naj bi se antifriz menjalo na 2 leti, sem pa lani jeseni v Komendi govoril z mehanikom od sameta in mi je rekel, da ni nujno na 2 leti ampak ga je potrebno izmeriti, večkrat ko se antifriz segreje in ohladi bolj se izrablja, zadnja meja za menjavo naj bi bila pri vrednosti -35°.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> SDF Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 46, 47, 48  Naslednja
Stran 42 od 48

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.